Ny start

Hallo... Det er morgen... Klokka er åtte...

8 DPO - PP 21

Negativ test i dag. Prøver igjen i morgen. Det er fortsatt tidlig. De to siste ppene har jeg ikke fått antydning til strek før 11 dpo (evt 13 dpo hvis sist pps EL var det FF antok først), men da tror jeg jo kanskje at det ble sen positiv fordi det var noe galt med spira. Håper derfor egentlig at jeg får tidligere positiv denne gangen hvis det er spire.

Håper håper håååper du får strek innen bare noen dager:D

Her ble det såvidt anntydning til strek 10 dpo, så 8 dpo er tidlig ja, så vi følger speent med ! Hihi :D

Som alle sier. Og du vet. 8 dpo er tidlig.

Spent på testene fremover jeg, 8 dpo er egentlig for tidlig. ;)

8dpo er tidlig å få positiv test, gi det noen dager du håper virkelig spira sitter denne gangen❣

8 dpo er veldig tidlig! De neste dagene blir veldig spennende! :D

Heier som bare rakker`n!!! :D

Hei enkefalos <3 krysser fingrene for at alle gode ting er tre. Håper du får positiv test imorgen :-*

(Får ikke til å quote.)
Se på den fine heiagjengen'a. Dere er fantastiske ♡♡♡ Tusen takk for masse heiing og gode ord. Dere er gull verdt ♥♥

Kom igjen nå da :D

9 DPO - PP 21

Sorry, bare treg :P Syntes jeg så noe i dag innen fristen, men det var nok bare skyggestreken. Ser ikke noe nå som den er ganske tørket. Det er jo fortsatt litt tidlig, så jeg har fortsatt håp. Men jeg håper jeg ser noe i morgen!!

Back
Topp