Ny start

Jeg heier frem eggløsningen din :D Og sender masse babystøv din veg :D
Tuuusen takk, snuppa! Alt bra med deg og spira? :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tuuusen takk, snuppa! Alt bra med deg og spira? :D

Ja :D:D Håper det. Jeg skal på tidlig ultralyd onsdag 28ene mai. Så gleder meg veldig til det, å få bekreftet med bilde og hjerteslag at det er noe der. Jeg føler meg gravid da :D Skikkelig oppblåst, uggen, trøtt, småkvalm, stikkinger i livmor og bryst. Håper du snart kommer etter :D

Ja :D:D Håper det. Jeg skal på tidlig ultralyd onsdag 28ene mai. Så gleder meg veldig til det, å få bekreftet med bilde og hjerteslag at det er noe der. Jeg føler meg gravid da :D Skikkelig oppblåst, uggen, trøtt, småkvalm, stikkinger i livmor og bryst. Håper du snart kommer etter :D
Høres fantastisk ut! Heldiggris :D Håper jeg også, men føles litt vel fjernt for tiden. Meh :P

Høres fantastisk ut! Heldiggris :D Håper jeg også, men føles litt vel fjernt for tiden. Meh :p

Det skjønner jeg! Føltes kjempe fjernt for meg også for bare en måned siden! Men dette skal gå fint for deg også :) Du vet jo du kan bli gravid, ting tar bare litt tid! Jeg følger spent med på deg <3

Det skjønner jeg! Føltes kjempe fjernt for meg også for bare en måned siden! Men dette skal gå fint for deg også :) Du vet jo du kan bli gravid, ting tar bare litt tid! Jeg følger spent med på deg <3
Takk, du er søt! <3 Du får holde meg oppdatert når du har vært på UL :)

Disse testene dine kan når som helst gå over til å være positive, så nå er jeg spent på morgendagens test! Håper kroppen slår til da!

Sent from my iPhone using BV Forum

Disse testene dine kan når som helst gå over til å være positive, så nå er jeg spent på morgendagens test! Håper kroppen slår til da!

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for det! Håååper!

Spennende.. :) Håper du snart får positivt, så du kan begynne hekkingen for fullt;)

CD 18 - PP 6

Jeg vil ha positiv teeest. Hmf! Den er litt sterkere innen fristen i dag enn i går, men det hjelper jo ikke når den aldri blir positiv. Blæ! Gårsdagens test øverst innen 5 min, dagens innen 5 min nederst. Legger ut bilde av alle når jeg er hjemme fra jobb i kveld, så får vi håpe den også da er litt sterkere i det minste.

Vedlegg

• 1400070315712.jpg
    1400070315712.jpg
    47,9 KB · Visninger: 70
  • 1400070329090.jpg
    1400070329090.jpg
    40,8 KB · Visninger: 70
Det blir nok på cd20 ;D
Jeg håper du har rett! Merker jeg er en smule redd for syklus uten EL altså. Hjelp! Takk for at du heier :D

Jeg håper du har rett! Merker jeg er en smule redd for syklus uten EL altså. Hjelp! Takk for at du heier :D

Man kan få EL uten positiv EL-test. Bare sånn at du vet at EL-tester ikke er en helt sikker metode for å finne EL. :)

* Taster på app på mobilen *

Man kan få EL uten positiv EL-test. Bare sånn at du vet at EL-tester ikke er en helt sikker metode for å finne EL. :)

* Taster på app på mobilen *
Ja, jeg vet det :) Men jeg har ganske klare tegn etter EL (ømme brystvorter), og den pleier ikke komme før litt sent uansett. Så det er egentlig litt tidlig å være utålmodig :P

CD 18 - PP 6

Jeg har ikke lov til å være utålmodig enda, sier jeg jo! Men æsj heller altså. Kunne ønske litt sterkere tester betød positiv i løpet av en dag eller to. Meh. Savner mine normale sykluser jeg :(

Vedlegg

• 1400093818182.jpg
    1400093818182.jpg
    37,6 KB · Visninger: 73
CD 18 - PP 6

Jeg har ikke lov til å være utålmodig enda, sier jeg jo! Men æsj heller altså. Kunne ønske litt sterkere tester betød positiv i løpet av en dag eller to. Meh. Savner mine normale sykluser jeg :(

Jeg syntes dagens test var sterk nok til at den muligens blir positiv i morgen eller overmorgen. Ikke gi opp håpet, selv om det er fort gjort å bli utålmodig:)

CD 19 - PP 6

Jippididoo! Nesten positiv i dag. Hurraaa :D Det har ant meg, for i tillegg til de sterke strekene de siste dagene, har jeg helt klart fått mer slim, og i går hadde jeg litt blod i forbindelse med aksjeinnlegg. Det har jeg cirka aldri ellers. Kanskje positiv i morgen? :D Kan hende jeg tar en test til i kveld for å være helt sikker på å ikke gå glipp av det. Dette skal bli en fin helg, rrrrr ;)

Vedlegg

• 1400150748843.jpg
    1400150748843.jpg
    42,2 KB · Visninger: 75
Se på'n nå etter 15-20 min a :D

Vedlegg

• 1400151165889.jpg
    1400151165889.jpg
    61,6 KB · Visninger: 73
Jippi yeeey :D Tenk at våre fremtidge babyer kanskje blir laget på selveste nasjonaldagen :D

Back
Topp