Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper alt har gått bra på kontrollen.![]()
Men da starter hvertfall prøvinga når vi kommer hjem igjen Noe så forferdelig! Var rett og slett vondt å lese [emoji17][emoji173]️ Masse klemmer til deg.
Jeg forstår godt at du har de tankene rundt prøvingen og det å bli gravid igjen, men det kommer til å gå så bra neste gang[emoji2] Uansett så blir det spennende med prøving, når du kommer hjem igjen. Vil gjerne følge dagboken din[emoji1360]
Er det skikkelig mensen da? Jeg har opplevd en liten blødning i forbindelse med EL før, og da var det kun snakk om litt blod i do også var det over.

Den oppfører seg ikke helt som vanlig, men blør fortsatt, mer enn bare litt på papiret. 3 dagen i dag. Kan jo ikke regne med at kroppen går rett i syklus, men skulle helle trodd at det tok for lang tid til den kom igjen enn at det skulle gå under to uker![]()
Veldig vanlig med mindre mellomblødninger når hormonene ikke er helt stabilisert, så det kan være noe sånt. Jeg hadde mye rare blødninger av og på i første syklus etter første menstrasjon etter fødsel. Ordnet seg til neste syklus igjen
Håper det ordner seg snart for deg <3
Ja håper det stabiliserer seg kjapt her også! Men ville du ha regnet det som en ny syklus nå eller ville du ha gått ut i fra den første blødningen?
Jeg tracker i to apper. Ovia regnet det som en ny syklus og flyttet eggløsningen mens Clue mener at jeg har mensen og eggløsning samtidig nå![]()
Hmm, det kommer litt an på mengden blødning, men sikkert lurt å tracke i to apper.Jeg hadde EL samtidig som blødning, men det var ikke mer enn litt på papiret sånn av og på i et par uker.
Håper det blir klart hva kroppen holder på med snart, det er så kjedelig ikke å ha oversikt.

Ufattelig leit å lese din historie... Ville bare sende deg en stor klem, håper tiden vil være til hjelp.![]()