Nummer to - lenge før planlagt

14+2 i dag og privat ultralyd overstått!

Det var så koselig på ultralyd, veldig glad for at vi spanderte på oss det. Skjønner jo at sykehuset ikke har tid til å dulle så mye, så gjør meg ikke noe å betale for det koselige!

Hun fikk sjekka alt og alt var normalt og så fint ut! Inkludert navlestrengen! Så da kunne vi nok en gang puste letta ut!

Og den største overraskelsen! Det var jaggu meg en lillebror inni der! :hilarious: Så det var den magefølelsen ut av vinduet! Men det er utrolig hvor fort man omstiller hjernen sin! Etter å ha vært helt overbevist om jente i flere uker så ble det glemt i løpet av en times tid :p

Så da har vi noen måneder på oss å finne på et guttenavn! :D

Nå er jeg helt utslitt så nå må jeg hvile meg litt! :)
 
Så bra dere fikk en koselig UL nå. Og velkommen i gutteklubben. :D
 
Nei så utrolig gøy :happy:

Hurra for lillebror :Heartblue
 
Tusen takk for det :D



Jaa, av en eller annen grunn veldig overraskende men også veldig gøy :D
En endrer fort tankegang! Vi var sååå sikre på gutt! Men fikk jente :Heartpink tok litt tid. Og vi har veldig tause på UL. Jordmor bare"hadde dere forventer en gutt ? Fordi jenta deres er frisk alså":Heartpink:hilarious:
 
gratulerer så mye med en fin lillebror i magen. Så godt dere hadde så fin opplevelse
 
En endrer fort tankegang! Vi var sååå sikre på gutt! Men fikk jente :Heartpink tok litt tid. Og vi har veldig tause på UL. Jordmor bare"hadde dere forventer en gutt ? Fordi jenta deres er frisk alså":Heartpink:hilarious:

Haha, ja vi så bare rart på hverandre i går også begynte jeg å le :p Så man må absolutt venne seg til tanken :) Tror det kan være bra for oss at det ikke var jente, så mister man litt den følelsen av at storesøster blir «erstattet», selv om hun selvfølgelig aldri kan bli det.

gratulerer så mye med en fin lillebror i magen. Så godt dere hadde så fin opplevelse

Tusen takk! :D
 
Haha, ja vi så bare rart på hverandre i går også begynte jeg å le :p Så man må absolutt venne seg til tanken :) Tror det kan være bra for oss at det ikke var jente, så mister man litt den følelsen av at storesøster blir «erstattet», selv om hun selvfølgelig aldri kan bli det.



Tusen takk! :D
Morsomt alså!
Det høres fint ut, men som du sier blir hun jo aldri erstattet men jeg kan forstå (så langt det lar seg gjøre) at det er greit med en gutt som nr. 2 :happy::Heartblue
 
Åå, gratulerer med en liten lillebror i magen ❤️❤️
Har ikke vært innom på lenge grunnet Innloggingsproblemer, fint å se at lillemann har det bra i magen din ❤️
Var selv helt sikker på at det var jente her i begynnelsen også, men den gang ei. Men som du sier gikk det raskt å omstille seg, og starte grublinga på guttenavn i stedet.
 
Åå, gratulerer med en liten lillebror i magen ❤️❤️
Har ikke vært innom på lenge grunnet Innloggingsproblemer, fint å se at lillemann har det bra i magen din ❤️
Var selv helt sikker på at det var jente her i begynnelsen også, men den gang ei. Men som du sier gikk det raskt å omstille seg, og starte grublinga på guttenavn i stedet.

Tusen takk ❤️ Ja er rart det der, hvor fort man omstiller seg! Tror mannen trenger litt mer tid enn det ene sekundet jeg brukte men :p

Så koselig å høre fra deg, har lurt på hvor du har vært :D Har din lille kommet enda? Går alt bra?
 
Tusen takk ❤️ Ja er rart det der, hvor fort man omstiller seg! Tror mannen trenger litt mer tid enn det ene sekundet jeg brukte men :p

Så koselig å høre fra deg, har lurt på hvor du har vært :D Har din lille kommet enda? Går alt bra?

Ja :) Jeg ble satt igang i uke 38, og ut kom ha frisk og fin. Nå er han allerede 6,5 uke og vi begynner å bli godt kjent med hverandre. Utrolig takknemmelig for at lille gutten vår ❤️
Heier på dere og lillebror - denne gangen skal det gå bra ❤️
 
Ja :) Jeg ble satt igang i uke 38, og ut kom ha frisk og fin. Nå er han allerede 6,5 uke og vi begynner å bli godt kjent med hverandre. Utrolig takknemmelig for at lille gutten vår ❤️
Heier på dere og lillebror - denne gangen skal det gå bra ❤️

Åå så utrolig godt å høre! ❤️ Gratulerer så mye med lillebror! Håper du koser deg masse :)

Ja, krysser alt jeg har for at det skal gå bra! Har en god følelse :)
 
15+1 i dag.

Formen er litt bedre, men fortsatt en del svimmel. Var hos legen og tok alle mulige prøver, ingen som viste noe unormalt. Så må vel bare leve med det. Er sykemeldt 50% frem til påske, så satser på å være tilbake 100 % etter påske.

Fått innkalling til OUL 4.4, så det er jo ikke såå lenge til! Nå har vi jo vært og sett at ting ser bra ut, men skal uansett blir deilig å komme over neste milepæl :)
 
Du ligger jo ikke langt foran meg slo det meg når jeg så OUL-datoen din. Men ser jo strengt tatt på hvor langt du er også at du bare er tre uker foran. Synes du ble gravid for så lenge siden....
 
Det er jo bra at det ikke var noe unormalt funn da, selv om det sikkert er slitsomt å være slik.. satset på det hjelper med redusert jobbing.

Gøy å se frem mot milepæler :happy: ikke lenge til!
 
Du ligger jo ikke langt foran meg slo det meg når jeg så OUL-datoen din. Men ser jo strengt tatt på hvor langt du er også at du bare er tre uker foran. Synes du ble gravid for så lenge siden....

Hehe, nei det var nok ikke lenge før deg! På den første TUL så satt de termindatoen til 29 aug, så var nesten så vi kom i samme termingruppe :) Men den datoen har blitt litt flytta på nå da.

Det er jo bra at det ikke var noe unormalt funn da, selv om det sikkert er slitsomt å være slik.. satset på det hjelper med redusert jobbing.

Gøy å se frem mot milepæler :happy: ikke lenge til!

Ja er litt slitsomt, og spesielt når det ikke er noe mønster i det, så vet aldri når det skjer.. Men men, kunne vært verre! :D

Ja greit å ha små milepæler å telle ned til, og ikke bare en stor i august :)
 
Hehe, nei det var nok ikke lenge før deg! På den første TUL så satt de termindatoen til 29 aug, så var nesten så vi kom i samme termingruppe :) Men den datoen har blitt litt flytta på nå da.



Ja er litt slitsomt, og spesielt når det ikke er noe mønster i det, så vet aldri når det skjer.. Men men, kunne vært verre! :D

Ja greit å ha små milepæler å telle ned til, og ikke bare en stor i august :)
Liker positiv holdning ifra deg :)
 
Dag for dag, hendelse for hendelse er tingen.
 
Back
Topp