Null symtomer

Heiheihå

Andre møte med forumet
Jeg er i utgangspunktet en bekymrer og overtenker fra før og denne graviditeten kommer med så mange ekstra bekymringer som jeg ikke visste fantes :rolleyes: Jeg er 5+2 i dag og kjenner ingen symtomer, av og til LITT ømme bryster. Ellers kjenner jeg lite til at jeg er gravid og har vanskelig for å tro at det er noen der inne…

Er det flere her inne som ikke kjenner antydning til en liten spire i magen?
 
Jeg er i utgangspunktet en bekymrer og overtenker fra før og denne graviditeten kommer med så mange ekstra bekymringer som jeg ikke visste fantes :rolleyes: Jeg er 5+2 i dag og kjenner ingen symtomer, av og til LITT ømme bryster. Ellers kjenner jeg lite til at jeg er gravid og har vanskelig for å tro at det er noen der inne…

Er det flere her inne som ikke kjenner antydning til en liten spire i magen?
Jeg har nesten ikke symptomer i det heletatt og jeg er 6+1 idag.. så det er veldig individuelt:)
 
Jeg er 8+3 kjenner ingenting bortsett fra litt ømme bryst. jeg tok en test til iste for å sjekke. jeg har lite tro på at det er noen der inne. jeg har hatt noe spotting de siste dagene også. Er litt små nervøs.
 
Jeg er 8+3 kjenner ingenting bortsett fra litt ømme bryst. jeg tok en test til iste for å sjekke. jeg har lite tro på at det er noen der inne. jeg har hatt noe spotting de siste dagene også. Er litt små nervøs.
Har du bestilt noe tidligere ultralyd privat?
 
Jeg er 8+3 kjenner ingenting bortsett fra litt ømme bryst. jeg tok en test til iste for å sjekke. jeg har lite tro på at det er noen der inne. jeg har hatt noe spotting de siste dagene også. Er litt små nervøs.
Hvordan gikk det med testen?
 
Jeg var på ultralyd når jeg var 6+3 og fikk se hjerteslag. Men klarer likevel ikke berolige meg, så har bestilt en ny på 7+3
 
ikke noe særlig med symptomer her heller, nesten så jeg vurderer å kjøpe test for å ta enda en :bored:

Det skal sies at med 1.mann så hadde jeg ingen symptomer, så lenge jeg ikke begynner å blø, så regner jeg med det er i orden :)
 
Spottet også noen dager etter første positiv test for et par uker siden, men har slått meg til ro med at dette ikke hadde noe å si siden spottingen stoppet og testene og blodprøvene var positive. Tar også fortsatt tester jevlig og de er positive (må jo bety at det fortsatt er noen der?) :rolleyes: Har bestilt meg tidlig ultralyd 6+6, håper dette kan gjøre meg mindre bekymret! Godt å høre at det er flere som ikke har merkbare symtomer enda!
 
Jeg er i utgangspunktet en bekymrer og overtenker fra før og denne graviditeten kommer med så mange ekstra bekymringer som jeg ikke visste fantes :rolleyes: Jeg er 5+2 i dag og kjenner ingen symtomer, av og til LITT ømme bryster. Ellers kjenner jeg lite til at jeg er gravid og har vanskelig for å tro at det er noen der inne…

Er det flere her inne som ikke kjenner antydning til en liten spire i magen?
Jeg er 6+4 i dag og kjenner også på lite symptomer. Har opplevd å miste hele 8 ganger så tenker selvfølgelig på ma.. Men så er det sånn at det går veldig opp og ned til å begynne med. Noen er vel også ‘heldigere’ enn andre der.
Men skal ikke legge skjul på at jeg vurderer sterkere nå å bestille tul bare for å sjekke om det er noe aktivitet der inne.
 
Jeg er 7+5 og har lite symptomer jeg stoler på er pga graviditet. Veldig trøtt/sliten med det kan også komme av at jeg er hjemme med 1 åringen samt at jeg blir sliten av å bekymre meg så mye.
I uke 6 var jeg en del kvalm, men mindre denne uken.
Nesten ingen murringer lengre. Ikke noe ømme pupper.
Ultralyd 7+1 var alt helt fint og har neste ultralyd 9+3. Livredd for ma, men må bare prøve å tenke at det er størst sjanse for å gå bra :)
 
Jeg er 7+0 og har lite symptomer, blir litt mer usikker på grunn av det. Med mine to første barn var jeg veldig kvalm, kastet opp og sliten..så synes dette er uvant. Var på TUL mandag som var og det var er hjerte som banka da, så får bare stole på at alt er bra og nyte at kvalmen kanskje ikke blir sol tidligere denne gang ☺️
 
Jeg er 5+1 og merker heller ikke noe annet enn ømme pupper. Var på biopsi i går pga celleforandringer, og tok UL på slutten for å sjekke at alt var ok. Da la de merke til at jeg var gravid, og kunne bekrefte at det var et svangerskap. Skal tilbake om 2 uker for tidlig-UL :love017 hadde ikke trodd det selv om jeg ikke fikk se det i går :wacky:
 
Jeg er 6+5 og har heller ikke noe særlig symptomer. Var kvalm noen dager for noen uker siden, og det har stukket litt i magen nå og da, gjerne med flere dagers mellomrom, og nå har jeg ikke kjent noenting på fire-fem dager. Lett å bli stressa av symptommangel, men jeg blir i alle fall beroliget av å høre at vi er flere!
 
Last edited:
Back
Topp