NUB-teori

Signerer den, tipper jente! Både utfra hode og nub.
(Men med forbehold om feil, selvsagt :p )

Spennende! :-) gleder meg til å finne ut om dere har rett. Har gutter fra før, så hadde jo absolutt vært stas! Men skulle det være en gutt til, er han hjertelig velkommen :-)

IMG_20210324_075730.jpg IMG_20210324_075640.jpg
Noen som ser noen nub på disse? Jeg har studert dem lenge, men tror ikke jeg finner noen nub. Dette er alt for spennende! :wtf: Er forresten 13+1. :)

Vis vedlegget 352226 Vis vedlegget 352227
Noen som ser noen nub på disse? Jeg har studert dem lenge, men tror ikke jeg finner noen nub. Dette er alt for spennende! :wtf: Er forresten 13+1. :)
Jeg ser en liten guttebebis :love7
5F324761-2172-4E98-862B-350A45A9C244.jpeg
Hvis du ser bak ringen der, så er det to linjer som ligger parallelt, oppå den øverste linka ser du en liten svakere strek. Det ser for meg ut som det de kaller «stacking» som er penis under utvikling hos gutter.

Hva tror dere? Har fått bare gjett på jenter på nub-theory grupper på Facebook og på nub-analyse. Men det er tidlig, så mye tid på at tappen reiser seg!!

Vedlegg

• FA858079-7ACC-4C77-B6A7-1227351C4892.jpeg
    FA858079-7ACC-4C77-B6A7-1227351C4892.jpeg
    27,4 KB · Visninger: 52
Ja, jeg så det! Kjempespennende! Men kan ikke si at jeg helt forstår hva du ser, da :hilarious:
Rett i bunnen av den loddrette streken og rett over den øverste parallelle linja så er det en kortere og svakere vannrett strek som går parallelt med de to andre. Teorien går ut på at når de ikke er noe det så er det jente, ser det ut som det ligger noe oppå eller noe bygger seg opp der så er det gutt :p sa ikke legen noe på ultralyden?

https://www.nubologists.com/the-nub-theory-explained
Denne syntes jeg er bra

Rett i bunnen av den loddrette streken og rett over den øverste parallelle linja så er det en kortere og svakere vannrett strek som går parallelt med de to andre. Teorien går ut på at når de ikke er noe det så er det jente, ser det ut som det ligger noe oppå eller noe bygger seg opp der så er det gutt :p sa ikke legen noe på ultralyden?

https://www.nubologists.com/the-nub-theory-explained
Denne syntes jeg er bra
Ja, nå forstår jeg hva du mener! Nei, hun sa ikke no om det, var der kun for oppfølging av et hematom, så fokuset var å se at det var borte :)

Vis vedlegget 352226 Vis vedlegget 352227
Synes også det ser ut som en jente basert på det der; haken og pannen ser avrundet ut, og det lille av nub som mulig viser seg bak navlestrengen, ser ut til å være parallelt med ryggraden....
Synes bildet minner litt om denne;
Screenshot_20210324-094141328.jpg

Hva tror dere? Har fått bare gjett på jenter på nub-theory grupper på Facebook og på nub-analyse. Men det er tidlig, så mye tid på at tappen reiser seg!!

Ville gjettet jente på den der; men nuben kan jo enda reise seg og alt. Kan fort bli feil liksom. :)

Back
Topp