Signerer den, tipper jente! Både utfra hode og nub.
(Men med forbehold om feil, selvsagt)
Spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den, tipper jente! Både utfra hode og nub.
(Men med forbehold om feil, selvsagt)
Ser ut som jente-nubOkei, var 12+1. Ser du noe på dette bildet da?Vis vedlegget 351790
Okei, var 12+1. Ser du noe på dette bildet da?Vis vedlegget 351790
Jeg ser en liten guttebebisVis vedlegget 352226 Vis vedlegget 352227
Noen som ser noen nub på disse? Jeg har studert dem lenge, men tror ikke jeg finner noen nub. Dette er alt for spennende!Er forresten 13+1.
![]()

Ser ut som jente!Vis vedlegget 352226 Vis vedlegget 352227
Noen som ser noen nub på disse? Jeg har studert dem lenge, men tror ikke jeg finner noen nub. Dette er alt for spennende!Er forresten 13+1.
![]()
Oi, så spennende!Jeg ser en liten guttebebis![]()
Jeg oppdaterte svaret mitt med forklaringOi, så spennende!![]()
Hvor langt er du påvei?Hva tror dere? Har fått bare gjett på jenter på nub-theory grupper på Facebook og på nub-analyse. Men det er tidlig, så mye tid på at tappen reiser seg!!
Da er det 1-1, spenningen økerSer ut som jente!
En liten luring, kanskje! 
Ja, jeg så det! Kjempespennende! Men kan ikke si at jeg helt forstår hva du ser, daJeg oppdaterte svaret mitt med forklaring![]()

11+5 på dagen ultralyden ble tattHvor langt er du påvei?
Rett i bunnen av den loddrette streken og rett over den øverste parallelle linja så er det en kortere og svakere vannrett strek som går parallelt med de to andre. Teorien går ut på at når de ikke er noe det så er det jente, ser det ut som det ligger noe oppå eller noe bygger seg opp der så er det guttJa, jeg så det! Kjempespennende! Men kan ikke si at jeg helt forstår hva du ser, da![]()
Litt vel tidlig ja, er fremdeles innenfor det stadiet hvor veldig mange gutter blir feiltolket som jenter. Er så langt enig i at det ser ut som en jente da11+5 på dagen ultralyden ble tatt
Ja, jeg vet.. vi får vente å se bareLitt vel tidlig ja, er fremdeles innenfor det stadiet hvor veldig mange gutter blir feiltolket som jenter. Er så langt enig i at det ser ut som en jente da![]()
Vis vedlegget 352226 Vis vedlegget 352227
![]()

Ja, nå forstår jeg hva du mener! Nei, hun sa ikke no om det, var der kun for oppfølging av et hematom, så fokuset var å se at det var borteRett i bunnen av den loddrette streken og rett over den øverste parallelle linja så er det en kortere og svakere vannrett strek som går parallelt med de to andre. Teorien går ut på at når de ikke er noe det så er det jente, ser det ut som det ligger noe oppå eller noe bygger seg opp der så er det guttsa ikke legen noe på ultralyden?
https://www.nubologists.com/the-nub-theory-explained
Denne syntes jeg er bra
Kan se ut som det er noe ute på tippen av nubben også??Litt vel tidlig ja, er fremdeles innenfor det stadiet hvor veldig mange gutter blir feiltolket som jenter. Er så langt enig i at det ser ut som en jente da![]()
Synes også det ser ut som en jente basert på det der; haken og pannen ser avrundet ut, og det lille av nub som mulig viser seg bak navlestrengen, ser ut til å være parallelt med ryggraden....Vis vedlegget 352226 Vis vedlegget 352227
![]()
Hva tror dere? Har fått bare gjett på jenter på nub-theory grupper på Facebook og på nub-analyse. Men det er tidlig, så mye tid på at tappen reiser seg!!