Ser ingen nub, men synes jeg ser noe på hodeskallen som får meg til å tenke gutt
Men skal helst være over 12+0 for å bestemme kjønn sånn![]()
Har magefølelse på gutt så blir spennende å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ingen nub, men synes jeg ser noe på hodeskallen som får meg til å tenke gutt
Men skal helst være over 12+0 for å bestemme kjønn sånn![]()
Jeg er 11 + 0 så tror det uansett er for tidlig å se siden nubben kan reise seg nå ne neste par ukene. Har følelse på gutt, så vi får se om en uke om der syntes noe mer![]()
Vis vedlegget 351624 er det for tidlig å se noe her? Begynnelsen av uke 12

Vis vedlegget 351631Føler ikke nuben er synlig her selv, men noen som tørr å gjette på noe?![]()
Noen som kan se noe her? 11+4![]()

Noen som klarer å se?11+5
Fikk så dårlige bilder... og filmet hele tiden så var vanskelig å få et stillbildeKlarer dessverre verken se noe nub, eller få noe klar formening om hodefasong :/
og når det var et bra bilde i profil så var jo baby overalt
kan se om jeg finner et bedre stillbilde 
Samme ultralyd apparat men bildet som er blått har blitt screenshotet fra en video, det er jo kjempe vanskelig, men takk for at du gjettetEr det to forskjellige UL apparat? Ene var så blått og lite kontrast på
Tror jeg ville gjettet gutt, da kun basert på underkjeven, og en antydning i pannen (men synes pannen går så i ett med resten, og det er vanskelig å se)..
men..! hodeform skal vel helst brukes etter 12 uker, så er tidligog jeg synes nub er lettere å gjette på
![]()

Samme ultralyd apparat men bildet som er blått har blitt screenshotet fra en video, det er jo kjempe vanskelig, men takk for at du gjettet![]()
Noen som vil gjette her?Klarer ikke helt bestemme med for hva jeg tror.Vis vedlegget 351779
Jeg tipper jente på denne, men vet virkelig ikke om det er nuben jeg ser eller noe annetOkei, var 12+1. Ser du noe på dette bildet da?Vis vedlegget 351790
Okei, var 12+1. Ser du noe på dette bildet da?Vis vedlegget 351790
Okei, var 12+1. Ser du noe på dette bildet da?Vis vedlegget 351790
Jeg synes den er veldig tydelig jente, men siden det er litt tidlig ennå så tar jeg det med et lite forbehold![]()