NUB-teori

Jeg er 11 + 0 så tror det uansett er for tidlig å se siden nubben kan reise seg nå ne neste par ukene. Har følelse på gutt, så vi får se om en uke om der syntes noe mer :)

Da tror jeg det er litt for tidlig, ja :) du får slenge inn bilde om ei uke ♥️

Klarer dessverre verken se noe nub, eller få noe klar formening om hodefasong :/
Fikk så dårlige bilder... og filmet hele tiden så var vanskelig å få et stillbilde :arghh: og når det var et bra bilde i profil så var jo baby overalt :hilarious: kan se om jeg finner et bedre stillbilde :smug:

Vis vedlegget 351761 Vis vedlegget 351762
Litt bedre bilde av hodefasongen iallefall

Er det to forskjellige UL apparat? Ene var så blått og lite kontrast på O.o
Tror jeg ville gjettet gutt, da kun basert på underkjeven, og en antydning i pannen (men synes pannen går så i ett med resten, og det er vanskelig å se)..
men..! hodeform skal vel helst brukes etter 12 uker, så er tidlig :P og jeg synes nub er lettere å gjette på :p

Er det to forskjellige UL apparat? Ene var så blått og lite kontrast på o_O
Tror jeg ville gjettet gutt, da kun basert på underkjeven, og en antydning i pannen (men synes pannen går så i ett med resten, og det er vanskelig å se)..
men..! hodeform skal vel helst brukes etter 12 uker, så er tidlig :p og jeg synes nub er lettere å gjette på :p
Samme ultralyd apparat men bildet som er blått har blitt screenshotet fra en video, det er jo kjempe vanskelig, men takk for at du gjettet :Heartred

Samme ultralyd apparat men bildet som er blått har blitt screenshotet fra en video, det er jo kjempe vanskelig, men takk for at du gjettet :Heartred

Forstår! Så ut som det kanskje var litt bevegelse på bildet, ble litt uklart.. :P
I følge hodeteori, så skal guttenes hode være litt mer kantete over pannen, gjerne et mer utstående pannebein og en mer kantete underkjeve, mens jentene er mer avrundet over både hodet og haken (samt en hel del greier jeg ikke skjønte noe av, så det orket jeg ikke se på). Men det var virkelig ikke lett å gjette, også vet jeg ikke hvordan det er vokser seg til nå - i forhold til etter 12 uker. ><

Back
Topp