NUB-teori

Jeg tror jeg ville tippet jente, men jeg ville ikke lagt penger i det, for å si det sånn. :p
Bare sånn overall, så er jeg usikker på om jeg seeer nuben, eller om det bare er bildeforstyrrelser - men i så fall ser den flat ut, uten oppovervinkel. Og jeg greier ikke se noe "kanter" på hodeformen som gutter gjerne har, men.. det er likevel en veldig usikker GJETT. :p
Gøy at noen vil gjette uansett, jeg har ikke noe spesiell følelse på kjønn, og det er veldig lenge til OUL så blir jo bare litt nysgjerrig på om dere ser noe:D
 
Kan ellers anbefale earlyglimps.com hvis man vil ha analyse på bildene sine.. koster rundt 100 kr og man får svar etter et par timer A01AE2A9-C9E5-42EE-8CC1-5A3C15175DDE.png
 
Får god beskrivelse av hvorfor de mener det er gutt eller jente.. også skriver de i prosent hvor sikre de er på begrunnelsen sin :)
 
Jeg har ikke noe som helt peiling på hva man skal se etter, men er det mulig å se noe her? Var i 12 uke her.
 

Vedlegg

  • CD60AD3A-F664-4AE4-AEEF-CB70CBC97770.jpeg
    CD60AD3A-F664-4AE4-AEEF-CB70CBC97770.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 34
Jeg har ikke noe som helt peiling på hva man skal se etter, men er det mulig å se noe her? Var i 12 uke her.
Føler ikke jeg ser nuben klart nok og klarer ikke se helt sikkert om det er noe «stacking», men det ser kanskje litt jentete ut i forhold til vinkel :)
 
Føler ikke jeg ser nuben klart nok og klarer ikke se helt sikkert om det er noe «stacking», men det ser kanskje litt jentete ut i forhold til vinkel :)

okei! Så spennende :happy: jeg har et bilde til om du vil se på det også :D
 

Vedlegg

  • 7AC4D234-B446-450C-897C-63604FE05227.jpeg
    7AC4D234-B446-450C-897C-63604FE05227.jpeg
    20,7 KB · Visninger: 31
Her klarer jeg ikke se nuben, men sa jordmor/gyn noe om hva de trodde det kanskje var? :)

Nei, hun sa at de ikke ser etter kjønn før uke 14. men etter uke 14 så kunne hun med sikkerhet si hva det var. Men vi skal vente til OUL for å se. Er jo så spent! :happy::D
 
Samtlige tippet jente på bildet mitt, inkludert meg selv! Men jaggu var det en liten gutt inni der <3 Så tydelig at man må være godt inn i uke 12 før nub-teorien stemmer :joyful:
 
Samtlige tippet jente på bildet mitt, inkludert meg selv! Men jaggu var det en liten gutt inni der <3 Så tydelig at man må være godt inn i uke 12 før nub-teorien stemmer :joyful:

Gøy!
Uke 12 er litt usikkert, for plutselig kan nuben reise seg fremdeles.
Forøvrig... Jeg fikk beskjed om at jeg ventet gutt i 2017, på oul (19+1) .. men penisen måtte ha falt av i fødsel gitt :p
Så uansett hvilke svar du får, ene eller andre veien, så er de ikke 100%.
I uke 12, så er gjettet gutt mer sikre enn gjettet jente :p
 
Samtlige tippet jente på bildet mitt, inkludert meg selv! Men jaggu var det en liten gutt inni der <3 Så tydelig at man må være godt inn i uke 12 før nub-teorien stemmer :joyful:
Jeg var veldig usikker på om det var nuben vi så på bilde ditt, så det kan jo ha vært feil vinkel, men så tidlig fikk ikke jeg svar på kjønn denne gangen heller, men tror det gjemmer seg en gutt hos meg også :p
Gratulerer med liten pjokk :dummy:
 
Gøy!
Uke 12 er litt usikkert, for plutselig kan nuben reise seg fremdeles.
Forøvrig... Jeg fikk beskjed om at jeg ventet gutt i 2017, på oul (19+1) .. men penisen måtte ha falt av i fødsel gitt :p
Så uansett hvilke svar du får, ene eller andre veien, så er de ikke 100%.
I uke 12, så er gjettet gutt mer sikre enn gjettet jente :p

Så rart at de kan ta feil!:p Eller, selvfølgelig kan man vel ta feil, men ville trodd at de da var litt mer usikker. Så du selv denne «penisen» de så på OUL i 2017?
 
Jeg var veldig usikker på om det var nuben vi så på bilde ditt, så det kan jo ha vært feil vinkel, men så tidlig fikk ikke jeg svar på kjønn denne gangen heller, men tror det gjemmer seg en gutt hos meg også :p
Gratulerer med liten pjokk :dummy:

Hadde mange bilder og filmer fra den ultralyden, og nuben var flat på alle:p Men var nok litt tidlig, ja! Takk for det:D Blir litt av en gutteklubb hjemme hos oss:D
Hva som gjør at du tror det gjemmer seg en gutt hos deg?:dummy:
 
Så rart at de kan ta feil!:p Eller, selvfølgelig kan man vel ta feil, men ville trodd at de da var litt mer usikker. Så du selv denne «penisen» de så på OUL i 2017?

Nei, jeg så egentlig ikke så hardt etter da :p skjermen var uansett litt for langt unna meg, til at jeg greide se det selv, også synes jeg nub er lettere å forstå enn kjønnsorgan til uke 18-20 :p
 
Hadde mange bilder og filmer fra den ultralyden, og nuben var flat på alle:p Men var nok litt tidlig, ja! Takk for det:D Blir litt av en gutteklubb hjemme hos oss:D
Hva som gjør at du tror det gjemmer seg en gutt hos deg?:dummy:
Første ultralyd var på samme tid som vi fikk vite jente med datteren vår, da var jordmora veldig sikker. Denne gangen sa hun det var for tidlig å si, så da følte jeg på meg at hun kanskje trodde det kunne være gutt. Var på en ny ultralyd tidlig i uke 14, men gynekologen var helt på bærtur, klarte ikke måle fosteret en gang fordi hun ikke klarte å holde den staven rolig (brukte innvendig), så spurte jeg om kjønn og da klarte hun heller ikke se noe særlig, sa bare at kanskje det kunne se ut som en gutt. Så jeg stoler ikke helt på henne :hilarious: Men jeg har hatt følelsen på gutt hele tiden, så håper de sier det samme på oul :p
 
Nei, jeg så egentlig ikke så hardt etter da :p skjermen var uansett litt for langt unna meg, til at jeg greide se det selv, også synes jeg nub er lettere å forstå enn kjønnsorgan til uke 18-20 :p

skjønner:p syns jeg så en penis i går, så tenker det stemmer! Selvom jeg vadde følelse på jente denne gangen:p
 
Back
Topp