Nub teori

Takk! Ikke sikker om første bildet er jente eller gutt, det med NIPT hvor jeg fikk bekreftet "minst 1 gutt" var kun med blodprøve. Jeg trodde at første bildet kanskje ser mer ut som jente, men det er første gangen jeg prøver å se på nuber haha :happy119

Aha ja trodde de var med nubtest du hadde fått bekreftet gutt og siden nuben på første bilde såg litt bøy ut så tenkte jeg kansje de var gutten :p
Men da holder jeg og fremdeles fast på at jeg tipper jente og gutt :D
Gratulerer med tvillinger :dummy1::dummy:
 
Hei! Jeg vil også gjerne ha hjelp til å tyde nub-teorien ut fra ul bilde fra uke 12. Håper noen kan hjelpe
 

Vedlegg

  • FB_IMG_1600989622342.jpg
    FB_IMG_1600989622342.jpg
    33,6 KB · Visninger: 88
Hei! Jeg vil også gjerne ha hjelp til å tyde nub-teorien ut fra ul bilde fra uke 12. Håper noen kan hjelpe
Hvis det er nuben jeg ser der så ser den ganske flat ut, så da vil jeg tippe jente :)
 
Hei! Jeg vil også gjerne ha hjelp til å tyde nub-teorien ut fra ul bilde fra uke 12. Håper noen kan hjelpe
Hvilken dag uke 12? Før 12+5 (mener jeg det er), har nuben fortsatt tid på å reise seg. Lest dette i gruppa Strickly nub theory.
 
Leste tips i en annen NUB-tråd at man kunne ta skjermdump av film som viser Nuben.. at jeg ikke tenkte på det før! Har gått her i flere uker og ergret meg over at jeg ikke tok bilde av skjermen når vi så på nuben, siden jordmoren ikke ville si noe eller gi meg bilde av den etterpå! Men nå ser jeg at jeg jo har fanget den på film flere ganger, haha. Babyen ligger «opp ned» på filmen/bildene da, men dere ser vel☺️
Jeg var 13+2 på denne UL.
 

Vedlegg

  • 67D8E9F6-591D-4C75-B5E4-5ABE454FE731.jpeg
    67D8E9F6-591D-4C75-B5E4-5ABE454FE731.jpeg
    29 KB · Visninger: 95
  • F5AD07A4-32B4-401B-B017-6CE7102194BC.jpeg
    F5AD07A4-32B4-401B-B017-6CE7102194BC.jpeg
    29,4 KB · Visninger: 95
Har fått noen veldig dårlige bilder fra TUL 12+3 og er litt nysgjerrig hva dere mener :)
Det er tvilling #1 og tvilling #2.
Vi har fått beskjed med NIPT at det skal være "minst 1 gutt", så prøver å se om det er mulig å se om det er en gutt til :Heartblue eller en jente :Heartpink

Men skjønner at det kanskje er umulig pga bildekvalitet og ikke sikker om man kan se nuben?

Tipper jente på første bildet og gutt på andre :smiley-bounce012
Spennende!!
 
Leste tips i en annen NUB-tråd at man kunne ta skjermdump av film som viser Nuben.. at jeg ikke tenkte på det før! Har gått her i flere uker og ergret meg over at jeg ikke tok bilde av skjermen når vi så på nuben, siden jordmoren ikke ville si noe eller gi meg bilde av den etterpå! Men nå ser jeg at jeg jo har fanget den på film flere ganger, haha. Babyen ligger «opp ned» på filmen/bildene da, men dere ser vel☺️
Jeg var 13+2 på denne UL.

Noen som ville gjette på denne?:)
 
Back
Topp