Jordmor tippet jente, og jeg tror jeg er enig! Hva tror dere? Den er liksom litt bøyd.. Uke 11+5 på bildet
Jeg ville tippet gutt her, til tross for bøyen Men det er i grenseland liksom, så litt vanskelig. Blir gøy å få høre fasiten etterhvert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmor tippet jente, og jeg tror jeg er enig! Hva tror dere? Den er liksom litt bøyd.. Uke 11+5 på bildet
Litt dårlig bilde. Noen som vil gjette?
Jeg tipper jenteLitt dårlig bilde. Noen som vil gjette?
Jeg tipper også gutt her, men er langt fra noen ekspert! Blir spennendeJordmor tippet jente, og jeg tror jeg er enig! Hva tror dere? Den er liksom litt bøyd.. Uke 11+5 på bildet
Var på tidlig ultralyd i dag og har hele tiden gått og trodd de var en liten gutt i magen men jordmor mente de var ei jente hmm hva tenker dere?
Så gøy hvor mange uker er du på vei?Var på tidlig ultralyd i dag og har hele tiden gått og trodd de var en liten gutt i magen men jordmor mente de var ei jente hmm hva tenker dere?
Er 13+5 i følge jordmor i dag men i følge min utringning 13+4 så holder meng på 13+4 for sikkerhets skyldSå gøy hvor mange uker er du på vei?
Er 13+5 i følge jordmor i dag men i følge min utringning 13+4 så holder meng på 13+4 for sikkerhets skyld
Femjordmødre i sandnes kjempe koseli og god på alle forklaringer rundt foster og jikk nøye gjennom altSå gøy! Ser ut som jente Ja!
Hvor tok du ul?
Jeg tror også jenteVar på tidlig ultralyd i dag og har hele tiden gått og trodd de var en liten gutt i magen men jordmor mente de var ei jente hmm hva tenker dere?
Femjordmødre i sandnes kjempe koseli og god på alle forklaringer rundt foster og jikk nøye gjennom alt
Var på UL i dag (14+0 etter min beregning, 13+5 etter UL måling) og hun var ganske tydelig på hvilket kjønn som lå i magen
Jepp, det var visst ingen tvilDet må være jente?
Det der må være jente jaVar på UL i dag (14+0 etter min beregning, 13+5 etter UL måling) og hun var ganske tydelig på hvilket kjønn som lå i magen
Ser veldig ut som jente ja spennende!Noen som vil gjette? Jordmoren trodde det var jente