Nub teori

Ja, gleder oss litt til det xsmile9 Fars første UL også. Han vil gjerne vite:joyful:
Det blir sikkert en super opplevelse for begge! :Heartred
Vi skal på ultralyd neste uke når jeg er 15+0, håper veldig på å få vite kjønn selv! :)
Er noe med det når man kan begynne å planlegge og se for seg hvordan ting blir litt mer konkret :)
 
Det blir sikkert en super opplevelse for begge! :Heartred
Vi skal på ultralyd neste uke når jeg er 15+0, håper veldig på å få vite kjønn selv! :)
Er noe med det når man kan begynne å planlegge og se for seg hvordan ting blir litt mer konkret :)
ja... er min første så det betyr mye nå:joyful: kan begynne å tenke farger på barnerom og div:Heartred
kan bynn å sjå på litt klær også:thumleft
Lykke til på UL. kan vell rope ut når jeg vet :D
 
ja... er min første så det betyr mye nå:joyful: kan begynne å tenke farger på barnerom og div:Heartred
kan bynn å sjå på litt klær også:thumleft
Lykke til på UL. kan vell rope ut når jeg vet :D
Ja, må komme med oppdatering! :D
Lykke til til deg også :Heartred
 
Hva tror dere her? :D
 

Vedlegg

  • 819FA85B-6532-4884-AFBD-EE53413701C1.jpeg
    819FA85B-6532-4884-AFBD-EE53413701C1.jpeg
    28,5 KB · Visninger: 78
De som tok ultralyden i dag (13+1) nekta å se etter kjønn, så da sitter jeg her og stirrer ihjel bildene og ser etter nub'en, men vet ikke engang om det er avbildet :hilarious:
Ser dere noe?
20200922_162638.jpg
20200922_162626.jpg
Vurderer å booke privat i uke 16 istedenfor å vente helt til uke 20 og oul, for å få vite det.
 
De som tok ultralyden i dag (13+1) nekta å se etter kjønn, så da sitter jeg her og stirrer ihjel bildene og ser etter nub'en, men vet ikke engang om det er avbildet :hilarious:
Ser dere noe?
Vis vedlegget 336228
Vis vedlegget 336229
Vurderer å booke privat i uke 16 istedenfor å vente helt til uke 20 og oul, for å få vite det.

Hvis det er nuben jeg ser på nederste bildet, kan det se litt ut som gutt, men det er ikke helt godt å se - jeg kan ta helt feil her altså :joyful:
Også skal man visst idellt se nuben i aktivitet. En jentenub vil ikke flyte oppover, mens gutt kan være rett frem og flyte opp avhengig av hvordan den lille beveger seg der inne.
 
De som tok ultralyden i dag (13+1) nekta å se etter kjønn, så da sitter jeg her og stirrer ihjel bildene og ser etter nub'en, men vet ikke engang om det er avbildet :hilarious:
Ser dere noe?
Vis vedlegget 336228
Vis vedlegget 336229
Vurderer å booke privat i uke 16 istedenfor å vente helt til uke 20 og oul, for å få vite det.
Litt vanskelig å se, men tenker som Veivalsa at det kan se ut som gutt :)
Spennende da!
 
Hvis det er nuben jeg ser på nederste bildet, kan det se litt ut som gutt, men det er ikke helt godt å se - jeg kan ta helt feil her altså :joyful:
Også skal man visst idellt se nuben i aktivitet. En jentenub vil ikke flyte oppover, mens gutt kan være rett frem og flyte opp avhengig av hvordan den lille beveger seg der inne.
Klarte ikke å se noe.... flyte-aktivitet på ultralyden. Hehe.
Litt vanskelig å se, men tenker som Veivalsa at det kan se ut som gutt :)
Spennende da!
Ja jeg synes liksom den så ut til å gå mer opp en nedover og tenkte gutt selv. Blir nok en privat ultralyd om 3 uker for å finne ut gitt. :)
 
Klarte ikke å se noe.... flyte-aktivitet på ultralyden. Hehe.

Ja jeg synes liksom den så ut til å gå mer opp en nedover og tenkte gutt selv. Blir nok en privat ultralyd om 3 uker for å finne ut gitt. :)

Ja, tenker det samme, peker ganske tydelig opp egentlig :) Skjønner deg godt, er lenge å vente til OUL hvis man er veldig nysgjerrig, jeg klarte ikke å vente i hvertfall!
Er så koselig å kan begynne å planlegge og kanskje litt shopping :Heartred
 
Ja, tenker det samme, peker ganske tydelig opp egentlig :) Skjønner deg godt, er lenge å vente til OUL hvis man er veldig nysgjerrig, jeg klarte ikke å vente i hvertfall!
Er så koselig å kan begynne å planlegge og kanskje litt shopping :Heartred
Ja det er nettopp det! Har ikke kjøpt noe ennå fordi jeg vil ha bestemte farger osv. :) jo tidligere jeg vet jo bedre. :)
 
Ja det er nettopp det! Har ikke kjøpt noe ennå fordi jeg vil ha bestemte farger osv. :) jo tidligere jeg vet jo bedre. :)
Jeg synes også det er veldig gøy å kan handle etter farger og ikke bare masse nøytralt, håper du kommer med oppdatering når du har fått sett på ultralyd :D
 
Jeg synes også det er veldig gøy å kan handle etter farger og ikke bare masse nøytralt, håper du kommer med oppdatering når du har fått sett på ultralyd :D
Ja skal prøve å huske å legge ut her også :)
 
Har fått noen veldig dårlige bilder fra TUL 12+3 og er litt nysgjerrig hva dere mener :)
Det er tvilling #1 og tvilling #2.
Vi har fått beskjed med NIPT at det skal være "minst 1 gutt", så prøver å se om det er mulig å se om det er en gutt til :Heartblue eller en jente :Heartpink

Men skjønner at det kanskje er umulig pga bildekvalitet og ikke sikker om man kan se nuben?
 

Vedlegg

  • 20200924_210227.jpg
    20200924_210227.jpg
    16,9 KB · Visninger: 61
  • 20200924_210722.jpg
    20200924_210722.jpg
    19,2 KB · Visninger: 61
Har fått noen veldig dårlige bilder fra TUL 12+3 og er litt nysgjerrig hva dere mener :)
Det er tvilling #1 og tvilling #2.
Vi har fått beskjed med NIPT at det skal være "minst 1 gutt", så prøver å se om det er mulig å se om det er en gutt til :Heartblue eller en jente :Heartpink

Men skjønner at det kanskje er umulig pga bildekvalitet og ikke sikker om man kan se nuben?

Første bilde er vell gutten?
De andre bilde var ikke lett og se nuben.. Ikke for meg vertfall men kan jo ikke si jeg er flink på tolkning av nub heller:confused013
Skal ikke se vekk fra at de er noen andre her inne som kan si :)
Men prøver meg på en gjetting og vil si jente :joyful:
Håpe du legger ut når du får et endeli svar :D
 
Første bilde er vell gutten?
De andre bilde var ikke lett og se nuben.. Ikke for meg vertfall men kan jo ikke si jeg er flink på tolkning av nub heller:confused013
Skal ikke se vekk fra at de er noen andre her inne som kan si :)
Men prøver meg på en gjetting og vil si jente :joyful:
Håpe du legger ut når du får et endeli svar :D

Takk! Ikke sikker om første bildet er jente eller gutt, det med NIPT hvor jeg fikk bekreftet "minst 1 gutt" var kun med blodprøve. Jeg trodde at første bildet kanskje ser mer ut som jente, men det er første gangen jeg prøver å se på nuber haha :happy119
 
Back
Topp