Nub teori

Leste tips i en annen NUB-tråd at man kunne ta skjermdump av film som viser Nuben.. at jeg ikke tenkte på det før! Har gått her i flere uker og ergret meg over at jeg ikke tok bilde av skjermen når vi så på nuben, siden jordmoren ikke ville si noe eller gi meg bilde av den etterpå! Men nå ser jeg at jeg jo har fanget den på film flere ganger, haha. Babyen ligger «opp ned» på filmen/bildene da, men dere ser vel☺️
Jeg var 13+2 på denne UL.
Sniker fra april, men jeg ville tenkt gutt her, synes vinkelen peker litt skrått oppover! Blir spennende å se! Er helt nybegynner i NUB tipping da! Leser meg opp til TUL selv på torsdag, da starter tippingen på vår NUB også
 
Sniker fra april, men jeg ville tenkt gutt her, synes vinkelen peker litt skrått oppover! Blir spennende å se! Er helt nybegynner i NUB tipping da! Leser meg opp til TUL selv på torsdag, da starter tippingen på vår NUB også

Ja, jeg ser også at tuppen tipper litt oppover.. så ikke helt gitt hva det er nei! :)
 
Fikk idag vite at det er ei jente som gjemmer seg inni der. Vi var begge overbevist om at det var en gutt men sonografen sa han var ganske sikker på at det er ei jente ❤
20201012_215953.jpg 20201012_220009.jpg
 
Så gøy :D hvem var dere på ultralyd hos? Og hvor mange uker er du?
Var hos Peekaboo Baby i Wales (jeg bor i Storbritannia).
Er 16+0 i dag. :) måtte bestille privat fordi jeg ville ikke vente helt til 20+2 med å finne ut på oul :)
 
:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Var hos Peekaboo Baby i Wales (jeg bor i Storbritannia).
Er 16+0 i dag. :) måtte bestille privat fordi jeg ville ikke vente helt til 20+2 med å finne ut på oul :)
I uke 16 vil jeg tro en Sonograf har tippet riktig :D Vi fikk vite rett kjønn av Sonograf her i Norge uke 12+0 faktisk :) Gratulerer med jente på vei!
 
:Heartpink:Heartpink:Heartpink
I uke 16 vil jeg tro en Sonograf har tippet riktig :D Vi fikk vite rett kjønn av Sonograf her i Norge uke 12+0 faktisk :) Gratulerer med jente på vei!
Hun lå ikke så greit til, han slet lenge før han bestemte seg, fordi hun lå med beina nede mot området og i tillegg var visst navlestrengen der også sa han. Men han sa også at han hadde ikke sagt det til oss om han ikke var temmelig sikker :)
Skal ha oul om 4 uker, skal be de se etter da også. :)
Tusen takk! :)
Hva venter dere nå?
 
Hun lå ikke så greit til, han slet lenge før han bestemte seg, fordi hun lå med beina nede mot området og i tillegg var visst navlestrengen der også sa han. Men han sa også at han hadde ikke sagt det til oss om han ikke var temmelig sikker :)
Skal ha oul om 4 uker, skal be de se etter da også. :)
Tusen takk! :)
Hva venter dere nå?
Skjønner, da forstår jeg at dere føler dere usikre :) Vi venter jente vi også, men vår lå enkelt til på ultralyd i uke 12, så han fikk greit innsyn sånn sett :) Kjedelig at hun (eller han) lå så klønete til da. Typisk når man bestiller ultralyd spesielt for å se kjønn :p
 
Skjønner, da forstår jeg at dere føler dere usikre :) Vi venter jente vi også, men vår lå enkelt til på ultralyd i uke 12, så han fikk greit innsyn sånn sett :) Kjedelig at hun (eller han) lå så klønete til da. Typisk når man bestiller ultralyd spesielt for å se kjønn :p
Vi kaller henne ei jente for nå. Han var ganske sikker og han sjekka 4 ganger til etter at han sa at det var ei jente så. :) vi er bare overlykkelige. :)
Og gratulerer så mye med ei jente til deg også! :)
 
72F9F5B9-1D94-45A1-BD3C-E66A42B7D9DB.jpeg
Sniker fra april. Noen som vil uttale seg om hva de tror det blir? 12 uker på vei. Gynekolog var veldig usikker, sa først gutt, men så mente hun at hun så kjønnslepper etterpå :hilarious:
 
Er ikke god på dette, men med vinkelen tenker jeg jente :)
Tenker i likhet med ConCon over her, at dette må være jente :happy:
Sniker fra april, men jeg ville tenkt gutt her, synes vinkelen peker litt skrått oppover! Blir spennende å se! Er helt nybegynner i NUB tipping da! Leser meg opp til TUL selv på torsdag, da starter tippingen på vår NUB også

Da foreligger OUL-svaret:
Jente!:dummy1:
 
Back
Topp