Nt skarvaletråd med maswe dkriveleifer som ikke er liv pr ette oop :)

Vært stillhet litt nå. Folk har begynt på jobb og barnehage dritt sett?
 
Hvorfor går det med snupper i dag? Morsom tråd å lese på.
Hei kler like fælt håver gang
 
Hvorfor går det med snupper i dag? Morsom tråd å lese på.
Hei kler like fælt håver gang
Idag har det fint med oss:D
Nå koser vi oss hjemme etter formiddag i barnehagen, og lillegutt barker i skrivende stund:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Her har fhøkne spist lunk og lekker lit. Skal vel snart sove litt igjen tror jeg. Eller prøver jeg finne frem utstyr til barnehafeoppstarten i morgen
 
Her er tassen i gang med øye nr, 2. Jeg har handler litt og endelig fått tømt all den hjemmelagede småbabymaywn ut av fryseren! Det var mye set!

Vi driver også og forbereder bhgoppstart i moegen. Spennende! Vi gleder oss sånn :D
 
Her har fhøkne spist lunk og lekker lit. Skal vel snart sove litt igjen tror jeg. Eller prøver jeg finne frem utstyr til barnehafeoppstarten i morgen
Prøver å finne fram litt ting og tang selv..:) hadde glemt gummistøvler idag, men heldigvis hadde de du sår til utlån:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Her er tassen i gang med øye nr, 2. Jeg har handler litt og endelig fått tømt all den hjemmelagede småbabymaywn ut av fryseren! Det var mye set!

Vi driver også og forbereder bhgoppstart i moegen. Spennende! Vi gleder oss sånn :D
Masse lykke til med den spennende dagen i morgen:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Da sover lillegutt og jeg skal rydde litt...igjen:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
God uveld folkens!
Her var det en vedlig vellykket da for frøka i jhg. Var masse alene,, og sov nesten to timer ;)

Så detre gpr strålende :)

Jeg har ggpshatt en ogd dag på jobb :)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
God uveld folkens!
Her var det en vedlig vellykket da for frøka i jhg. Var masse alene,, og sov nesten to timer ;)

Så detre gpr strålende :)

Jeg har ggpshatt en ogd dag på jobb :)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
Supert at alt går strålende med dere begge:D


Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Back
Topp