Haaloisen alle sammen!
tiitet innomhus og
zbra med alle sammnehenheng kveld?
tiitet innomhus og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
hahah.....sammenhengen er bar her i mkcvelHaaloisen alle sammen!
tiitet innomhus og
S godt momentene er bra i kveldhahah.....sammenhengen er bar her i mkcvel
jeg vurderer faktisk å finne sengi...
nei, skal ikke på jobb flr kl 1230, men aner meg at morgenfuglerne vekr meg før hani galerS godt momentene er bra i kveld
senga? Hva er det?
Tidlig job. I morra? Jeg har tidligst så blr egentlig legge meg jeg og,...
Ja de morgen fuglene kunne godt ha funnet ut at det er godt å sove lenge om morrannei, skal ikke på jobb flr kl 1230, men aner meg at morgenfuglerne vekr meg før hani galer![]()
alle er tijdlig oppe gitt....de vekker nok hverandreJa de morgen fuglene kunne godt ha funnet ut at det er godt å sove lenge om morran
er alle oppe tidlig, eller bare yngstemann ?
Hvirdan blor nyhuset ifht soverom? Kommer de til å vekke hverandre da og tror du?alle er tijdlig oppe gitt....de vekker nok hverandre![]()
Nope, det blir det perfektHvirdan blor nyhuset ifht soverom? Kommer de til å vekke hverandre da og tror du?
Hehe...ja, det er mye spennende i barnehagen på spise Kao man gjøre an andreomgangHei! Vi er hjemme fra barnehagen. Dag 3. He sov kort og spiste dårlig så de anbefalt enig å he te han litt før. S det ble 8-13 og stedet for 8-14. Men like blid gutt allikevel og dete r det viktigste. Fikk. Han mat hjemme og np sver han o vogna her hjemme.
Håper han begynner å spise i bhg neste ukeHar en ledig observerende gttt så da har han ikke tid til å spise når det er så mye nyt p se lå
![]()
Ja, vi må ikke glemme femme morsomme trådenHwidsann!
Vørt litt stille på denne teåden i det site ser keg
Da får jeg dkrive litt her da
Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
Dogmer har ikke nok timer desverre..Nå jo legge igjen et spor i demnbw troen jeg ogsålenge siden jeg har vært innen, men sann er det når man begynner på jobb igjen
![]()
Flott å høre at du har det braHeibog hooo!
Hpper alle hat fet bra!
Jeg har det bra selv om det ikne akkrat ser dånn tu på skrivinga
Ser ut sombjeg hat enskure kls
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jada, vi har kost oss. Men nåner jeg slene oppe, alle andre ha lagt srgFlott å høre at du har det bra
Og håper du koser deg med din mamma..
Her er alt supert! Og ikke en eneste feil
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app