Nt skarvaletråd med maswe dkriveleifer som ikke er liv pr ette oop :)

Elisabeth er det meste klart for bhg starten har morgen. Strukket på jobmerkelapper og pakket bag. Så nå ligger jeg under dyna og får ikke sove. Istiden meg til i morgen.
Men blir kjempestore også da. For Victoria er så tillitsfull og lite skeptisk men er dessverre blitt en ordentlig Mammadalt i sommer

♥♥Victoria 20.06.12♥♥
 
Elisabeth er det meste klart for bhg starten har morgen. Strukket på jobmerkelapper og pakket bag. Så nå ligger jeg under dyna og får ikke sove. Istiden meg til i morgen.
Men blir kjempestore også da. For Victoria er så tillitsfull og lite skeptisk men er dessverre blitt en ordentlig Mammadalt i sommer

♥♥Victoria 20.06.12♥♥
Spennende, håper alt gior veldig fin5t i mohrgebn :D
 
God kveld!
Frøkna sover på amrme imin, må vel strengt tatt legg ehenne ocer i senga si np vel....


Men var bare så koselig å kose litt :)

Hunb var ganske slitrn etter en dsg i bhg, selv om hun ikle var så lenge...

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
God kveld!
Frøkna sover på amrme imin, må vel strengt tatt legg ehenne ocer i senga si np vel....


Men var bare så koselig å kose litt :)

Hunb var ganske slitrn etter en dsg i bhg, selv om hun ikle var så lenge...

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
så koselig da :D
merkare at barna er mer slitene enn fler ja...
 
så koselig da :D
merkare at barna er mer slitene enn fler ja...
Ja, og så sov hun bare en time i dag og.....

men primærkontakten var ikke der i dag, så kan ha noe å si... de hadde faktisk ring t etter samboer i dag ei stund etter at hun våkna, for hun var slurvete....
 
Ja, og så sov hun bare en time i dag og.....

men primærkontakten var ikke der i dag, så kan ha noe å si... de hadde faktisk ring t etter samboer i dag ei stund etter at hun våkna, for hun var slurvete....
huff...kanske det er ferfor ja.. :confused:
lillegutt har bare sover 2 timer på dagen idag mor normalt 4 :p
 
huff...kanske det er ferfor ja.. :confused:
lillegutt har bare sover 2 timer på dagen idag mor normalt 4 :p
I går sov hun jo nesten to timer, så en time er litt lite..... Håper det går seg til. Fire timer på dagtid har ikke frøkna sovet på Gud vet hvor lenge :p
 
Fighter innen PM denne tråden også:) Nå har jeg begynt å jobbe igjen, merker det er lenge siden. Veldig sliten og trøtt når jeg lønner hjem, men blir vel bedre:) Alvin storkorset seg i barnehagen ihvertfalnn da, da er det litt lettere æ være tilbake på jobb, en bekymring mindre:)

H pressen går det med alle her da?:)
 
Fighter innen PM denne tråden også:) Nå har jeg begynt å jobbe igjen, merker det er lenge siden. Veldig sliten og trøtt når jeg lønner hjem, men blir vel bedre:) Alvin storkorset seg i barnehagen ihvertfalnn da, da er det litt lettere æ være tilbake på jobb, en bekymring mindre:)

H pressen går det med alle her da?:)
jeg skal tilbake på jobb i mogren etter 4 uker ferie, og jeg gleder meg :D
 
Fighter innen PM denne tråden også:) Nå har jeg begynt å jobbe igjen, merker det er lenge siden. Veldig sliten og trøtt når jeg lønner hjem, men blir vel bedre:) Alvin storkorset seg i barnehagen ihvertfalnn da, da er det litt lettere æ være tilbake på jobb, en bekymring mindre:)

H pressen går det med alle her da?:)
Nei å deg :)

Så bra det går bra i bhg, ingenting er bedre enn det ;)
æhåp du kommer inni jobben igjen, hva jobber du med igjen?
 
Hallo til alle i Edmond tråden også:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Back
Topp