Nt skarvaletråd med maswe dkriveleifer som ikke er liv pr ette oop :)

Elisabeth er det meste klart for bhg starten har morgen. Strukket på jobmerkelapper og pakket bag. Så nå ligger jeg under dyna og får ikke sove. Istiden meg til i morgen.
Men blir kjempestore også da. For Victoria er så tillitsfull og lite skeptisk men er dessverre blitt en ordentlig Mammadalt i sommer

♥♥Victoria 20.06.12♥♥

Elisabeth er det meste klart for bhg starten har morgen. Strukket på jobmerkelapper og pakket bag. Så nå ligger jeg under dyna og får ikke sove. Istiden meg til i morgen.
Men blir kjempestore også da. For Victoria er så tillitsfull og lite skeptisk men er dessverre blitt en ordentlig Mammadalt i sommer

♥♥Victoria 20.06.12♥♥
Spennende, håper alt gior veldig fin5t i mohrgebn :D

God kveld!
Frøkna sover på amrme imin, må vel strengt tatt legg ehenne ocer i senga si np vel....

Men var bare så koselig å kose litt :)

Hunb var ganske slitrn etter en dsg i bhg, selv om hun ikle var så lenge...

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

God kveld!
Frøkna sover på amrme imin, må vel strengt tatt legg ehenne ocer i senga si np vel....

Men var bare så koselig å kose litt :)

Hunb var ganske slitrn etter en dsg i bhg, selv om hun ikle var så lenge...

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
så koselig da :D
merkare at barna er mer slitene enn fler ja...

så koselig da :D
merkare at barna er mer slitene enn fler ja...
Ja, og så sov hun bare en time i dag og.....

men primærkontakten var ikke der i dag, så kan ha noe å si... de hadde faktisk ring t etter samboer i dag ei stund etter at hun våkna, for hun var slurvete....

Ja, og så sov hun bare en time i dag og.....

men primærkontakten var ikke der i dag, så kan ha noe å si... de hadde faktisk ring t etter samboer i dag ei stund etter at hun våkna, for hun var slurvete....
huff...kanske det er ferfor ja.. :confused:
lillegutt har bare sover 2 timer på dagen idag mor normalt 4 :p

Fighter innen PM denne tråden også:) Nå har jeg begynt å jobbe igjen, merker det er lenge siden. Veldig sliten og trøtt når jeg lønner hjem, men blir vel bedre:) Alvin storkorset seg i barnehagen ihvertfalnn da, da er det litt lettere æ være tilbake på jobb, en bekymring mindre:)

H pressen går det med alle her da?:)

Fighter innen PM denne tråden også:) Nå har jeg begynt å jobbe igjen, merker det er lenge siden. Veldig sliten og trøtt når jeg lønner hjem, men blir vel bedre:) Alvin storkorset seg i barnehagen ihvertfalnn da, da er det litt lettere æ være tilbake på jobb, en bekymring mindre:)

jeg skal tilbake på jobb i mogren etter 4 uker ferie, og jeg gleder meg :D

Nei å deg :)

Så bra det går bra i bhg, ingenting er bedre enn det ;)
æhåp du kommer inni jobben igjen, hva jobber du med igjen?

Hallo til alle i Edmond tråden også:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp