Vært stillhet litt nå. Folk har begynt på jobb og barnehage dritt sett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...ikke mye fritt herVært stillhet litt nå. Folk har begynt på jobb og barnehage dritt sett?
Idag har det fint med ossHvorfor går det med snupper i dag? Morsom tråd å lese på.
Hei kler like fælt håver gang
Prøver å finne fram litt ting og tang selv..Her har fhøkne spist lunk og lekker lit. Skal vel snart sove litt igjen tror jeg. Eller prøver jeg finne frem utstyr til barnehafeoppstarten i morgen
Masse lykke til med den spennende dagen i morgenHer er tassen i gang med øye nr, 2. Jeg har handler litt og endelig fått tømt all den hjemmelagede småbabymaywn ut av fryseren! Det var mye set!
Vi driver også og forbereder bhgoppstart i moegen. Spennende! Vi gleder oss sånn![]()
Supert at alt går strålende med dere beggeGod uveld folkens!
Her var det en vedlig vellykket da for frøka i jhg. Var masse alene,, og sov nesten to timer
Så detre gpr strålende
Jeg har ggpshatt en ogd dag på jobb
Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
jeg er da her innimellom, men jeg har mye å gjøre på nettEde t stille her i dag?
har alle funnet noe bedre å gjør?![]()

Hohohho, shopping!!jeg er da her innimellom, men jeg har mye å gjøre på nett
SHOPPING![]()
jeg leter ietter noen lamoer, tepper og gardinerHohohho, shopping!!
DJeg prøv å shoppe minst mulig på nett
hva kjøper du nå da?
jøss ikke så mye feil gitt![]()
Fant du noe da?jeg leter ietter noen lamoer, tepper og gardiner![]()
nei, jeg sliter altsåFant du noe da?
Du får legge ut avstemninger her inne a vet du, så kan vi hjelpe tilnei, jeg sliter altså
klarert ikkeh betstemme eg....
hihi...det vat faktisk en gos ideDu får legge ut avstemninger her inne a vet du, så kan vi hjelpe til![]()
Ja ikke sant? Luremusa er ikke dum skjønner duhihi...det vat faktisk en gos ide![]()