Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart stor jente !Ja, november.
Siste mnd før desember.
I slutten av denne mnd skal adventspynten opp. Første søndag i advent er siste helga i November. I løpet av mnd skal kalenderene bli klare. Fore neste gang det er ny måned, så er det desember.
Hadde den praten med minstemor i morges og da fikk hun litt mer inntrykk av at det nærmer seg
Jeg gleder meg til 25. Desember jeg, sa hun.
Men etter den praten, så gledet hun seg til mye mer.
(hun gleder seg til 25. Desember for da blir hun 6 år)
Føles rimelig stor, og samtidig liten.Snart stor jente !
så da har vi nå stått en time begge to for å vaske trapper, vegger og gulv rundt forbi 
God bedring til frøkna!Ja, da blir det å kontakte legen imorgen igjen. Frøkna begynte å bli bedre i hosten (ingen hosting på natt, et host av og til på dag), så kuttet ut ventolinen slik legen sa. Men jaggu hoster hun verre igjen og ikveld fikk hun feber. I tillegg fikk vi et mysterium å løse. Plutselig lå det en stor dam på gangen oppe mellom rommene til ungene. Vi kikket rundt i tak og ved lister for å se etter lekkasje (nylagt tak i vinter/vår), men ingenting. Litt småflekker inne på frøknas rom. Det hadde rent nedover trappa, det vi nå tror er tissså da har vi nå stått en time begge to for å vaske trapper, vegger og gulv rundt forbi
![]()
ÅneiÅ f***
Mannen er nærkontakt
Jepp, de holder nå på å sprite ned arealet på jobb, er en det som har fått positiv hurtigtest.Ånei
Huff da. Er så lei dette virusetÅ f***
Mannen er nærkontakt

Jepp, de holder nå på å sprite ned arealet på jobb, er en det som har fått positiv hurtigtest.
Han er ikke i karantene siden han er fullvaksinert, og er ikke forpliktet til å teste seg, men tror nok han kommer til å ta er par hurtigtester med noen dagers mellomrom og hjemmekontor noen dager
God bedring daCrp var fin, ingen ulyder på lungene (hun hadde det sist), men han kunne lett se at hun var veldig redusert fra sist gang. Men da er det bare å vente på at det skal gå over, og prøve å lindre på veien![]()
Da håper vi at han unngår smitte!Jepp, de holder nå på å sprite ned arealet på jobb, er en det som har fått positiv hurtigtest.
Han er ikke i karantene siden han er fullvaksinert, og er ikke forpliktet til å teste seg, men tror nok han kommer til å ta er par hurtigtester med noen dagers mellomrom og hjemmekontor noen dager
Krysser fingrene for at dere ikke får det i hus. Det kryr jo av nye smittede for tiden
Det jeg er mest bekymret for er at vi har vært så flinke siden pandemien startet, men nå i helgen som var var første gang siden mars at vi hadde mange nærkontakterDa håper vi at han unngår smitte!

Slenger meg ned på novemberskravling
Jeg er også regner som nærkontakt, så har ratt hurtigtest i dag, neg heldigvis. Har vært påpasselig på jobb og brukt munnbind og hansker.
Ellers har jeg tannverk herfra til ***. Var hos tannlegen fredag og borte i en jeksel, ganske dypt hull, så tannlegen har virkelig irritert nerven min. Var en helt j**lig helg med nattevakter og tannverk. I går fikk jeg skrevet ut paralgin forte. Tok to og kjente at det var litt vel mye
Kjennes ørlite grann bedre i dag, så hååååper jeg slipper rotfylling
Ellers er alle tre ungene kommet hjem fra skolen. Nå står lekser for tur og så er det middag og fritidsaktiviteter i ettermiddag..