Novemberjentenes lengste skravletråd

Stakkars lillegutt.. får håpe at litt sommer og sol kan hjelpe litt. Saltvann og sol hjalp alltid på meg når jeg var liten og var plaget med eksem. Men har ikke hjulpet på storesøster her.. kanskje det gjør denne sommeren?[:)]
Er inne i en vond periode med store sår på hendene nå.. så er oppe og smører litt på nettene nå når hun våkner og klør. Men her har hun heldigvis fine perioder nå uten sår innimellom. Og det er deilig.

Er så vondt når disse små klør.. krysser alt jeg har for at noe snart hjelper for lille M.
 
Takk for det, Stinemor. Håper snuppa di snart blir bedre også![:)]
 
ORIGINAL: Ammetåka

ORIGINAL: Tuttelure

Får håpe han tenker på og blir med på kontrollen!!![:)]


Hahaha! [:-][8|]
Akkurat som at han var våken 08.30 i dag[>:]
Det var for så vidt ikke jeg heller i grunn, T har holdt det gående i hele natt..

 
Æsj så dumt[&:] Håper du får sovet litt i løpet av dagen!!![:)] gikk kontrollen fint*?
 
Tihi så flotte tall!!!![:)]
 
ORIGINAL: Ammetåka

Hehe ja, 10 kilo er visst gjennomsnittsvekten på en 1-åring! =)
Men han er jo helt perfekt! [:D]


Så stor og fin han er! Du har hvertfall fløte[:D][:D]

Nora var 10 kilo på 2 års kontrollen. 8,6 når hun var 1 år. Utrolig hvor stor forskjell det er. [:D]
Lillebror tar nok snart 1 års vekten hennes ja. Skal bli spennende og se neste uke. Han var 7,5 på 5 mnd. og nå har han jo begynnt med grøt på kvelden også[:D] Merker godt på armene mine at han er tyngre enn hun var[;)]
 
ORIGINAL: Ammetåka

ORIGINAL: Stinemor

ORIGINAL: Ammetåka

Hehe ja, 10 kilo er visst gjennomsnittsvekten på en 1-åring! =)
Men han er jo helt perfekt! [:D]


Så stor og fin han er! Du har hvertfall fløte[:D][:D]

Nora var 10 kilo på 2 års kontrollen. 8,6 når hun var 1 år. Utrolig hvor stor forskjell det er. [:D]
Lillebror tar nok snart 1 års vekten hennes ja. Skal bli spennende og se neste uke. Han var 7,5 på 5 mnd. og nå har han jo begynnt med grøt på kvelden også[:D] Merker godt på armene mine at han er tyngre enn hun var[;)]


Ja det er moro at det er så stor forskjell.
[:D]
Og man merker godt at de vokser =)


Har vært og hentet rockeringen på posten i dag!
Fy fader, kjenner det kjempegodt bare etter 2 minutters testing!
Virker lovende =)

Nå stikker jeg på sirkus og overlater fortet til sambo[:D]


Kan ikke rocke jeg... så tror ikke jeg tørr og bestille den ringen[&:][:D]

Var på barselbesøk hos en venninne sent i ettermiddag.. ble litt sen hjem, så her var begge ungene i seng når jeg kom hjem[:D] Storesøster hadde til og med badet før hun la seg!
Puppene mine er ikke vandt til dette, så den ene er ganske sprengt nå! Ikke så ofte de er det lengre[:D]

Var det kjekt på sirkus?



Planer for langhelgen da jenter?
 
Spent på å høre hvordan det går med rockinga Ammetåka!!
 
Stinemor: koselig å være borte litt lenger da vil jeg tro, selv om puppen er sprengt[;)]. Godt å komme hjem til de er lagt og for en gangs skyld kan jeg tenke meg[:)]
 
Vi har vært på godt samliv kurs i kveld - en gang til neste uke. Positivt overraska, men jeg er så forferdelig sliten i dag at jeg var halvdau siste timen.. Så NÅ MÅ jeg finne senga. Og håpe på ei god natt søvn.......... Jeg er utrolig god på legge meg altfor sent.
 
I helga må jeg LESE!!!! Uka har løpt fra meg... I morra skal jeg til frisør[:)] på tide med en klipp!! og kanskje jeg får begynt på tripptrappstol oppussingsprosjektet mitt[:)]
 
God natt!
 
Jeg tenker hver dag at jeg skal legge meg tidlig..men klarer det aldri. I går ble jeg liggende og lese ut jordmoren..klarte aldri legge den fra meg..[&:]

Håper samboeren din også ble positivt overrasket? var ikke han litt skeptisk?
 
ORIGINAL: Ammetåka

Kontrollen gikk kjempefint!
Han mangler 50 gram på 10 kilo og er 72,5 cm [:D]

 
Wow!!!
Kjempetall[:D]! Fine gutten!
Alma holdt det ogsaa gaaende i hele gaar natt...Haaper det blir bedre...
 
ORIGINAL: Stinemor

Jeg tenker hver dag at jeg skal legge meg tidlig..men klarer det aldri. I går ble jeg liggende og lese ut jordmoren..klarte aldri legge den fra meg..[&:]

Håper samboeren din også ble positivt overrasket? var ikke han litt skeptisk?
 
Hei hei!

Nå har sambo reist og vi jentene er alene en mnd.. Det betyr vel at din sambo er kommet hjem Litolus? hehe..

Tida går nok litt raskere denne mnd, siden vi reiser til Kreta på torsdag.. Det skal bli herlig altså! [:)] Og når vi kommer hjem er det jo bare 2 uker til vi er samlet igjen!

Herlighet, fikk helt sjokk da jeg så når vi våkna idag.. sov helt til kl 10!?! Pleier å stå opp mellom 6.30 og 07.. tror denne teknikken til hs virket [:D] Tror ikke dette blir en vane da, men hun ligger lengre i senga enn hun har gjort før.. kan ofte ligge til rundt 08.. og det er jammen deilig å slippe å stå opp mellom 04 og 05 som vi gjorde lenge [;)]

Idag skal vi ta oss en bæretur, og så skal gulvene vaskes.. skal skeie ut med en sukkerfri sjokolade senere, og gleder meg allerede hehe...

Ønsker dere en fin dag!
 
Jeg ooog!! Noen som skal reise til "syden " i juli? Er det for varmt å reise med spedbarn til sydligere strøk i juli??
 
Flott å dra på høsten om man har mulighet til det da! Men det tror jeg ikke fungerer i forhold til min praksis..
 
 
MAmma sa at søstera mi hadde fått blemmer i ansiktet (Varmeutslett !?) på sommeren i norge da hun var baby.. Hun sto bare i skyggen osv..........
 
Har fått testa ut mix-en sommer baby og sol i dag! Har gått fint det, bortsett fra at det har nok vært litt slitsomt.. sovan 19.15... Normalt tidligst 20.. ofte rundt 21[:)]
 
Hei igjen [;)]

Nå har jeg vært på shopping til sydenturen, fant et nyydelig sett med dongerishorts, t-skjorte og dongerivest til snuppa.. parasoll til vogna, ny myggnetting, uv drakt med badehette til, tynne luer, ny nattdrakt, noen nye leker, badetruse og en shorts [:)]

Mammaen fikk seg to nye shortser [;)]

Har også handla inn paracet, nesesuger, antibaktrielle servietter, solkrem (vet de ikke bør smøres for mye, men er livredd sola.. og smører heller enn at hun brenner seg...[;)]).. tror det meste begynner å komme på plass!

Og gjett om jeg skeia ut i helga.. har spist så mye karbohydrater at kroppen sikkert fikk seg et realt sjokk [8D][:D] Var på hytta til hu venninna mi.. der klarte jeg ikke mer og hogg innpå godteposen hennes.. gjett om det var godt med skikkelig sjokolade etter snart 2 mnd uten [8D] Idag under shoppingen gikk vi på cafe.. kjøpte meg en stor iskaffe med sjokoladeis, MMmmm.. må jo kose meg litt og [:D]

Hva driver dere med da? Fint vær hos dere? Her har det vært nydelig, men blåser kraftig idag..
 
Høres ut som du begynner å bli veldig klar for avreise Mor for første gang!!! [:)] Misunnelig jeg[:)] (Selv om jeg skal drar til Frankrike fredag[8D][:D]).
Det er forresten lov å kose seg innimellom og[:D]
 
Her er jeg kjei i dag, lille sov dårlige i natt, og i dag har hun vært survete.. Har ikke ligget nesten noe for seg selv. Dette er ulikt henne så jeg har nesten blitt "sur" på hun. Huff vant med ei solstråle. Og sambo er borte så mye og jeg begynner å bli stressa ang eksamen og passeringstest før praksis... Får ikke lest - og når jeg sitter med det blir jeg stressa og får vondt i magen... dritt..
Men jeg SKAL da for pokker klare det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Det er litt kjøligere her i dag, gikk tur i sommerklær, men det gode fønvinden har snudd om til sur vind syns jeg[&:] Håper sommern kommer raskt tilbake[:)]
 
Oj oj så flink Teodor er da!![:)] Har ikke prøvd vi[8D]. Kos dere med pizza[:)] 
Det går nok, bare at jeg tenker pg preker på det hele tida.. gjerne i stedenfor å være effektiv[&:]
 
Back
Topp