Novemberjentenes lengste skravletråd

åh så herlig da at han kun spiste en gang i natt,får håpe det holder seg sånn[:D]
 
her er det nyyyyydelig vær i dag,får vel spørre mamma om hun vil være med å gå en tur senere[:)]
ellers skal jeg rydde videre på kjøkkenet i løpet av dagen og støvsuge..må se om jeg gidder å vaske gulvene også etter snuppa har blitt lagt for kvelden,ellers gjør jeg det i morgen[:)]
 
jeg også har tenkt på de merkene i bordet av den stolen,men vi  får se..tenkte å ta en tur å se på forskjellige,og høre med dem i butikken[:)]vi har jo egentlig kun tenkt å bruke en sånn stol når vi er på ferie eller noe,men får se[:)]
 
God morgen!! For et vær!!! [:)] Nå skal vi straks ut på tur, jeg kan ikke sitte inne å lese idette været altså[8D] Så herlig at T våkna bare en gang for mat Ammetåka!! Min lille søte våkner hver 3 time hun gitt.. fikk flaske ett par ganger , og spiste 180 ml.. så hun er tydeligvis sulten[:-]..
 
ORIGINAL: Tuttelure

God morgen!! For et vær!!! [:)] Nå skal vi straks ut på tur, jeg kan ikke sitte inne å lese idette været altså[8D] Så herlig at T våkna bare en gang for mat Ammetåka!! Min lille søte våkner hver 3 time hun gitt.. fikk flaske ett par ganger , og spiste 180 ml.. så hun er tydeligvis sulten[:-]..

 
ammer du forresten? hvis ikke så kan du jo øke melkemåltidene på dagen,eller begynne med grøt[:)]
 
ja er litt deilig av og til å stå opp tidlig i grunn[:)] nå har jeg funnet frem babyklær til ei enninne av meg som har termin om 13 dager[:D] og så er det ei på jobben til svigerinna mi som venter tvillinger så har funnet litt klær til dem også,det som er i størrelse 50 og sånn[:)]
 
nå tror jeg at jeg må legge snuppa igjen for en lur,er litt tett i nesen og halsen og utrolig sutrette i tillegg,var ikke så kjekt å se på når mamma gikk gjennom klær,hehe[8D]
 
ORIGINAL: Ammetåka

Ja da er hun nok sulten..
Han sovnet rundt kl 20, spiste litt før kl 3 og var lys våken kl 7.
Har funnet ut at det er en litt dårlig vane å gi han mat i senga på morningen (med mindre han våkner tidligere enn 7 da), alt blir mye bedre her om vi da bare steller, står opp, SÅ gir mat [:D]

Hva får hun av fast føde nå da?

 
Hun får grøt morgen og kveld (begge deler pga hun spiser veldig lite av grøten stort sett). I dag ville hun kun ha noen ett par skjeer med grøt. Litt utpå dagen får hun fruktmos. Nå har hun ikke villet ha mat siden rundt kl 8 iidag[:-] Tilbyr puppen men hun nekter plent... så nå pumper jeg litt mens hun sover så det ikke tar slutt på melka... Vil amme lenger[8D]
 
ORIGINAL: stolt mamma 2008

ORIGINAL: Tuttelure

God morgen!! For et vær!!! [:)] Nå skal vi straks ut på tur, jeg kan ikke sitte inne å lese idette været altså[8D] Så herlig at T våkna bare en gang for mat Ammetåka!! Min lille søte våkner hver 3 time hun gitt.. fikk flaske ett par ganger , og spiste 180 ml.. så hun er tydeligvis sulten[:-]..


ammer du forresten? hvis ikke så kan du jo øke melkemåltidene på dagen,eller begynne med grøt[:)]

 
Jeg ammer ja! Tilbyr puppen til stadighet, men vil hun ikke ha så vil hun ikke[8D]. Begynte med grøt for nesten 2 mnd siden! Får også litt fruktmos.
 
Hatt en fin dag i sommerværet jenter?[:)]
 
Såå braaaa!! Grattis med ny sofa!![:)][:)]
 
Jeg har også vært i parken, på lunsj[:)] Og trilla tur i Sola[:)] Og vært på babysvømming![:)] og gått tur til svigers!![:)] Og Mathilde var særdeles skeptisk til besteforeldrene sine[:-]....nå har jeg tatt meg ett par paracet og vinglass. Hadde dundrende hodepine - og vinen jeg åpna i går kan jo ikke kastes[8D][:D]
 
Her har vi hatt 18 deilige grader i dag! Så jeg har valsa rundt i sommerkjole[:D] kunne ikke la sjangsen gå fra meg!
Tok mini i becoen og gikk bort til barnehagen, synes den ser veldig bra ut! Gleder meg litt til å ha ham der[:)] Selv om jeg gjerne skulle hatt mer tid hjemme.
 
 
ORIGINAL: Ammetåka

ORIGINAL: Siri91

Her har vi hatt 18 deilige grader i dag! Så jeg har valsa rundt i sommerkjole[:D] kunne ikke la sjangsen gå fra meg!
Tok mini i becoen og gikk bort til barnehagen, synes den ser veldig bra ut! Gleder meg litt til å ha ham der[:)] Selv om jeg gjerne skulle hatt mer tid hjemme.



Apropos... Vi har fått innkalling til foreldremøte i barnehagen [8|] Hjelpes!

 
Wooops, "skremmende". Det venter vi på og.. Fikk vite det var imidten av juni...
 
ORIGINAL: Siri91

Her har vi hatt 18 deilige grader i dag! Så jeg har valsa rundt i sommerkjole[:D] kunne ikke la sjangsen gå fra meg!
Tok mini i becoen og gikk bort til barnehagen, synes den ser veldig bra ut! Gleder meg litt til å ha ham der[:)] Selv om jeg gjerne skulle hatt mer tid hjemme.


 
Herlig!!!! Har vært knall sommervær her og! Det er så herlig!! Jeg må kjøpe meg sommerklær fant jeg ut... [8D]
 
ORIGINAL: Ammetåka

2. juni skal vi [:-]
Blir spennende da, og flott å få litt info og slikt!

 
Oki!![:)][:)] Ja veldig spennende!!! Har fått vite hvilke dager M. skal i barnehagen, ellers vet vi ingenting om "barnehagelivet"!
 
ORIGINAL: Ammetåka

åå, gleder meg til svømming i morgen! Hele familien på badetur! [:D]

 
Sambo var med i dag på svømminga og det er koselig når "Hele" familien er på bading!! Æsj, bare en gang igjen[:-]
 
Sendte mail å spurte jeg[8D] Da får dere vel den info-en på foreldremøte[:)]
 
Det hørtes jo ut som en veldig hyggelig dag da, Ammetåka[:)]
 
Selv har jeg hatt en travel dag. Vært hos hudlege, vært på besøk hos venninna mi på rehabiliteringa og hatt familiemiddag her hjemme hos meg. Er igrunn ganske pumpa, men det er deilig med dager som er fullt opp synes jeg, godt å få noe ut av dagene[:)]
 
LIlle rusken sover søtt, det er så utrolig deilig å ha kvelden for seg selv[:D] 
 
 
 
Flink du er som blåser liv i tråden Ammetåka!!! Håper du koser deg masse i sjeselongen deres[:)]
Takk for turen i dag[:)] Koselig å treffe dere igjen, og Teodor er en storsjarmør!!![:D]
 
Vi har hatt en fin dag! Nå er vi hos foreldrene mine. Endte opp med å overnatte - stress t/r selv om det bare er snakk om i overkant av en times biltur..
 
Har henta tripptrappstolen i dag (brukt), den er møkkete, flekkete og stygg[:)]. Utrolig godt forbedringspotensiale[:)][8D] We like[:-][:)]. '
 
Sambo sitter sammen med 2 kamerater og ser på fotball!! 
 
Sense skal sjekkes ut[8D][:)]
 
Håper du får sove godt!! Huttemegtu, kjett om du må ha på vekkerklokke!!!!
 
Spent på å høre om kontrollen![:)]
 
Ammetåka: grattis med ny sofa... det har vi også så lyst på!! Skal pusse opp stuen først..så kanskje vi får kjøpt oss en etterpå [:D] Lykke til på kontroll i morgen! Alltid spennende med vekten[:)]

eaks: Noe nytt hos hudlegen? Er han noe bedre i eksemet?

Her har lillegutt også begynnt og vise antydning til eksem.. noen tørre flekker runft forbi.. sånn det startet med storesøster også.. men krysser fingrene for at han ikke får noe særlig!
 
Får håpe han tenker på og blir med på kontrollen!!![:)]
 
Nei, det er det samme her. Når jeg behandler eksemen blir huden fin, med det samme jeg slutter å smøre blir det verre.. Og han er fortsatt og uansett hva jeg gjør plaget med kløe. *sukk*
 
Back
Topp