Novemberjentenes lengste skravletråd

x1x*HeffaOgMini*

Forumet er livet
har sett flere forum som har en slik ein lang skravletråd så tenkte vi kunne prøve oss på det samme :)
 
er dere med fruer ?
skal vi skravle oss ihjel [:D][:D][:D]
 
hadde vært morro om det ble noen sider.
 
 
 
ja det må vi jo få til[:D] er litt kos for oss som kjeder oss også,så kan vi prate her for oss selv,og klage i vei om ting det er å klage på eller å komme med andre ting[;)] 
blei faktisk litt overraska i morres,måtte kjenne om snuppa hadde "feber",hehe.. i 2 uker så har hun bæsja på natta og vi har jo ikke merka det før vi skal skifte første bleie om morningen,men i dag hadde hun INGEN bæsje bleie hehe..
 
ja i denne tråden kan vi skrive HVA SOM HELST [:D] er ikke det morro. [:D]
 
her har det også vært mer bæsj nå.
han bæsjet i natt kl 04, idag tidlig kl 07 og en liten en rundt 10 tiden tror jeg...
tenker fortsatt tenner jeg altså.
han pleier ikke å bæsje på natten.
 
I gaar baesjet jenta vaar tre eller fire ganger (foelte jeg maatte bidra)[:)].
 
Her skal vi spise lammelaar i dag, mannen min skal lage. Gleder meg. Ellers har jeg som vanlig spist ALTFOR mye marsipan i paasken. Naa maa det nesten bli marsipan-soelibat paa meg....[:D]
 
Bæsjeprat, ja, det er jeg med på, for her ahr det ikke vært bæsj på maaange dager! Tror tirsdag var siste dagen med bæsj[8|][&:]
Så nå får han litt sviskesaft (som han elsker[8|]) for å se om det hjelper...
Vet jo det at det kan gå lenge mellom hver gang når de får bare mm, men Henry får 100 ml. mme på kveldene + han har fått saft av en eplebåt inni sånt nett hver dag[8|] Vet ikke om det har noe å si??
 
 
 
ORIGINAL: Lone_mor

henger meg på her jeg og [:)] (måtte le litt der den sto om novemberjentenes lengste skravletråd så var det 1 innlegg [:D][:D][8D])

Idag var det min tur å sove lenge.. men sambo er så selskapsyk så han kommer ned å vekker meg hele tiden.. hehe.. sambo hadde fått den sinnsyke bæsjbleien da han sto opp. Jeg kjente det da han tok han opp at det var en god pakke inni der ja. Som sambo så fint forklarte det var det grønne leireklumper som badet i en gul suppe [8D][8D] hehe.. *ler meg ihjel*

ellers har vi ingen planer idag.. bare i morgen igjen så begynner sambo på jobb igjen.. etter over 1,5mnd hjemme skal han tilbake. Kommer til å bli trist [:(] da han kom å sa han skulle være sykemeldt 1mnd tenkte jeg, oh shit.. hvordan kommer dette til å gå.. vi var begge enig i at vi sikkert kom til å gå hverandre på nervene etter kort tid (vi har jo ikke hatt det så lett etter Linus ble født), men det har gått over all forventning. Vi har hattt det så fint her hjemme, og han har fått en kjempegodt bånd med LInus.
Kunne faktisk tenkt meg å ha han hjemme en mnd til [:D]

Så ringte vi på en leilighet igår.. krysser fingrene for at vi får den *kryss kryss*

 
Lykke til med leilighet! og saa fint at det gaar saa fint med deg og samboeren, det hores virkelig ut som en fantastisk forbedring! Utrolig hyggelig aa hoere.
 
ORIGINAL: Lone_mor

henger meg på her jeg og [:)] (måtte le litt der den sto om novemberjentenes lengste skravletråd så var det 1 innlegg [:D][:D][8D])

Idag var det min tur å sove lenge.. men sambo er så selskapsyk så han kommer ned å vekker meg hele tiden.. hehe.. sambo hadde fått den sinnsyke bæsjbleien da han sto opp. Jeg kjente det da han tok han opp at det var en god pakke inni der ja. Som sambo så fint forklarte det var det grønne leireklumper som badet i en gul suppe [8D][8D] hehe.. *ler meg ihjel*

ellers har vi ingen planer idag.. bare i morgen igjen så begynner sambo på jobb igjen.. etter over 1,5mnd hjemme skal han tilbake. Kommer til å bli trist [:(] da han kom å sa han skulle være sykemeldt 1mnd tenkte jeg, oh shit.. hvordan kommer dette til å gå.. vi var begge enig i at vi sikkert kom til å gå hverandre på nervene etter kort tid (vi har jo ikke hatt det så lett etter Linus ble født), men det har gått over all forventning. Vi har hattt det så fint her hjemme, og han har fått en kjempegodt bånd med LInus.
Kunne faktisk tenkt meg å ha han hjemme en mnd til [:D]

Så ringte vi på en leilighet igår.. krysser fingrene for at vi får den *kryss kryss*
Skal dere kjøpe, eller leie? Krysser fingrene uansett[:)]
Bra at du og samboeren din har det så fint nå, hadde vondt av deg en stund[:)]
 
I gaar baesjet jenta vaar tre eller fire ganger (foelte jeg maatte bidra).

Her skal vi spise lammelaar i dag, mannen min skal lage. Gleder meg. Ellers har jeg som vanlig spist ALTFOR mye marsipan i paasken. Naa maa det nesten bli marsipan-soelibat paa meg....

 
 
åå jeg ville å spise marsipan, men dumme omgangsyke kom, så orket ikke store greiene her fredag eller lørdag :(
 
henger meg på her jeg og (måtte le litt der den sto om novemberjentenes lengste skravletråd så var det 1 innlegg )

Idag var det min tur å sove lenge.. men sambo er så selskapsyk så han kommer ned å vekker meg hele tiden.. hehe.. sambo hadde fått den sinnsyke bæsjbleien da han sto opp. Jeg kjente det da han tok han opp at det var en god pakke inni der ja. Som sambo så fint forklarte det var det grønne leireklumper som badet i en gul suppe hehe.. *ler meg ihjel*

ellers har vi ingen planer idag.. bare i morgen igjen så begynner sambo på jobb igjen.. etter over 1,5mnd hjemme skal han tilbake. Kommer til å bli trist da han kom å sa han skulle være sykemeldt 1mnd tenkte jeg, oh shit.. hvordan kommer dette til å gå.. vi var begge enig i at vi sikkert kom til å gå hverandre på nervene etter kort tid (vi har jo ikke hatt det så lett etter Linus ble født), men det har gått over all forventning. Vi har hattt det så fint her hjemme, og han har fått en kjempegodt bånd med LInus.
Kunne faktisk tenkt meg å ha han hjemme en mnd til

Så ringte vi på en leilighet igår.. krysser fingrene for at vi får den *kryss kryss*

 
 
 
samme her, måtte le selv om det var jeg som la ut det første innlegget...
*novemberjentenes lengste skravletråd med bare et innlegg og det var heffa sitt, ingen andre ville svare *..[:D][:D]
 
ORIGINAL: *HeffaOgMini*

I gaar baesjet jenta vaar tre eller fire ganger (foelte jeg maatte bidra).

Her skal vi spise lammelaar i dag, mannen min skal lage. Gleder meg. Ellers har jeg som vanlig spist ALTFOR mye marsipan i paasken. Naa maa det nesten bli marsipan-soelibat paa meg....



åå jeg ville å spise marsipan, men dumme omgangsyke kom, så orket ikke store greiene her fredag eller lørdag :(

 
Huff ja, men du er vel bedre naa, haaper jeg[:)]
 
ORIGINAL: *HeffaOgMini*

ja i denne tråden kan vi skrive HVA SOM HELST [:D] er ikke det morro. [:D]

her har det også vært mer bæsj nå.
han bæsjet i natt kl 04, idag tidlig kl 07 og en liten en rundt 10 tiden tror jeg...
tenker fortsatt tenner jeg altså.
han pleier ikke å bæsje på natten.

 
ja det er det vi også tror her,pga det har ikke vært noe fast avføring her på 2 uker..vi slutta jo med grøt i 3 dager for å se om det var det hun reagerte på,men det var ikke noen forskjell på avføringa så det er nok tenner som er på vei..hun er også hoven oppe i munnen så de er nok ikke så langt unna[;)]
 
ORIGINAL: Lone_mor

henger meg på her jeg og [:)] (måtte le litt der den sto om novemberjentenes lengste skravletråd så var det 1 innlegg [:D][:D][8D])

Idag var det min tur å sove lenge.. men sambo er så selskapsyk så han kommer ned å vekker meg hele tiden.. hehe.. sambo hadde fått den sinnsyke bæsjbleien da han sto opp. Jeg kjente det da han tok han opp at det var en god pakke inni der ja. Som sambo så fint forklarte det var det grønne leireklumper som badet i en gul suppe [8D][8D] hehe.. *ler meg ihjel*

ellers har vi ingen planer idag.. bare i morgen igjen så begynner sambo på jobb igjen.. etter over 1,5mnd hjemme skal han tilbake. Kommer til å bli trist [:(] da han kom å sa han skulle være sykemeldt 1mnd tenkte jeg, oh shit.. hvordan kommer dette til å gå.. vi var begge enig i at vi sikkert kom til å gå hverandre på nervene etter kort tid (vi har jo ikke hatt det så lett etter Linus ble født), men det har gått over all forventning. Vi har hattt det så fint her hjemme, og han har fått en kjempegodt bånd med LInus.
Kunne faktisk tenkt meg å ha han hjemme en mnd til [:D]

Så ringte vi på en leilighet igår.. krysser fingrene for at vi får den *kryss kryss*

 
hehe,ja de mannfolka har noen herlige kommentarer på de bæsjebleiene,hehe... ja her gikk sambo i nesten 1 mnd som arbeidsledig,han begynte i ny jobb 1 uke før påske,så merka at det var litt ensomt de første dagene da han begynte,men det går jo greit[:)]
 
får håpe dere får leiligheten da*krysse fingrene*[:D]
 
quote:

ORIGINAL: *HeffaOgMini*

quote:

I gaar baesjet jenta vaar tre eller fire ganger (foelte jeg maatte bidra).

Her skal vi spise lammelaar i dag, mannen min skal lage. Gleder meg. Ellers har jeg som vanlig spist ALTFOR mye marsipan i paasken. Naa maa det nesten bli marsipan-soelibat paa meg....


åå jeg ville å spise marsipan, men dumme omgangsyke kom, så orket ikke store greiene her fredag eller lørdag :(


Huff ja, men du er vel bedre naa, haaper jeg


idag er jeg ganske så fin igjen.
kjenner jeg bare har litt knip i magen, men det er vel vanlig etter oppkast, magen er jo så og si tømt..hehe..
har ikke spydd siden lørdag kl 04 på natten.
 
Jeg er med på skravlings vet dere [:D]

Skal i middagsselskap kl 15.. gjorde meg klar, og så gulpa Andrea på hele meg.. så da måtte blusen av og en genser på.. Ble ikke så pynta, men ble gulpefri iallefall.. [:D] Typisk..

Nå sovna hu i vogna.. og jeg sitter og ser på kurven med klær som egentlig skal brettes..
 
Her tok sambo seg en joggetur mens jeg presset 3 kg appelsiner om til juice(det er så godt med nypresset juice..) steike rundstker og kokte egg :)
Så la ungene seg for en liten dupp(de står opp mellom 06.00 og 06.30 hver dag[8|]), da tok jeg meg en dusj og ryddet litt her....så våknet minsten og ville ha mat så lekte han litt i vippestolen....småsutrete så tok han opp, der hadde han bæsja gjennom strømpebuksen og oppi vippestolen....så nå går trekket i vaskemaskinen[;)]
 
Skal lage oss pizza til middag(kjøpte bunner på isbilen..) så blir spennede[;)]
 
Ellers så har både akra og milla83 dåp i dag, så gratulerer med dagen til dere :)
 
æsj sambo måtte jobbe i kveld, noen hadde blitt syke.
kan ikke si han ble så glad for det, men det er vel en del av drittjobben med å være dagligleder det :(
 
gratulerer med dåp til de som har det :)
 
 
snart blir det sikkert side nr 2 på tråden [:D][:D]
vi er på god vei da :)
 
yess på andre side [:D]
 
 
 
hvor mange sider tror dere at vi klarer ?
 
Back
Topp