Novemberjentenes lengste skravletråd

Hørtes ikke helt ideelt ut å rocke på full mage[8D] 
 
Nå har jeg bestilt meg rockering og!! Syns magen eser ut når det er varmt ute jeg[8D]
 
Kos dere med middagsbesøk!!![:)] Spiser T middag uten problemer? Har prøvd m ulike midddagsglass, men hun liker ingen av de vi har prøvd.. ikke interessert i det hele tatt.. Så jeg tenker at vi bare får vente m å prøve mer..
 
Lille her sov bedre i helga da hun fikk mme på natta i stedenfor mm.. Lurer på om jeg må opp å lage flaske for å få noen flere timer sammenhengende søvn jeg.. eller om det var tilfeldig......
 
hvordan lager jeg sviskemos?
 
Da har jeg lagd 12 glass med sviskemos[:)] Utrolig lettvint da!!! [:)]
 
Tihi og vi har vært på bading med Ammatåka og hennes herlige nydelige Teoball!![:)] Ha ha ler litt av at vi prøvde sklia [:D] blir gøy å kjøre den når de forstår greia og sannsynligvis syns det er knallkjekt![:)]
 
Wow flink husmor du gitt!![:)]
 
her har det gått i ett, begynte rett på å lage hj.lagd pizza, så klarte jeg å miste hele brettet med pizza i gulvet[:-][&:] så da ble det vask på meg og.. hadde lagd en pizza til og jeg fikk faktisk redda den som datt i gulvet og[;)] fatter ikke hvordan jeg klarte å miste den........
 
Så kom mamma og b.mor for å passe Mathilde og vi dro på kurs[:)] En morsom og interessant kveld!
Anbefaler alle å dra på "godt samliv" kurs!!!
 
Og nå er mathilde hos svigermor som skal passe hun i natt så jeg får litt søvn.. Nå pumper jeg så melka ikke forsvinner[:)] Flere timer siden amming gitt.. ikke bare å stappa puppen i munnen hennes lenger...
 
Pakkinga er nesten ferdig så i morra drar vi på tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (meldt bare regn[:(])
 
Jenter, hva er det med rockering da? Blir midjen smalere med det? Og hvilken rockering bruker dere? Sånn liten beregnet til barn, eller sånn superdyr man kjøper på apoteket?
 
Har bestilt rockering fra flust.no. DEn ble sendt igår, så nå venter jeg i spenning på når jeg kan begynne å gi meg selv blåmerker. [8D] Synes ikke 530 kr inkludert frakt er helt galt.

Idag er veslejenta vært på 7 mnd kontroll. Ifølge legen er hun visst litt for slank med sine 71 cm og 7455 gram, så vi må tilbake om en måned for å se om det bedrer seg. Merkelig nok har hun nøyaktig de samme målene som jeg hadde da jeg var like gammel, så jeg er ikke akkurat bekymret. Hun får jo akkurat så mye mat som hun vil ha. [:D]
 
tror nok de målene er perfekt for henne[:)]jeg veide 8 kg da jeg var 1 år jeg da,men jeg var veldig aktiv..begynte å gå når jeg var ca 7 mnd gammel..
 
ja syns denne tråden blir flyttet fort bak,men men..er godt du klarer å finne den frem ammetåka[:D]
 
hvordan er det man regner ut det der med rockeringene?jeg er ca 155cm lav,og ca 53 kilo..har lyst på en jeg også,men har ikke noe peiling..har ikke akkuratt gått inn på de sidene de har rockeringer da å sett,men er så mye gode resultater ute å går at jeg har blitt fristet[:)]
 
og så en ting til..hvis jeg bestiller en til min størrelse,kan sambo også bruke den da?han er ca 100kilo og høyere enn meg,hehe..eller må han ha en annen?[:)]
 
 
 
ok,jeg tenkte å bestille den enkleste[:)]de anbefaler også den til de som er under 60 kg,og tror de andre blir for tunge for ryggen min[:)]
 
har ikke bestilt enda da,men nå vet jeg ivertfall hvilken jeg skal ha,så nå snart skal det rockes[:)]
 
Huff huff hufff.... Stakkars puppen din.. Vær forsiktig med den da iom at det har blitt ett sår som verker... Ikke bare bare å være forsiktig heller vil jeg tro iom at det er favorittpuppen men... God bedring!
 
Høres lurt ut!!! [;)]
 
Ja det må jeg og - komme meg i seng!!! God natt!
 
Ja det må vi!![:)] Neste uke en gang kanskje?
 
her er det lenge siden jeg har snakket nå. hehe.


hva skal dere idag da damer ?
 
Vi har også hatt en fin varm dag. Endelig er sommeren her[:D]
Vært i byen med noen venninner og begge barna og kost oss på kafe.

Ga Ulrik sånn fruktmos på glass her en dag, pære-aprikos smak. Så fant vi en stor skrell bit oppi[&:] Skrev mail til nestle med bilde av biten. De skulle sende det videre til produksjons avdelingen og skulle sende meg ett gavekort på 100kr på rimi[:D]
 
Bra du sa i fra Stinemor - sånt skal ikke skje[&:]
 
Godt Teodor sovna fort Ammetåka uten å ville ha noe særlig pupp! god bedring igjen!
 
Vi har hatt en fin dag, jeg har vært ute i sola så og si i hele dag, jobbet med skolearb., og gått tur og vært i byen med ei venninne! Nå tok Lillemor kveldsbadet ute i balja! Herlig med sommervært altså! Blir litt kjei men pytt det er det verdt[:)]
 
ORIGINAL: Ammetåka

Bra du klaget da! =)
Teodor sovnet nettopp på et blunk, ikke ville han ha så mye pupp heller.
Og da ble jeg egentlig bare glad, såret er synnsykt vondt [:'(]


Hadde håpet på en kjekk pakke med masse smaksprøver oppi da men...[:D] Like greit og handle selv[:)]

Uff..høres så vondt ut! Smør det godt med inotyol før du legger deg. Håper det gror fort!!
 
Så bra du sier ifra Stinemor.


Ammetåka:
høres ut som dere har hatt en fin dag i varmen. gleder meg til mini kan bade ute i baljen sin også. må bare vemte til han er helt frisk.
er nok ikke bare teodor som er blitt sliten i varmen, kladden her har sutret og vært varm idag. han er jo litt tett, så blir ekstra tungt da.
 
så godt at han ble operert lonemor.
får håpe alt går bra fremover med han.
 
Godt at det ser bra ut med stefaren din Lone_mor!!!![:)] 
Så rolig sommerferie dere kommer til å få da! Gøy for barna dine å reise bort og komme seg på sydenferie og da!
 
I dag har vi vært i Parken, med Ammatåka og Teodor og en mamma til med hennes sønn!![:)] DEt har vært varmt i dag og, men litt mer skyer og litt vind, det gjorde godt (faktisk).
 
Nå bade sambo lillemor ute og jeg bør lese. men jeg er trøtt og lei og oppgitt over at sambo er mye borte, må jobbe overtid og ekstra.. og golf-er i tillegg.. og jeg får ikke gjort det jeg skal når jeg er så mye alene........... *jeg forstår - jeg skjønner det* er noen fraser som blir brukt i hytt og gevær og som det ikke alltidl ligger så mye sannhet i har jeg skjønt gitt..
 
ORIGINAL: Ammetåka

ORIGINAL: Tuttelure

Godt at det ser bra ut med stefaren din Lone_mor!!!![:)] 
Så rolig sommerferie dere kommer til å få da! Gøy for barna dine å reise bort og komme seg på sydenferie og da!

I dag har vi vært i Parken, med Ammatåka og Teodor og en mamma til med hennes sønn!![:)] DEt har vært varmt i dag og, men litt mer skyer og litt vind, det gjorde godt (faktisk).

Nå bade sambo lillemor ute og jeg bør lese. men jeg er trøtt og lei og oppgitt over at sambo er mye borte, må jobbe overtid og ekstra.. og golf-er i tillegg.. og jeg får ikke gjort det jeg skal når jeg er så mye alene........... *jeg forstår - jeg skjønner det* er noen fraser som blir brukt i hytt og gevær og som det ikke alltidl ligger så mye sannhet i har jeg skjønt gitt..


Koste oss i dag!

Kjedelig med så mye jobbing og farting på han da... Spesielt når du har så mye å lese [:o]
[/quote
 
ja jeg blir smågal..................[&:]
 
Hei hei

Her har det vært lite skravling i det siste..

Her har det jo vært tull på nettene siden sambo reiste for snart 3 uker siden.. hver natt har jeg vært mer inne hos henne enn jeg har sovet i senga mi.. 3 tenner på vei da, så forstår jo hun er litt urolig, men det har vært litt slitende for hu mor... Men natt til idag har jeg bare vært inne hos henne 1 gang, og så sov hun til kl 07! Det var såå utrolig deilig, hehe! Føler jeg har sovet til kl 10 eller noe [8D][:D] *krysser fingrene for at det fortsetter sånn* (uff, burde vel ikke si det, men tar sjansen... hehe)

I dag skal vi handle bursdagsgaver.. 1 til snuppas farmor, 1 til oldemor, og 2 til kompiser... hvis dere har noen tips - kom med dem... hva i all verden kjøper man til en farmor og oldemor som har alt?

Ha en strålende dag novemberdamer! Tror dette kan bli en fin dag, sola titter frem og [:D]
 
Tenner på vei her og.. Ei hjørnetann er halvveis ute, og iallefall en fortann på vei.. tror nok den andre er rett rundt svingen og..

Nå fikk vi akkurat hvile i 10 min før naboen begynte å sage og hamre på garasjen sin.. hater virkelig å bo så tett noen ganger.. høres jo ut som de står på rommet vårt og arbeider.. [:@] men lite å gjøre med det uten å flytte, og nytt hus har vi ikke råd til.. Andrea pleier å sove tungt, men skjønner godt at hun våknet av det levenet idag..

Nå skal jeg drikke en kaffe og prøve å bli i bedre humør [8D][;)]
 
Back
Topp