Novemberdamenes Jubeltråd!

Jubler for at jet fikk fødeplass på Bærum sykehus! (Uten erfaring fra verken Drammen eller Bærum så har jeg bare lest på anbefalinger, avisartikler og hva de to sykehusene tilbyr) håper jeg har valgt rett :D
Så bra :) Har ikke søkt ennå, men vurderer også å velge Bærum fremfor Drammen, hvis jeg kan. Litt fordi søsteren min har gode erfaringer derfra, litt fordi de fremdeles har lystgass :P

Lystgass, enerom å mye positivt om personalet trekker absolutt opp ja. ^^

13 uker i dag:) Og i mårra er det fridag med jenta mi og mannen <3 Elsker familietid :)

Jubler for 1 uke uten oppkast!! :D :p

Jubler for polar havrebrød med leverpostei og appelsin juice til kvelds!

Jubler for at jeg fant hjertelyden med dopler i dag :) Kunne også helt tydelig høre at lille beveget seg, og samtidig kjente jeg bittebittesmå dult på innsiden <3 Har aldri kjent bevegelser før, men nå kunne jeg jo merke at de kom helt likt som jeg kunne høre det ;) Det var veldig stas!
Det er så gøy! Og spesielt det der at du faktisk kan høre at den turner og peiver inni der!:D

Jubler for en dag uten Postafen og kvalme!!!! :) (Håper å kunne slutte helt med Postafen så fort som mulig)

Jubler for at jeg har fått smelt sammen ett av tre resterende arbeidskrav i dag! To igjen!

Back
Topp