Novemberdamenes Jubeltråd!

Jubler for at vi er 12+6 i dag, 2 dager mer enn forje gang da vi mistet da vi var 12+4.
 
Idag er jeg 13+5 :) Sliter veldig med redsel for at noe ikke er som det skal, selv om jeg har vært kvalm i 12uker, ikke hadd noen blødninger osv. Tror vi blir å bestille tidlig ul, siden vi ikke får vanlig ul før uke 18-20, og jeg rett og slett ikke har tolmodighet.. Har dere vært på ul? hvilken uke var dere i? og hvordan gjorde dere det?

Vist du er kvalm er det liiiite sannsynlig at noe er galt i følge jordmoren og legene på sykehusene her :)

Vært på ul 9+4, 11+5, 12+4 og 13+4 på 3 pågrunn av blødninger og 1 som var planlagt etter å ha mistet to ganger.

Hver gang jeg har hatt blødninger har spørsmålet vært: føler du deg gravid enda, og når jeg har sagt jeg har vært kvalm og dårlig så svarer samtlige: da er nok alt i orden :) :)

Men skjønner bekymringene dine!
 
14 uker i dag, hurra! :)
 
Jubler for at det bare er en måned igjen til ordinær ul, og vi forhåpentligvis får vite hvem som skjuler seg der inne! ❤️:) SOM vi gleder oss!
 
Jubler for kaffe! Kommer meg nesten ikke gjennom dagene uten for tiden. Helt zombie... Kunne sovet meg igjennom resten av svangerskapet :p
 
Back
Topp