Novemberdamenes Jubeltråd!

Hurra hurra! Endelig 12 uker!! :) :)

67580dc66ec8d687f4f6986d8d6403ce

Jubler for at jeg er lengre enn jeg noen gang har vært, og spira vår vokser bra :D hipphurra!

Hva heter denne appen?

Den heter gravid app :) synes den er veldig oversiktlig og fin!

Får ikke min sånn app til å stemme jeg :(
I følge den er jeg 12+4 i dag mens jeg på babyverden appen er 13+1 som stemmer i følge UL og menstermin! :(

Jeg regner fra eggløsning jeg da, blir uansett bare noen få dager fra el til uansett :) tipper vi kanskje blir satt fram/tilbake litt ved oul så da tenker jeg den ik er så gæærn ;) (den sier på meg at jeg har termin 24. men egentlig har jeg 30. Nov ).

Jeg regner fra eggløsning jeg da, blir uansett bare noen få dager fra el til uansett :) tipper vi kanskje blir satt fram/tilbake litt ved oul så da tenker jeg den ik er så gæærn ;) (den sier på meg at jeg har termin 24. men egentlig har jeg 30. Nov ).

Regner fra eggeløsning jeg også! :)
Men er vel noe i forskjell på ukene også, i følge den appen går vi vel fra 1-14 uke i første trimester :)så d å spiller nok inn ! :)

Regner fra eggeløsning jeg også! :)
Men er vel noe i forskjell på ukene også, i følge den appen går vi vel fra 1-14 uke i første trimester :)så d å spiller nok inn ! :)
Etter jordmor timen min idag, så fikk jeg termin 27. November, og det er 1 dag fra appen min som viser 26. November (ikke 24. Som jeg skrev tidligere), så da synes jeg den stemmer ganske bra likevel :)

Jubler for at jeg er begynt å jobbe igjen! :D er bare 50% enda :) men det var kjempe godt, og jeg har hatt en suuper dag! :D :D

Jubler fordi jeg er 13+3 og slapper mer av med at dette skal gå bra!

Stor stas med ul i dag :) Veldig aktiv liten en. Fikk høre hjertelyden også ❤️

Idag er jeg 13+5 :-) Sliter veldig med redsel for at noe ikke er som det skal, selv om jeg har vært kvalm i 12uker, ikke hadd noen blødninger osv. Tror vi blir å bestille tidlig ul, siden vi ikke får vanlig ul før uke 18-20, og jeg rett og slett ikke har tolmodighet.. Har dere vært på ul? hvilken uke var dere i? og hvordan gjorde dere det?

Back
Topp