Novemberdamenes Jubeltråd!

Jubler over at jeg i dag har slappet litt av og ikke bare vært redd!
 
Jubler over at det bare er 2,5 uke til jeg går inn i 12+:)
 
12 uker i dag! :-D
 
Jubler over at jeg for første gang merka at det er bittelitt ubehagelig å ligge på magen i dag...kan vel være den jubelen går over etterhvert som jeg begynner å savne det :p
 
Jeg jubler idag over at jeg har sovet godt og hele natten igjennom ☺☺ dette er første gangen på 6 uker dette skjer, og jeg føler meg så uthvilt ☺:D
 
Jubler over at jeg fremdeles har graviditets symtomer tiltross for siste dagenes bekymring! :)
 
Jubler for at jeg er 12 uker i dag og kjenner at kvalmen har for det meste sluppet taket:)
 
Jubler virkelig etter å ha sett lille krabaten i full vigør på UL i går kveld etter en usikker uke!:D
 
Jubler for 11 uker! :)
 
Jubler over at jeg har vært på første svangerskapskontroll idag :Heartred
 
Jubler for at jeg fant hjertelyden med dopler i dag :) Kunne også helt tydelig høre at lille beveget seg, og samtidig kjente jeg bittebittesmå dult på innsiden <3 Har aldri kjent bevegelser før, men nå kunne jeg jo merke at de kom helt likt som jeg kunne høre det ;) Det var veldig stas!
 
Jubler for at jet fikk fødeplass på Bærum sykehus! (Uten erfaring fra verken Drammen eller Bærum så har jeg bare lest på anbefalinger, avisartikler og hva de to sykehusene tilbyr) håper jeg har valgt rett :D
 
Back
Topp