Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min ogOhh my november ja. Min bursdags måned
Hvilken dato?Min og![]()
Haha! Ja, jeg vasket vinduer for 2 dager siden også. Er det ikke rart det der når du starte så dukke opp mer å taHjemme med sykt barn( fridag jeg da) og vasket vinduer og ryddet og vasket kjøkkenet. Når er først begynner å rydde og vaske, så dukker det opp så mye som må/bør gjøre![]()

Skummelt å gjøre husarbeid egentligHaha! Ja, jeg vasket vinduer for 2 dager siden også. Er det ikke rart det der når du starte så dukke opp mer å ta![]()

det er heldigvis bedre nå et år etterpå. I kun var hun kun litt våken mellom 4 og 5 før hun sov til 6. Vi kjører fast tradisjon med å ordne ting i siste litenOi ny måned!!!
Jeg bestilte fotokalender til div folk i familien i går - rekordtidlig. Men i år vil jeg være ferdig med julegaver før desember kjenner jeg og heller kose oss med å bake ting og lage pynt i desember. Hadde ikke tid/overskudd til noe sånt i fjor pga mye sykdom og baby som kun sov 15-60 min i strekk på nettene samt ikke sov på dagtiddet er heldigvis bedre nå et år etterpå. I kun var hun kun litt våken mellom 4 og 5 før hun sov til 6.
sååå det ligger til rette for en koseligere førjulstid i år!
Hva med dere andre? Har dere ordnet noe enda eller venter dere?

Vi kjører fast tradisjon med å ordne ting i siste litenOg alle mine planer jeg har i hodet blir som regel aldri noe av
![]()

17Hvilken dato?
Oi ny måned!!!
Jeg bestilte fotokalender til div folk i familien i går - rekordtidlig. Men i år vil jeg være ferdig med julegaver før desember kjenner jeg og heller kose oss med å bake ting og lage pynt i desember. Hadde ikke tid/overskudd til noe sånt i fjor pga mye sykdom og baby som kun sov 15-60 min i strekk på nettene samt ikke sov på dagtiddet er heldigvis bedre nå et år etterpå. I kun var hun kun litt våken mellom 4 og 5 før hun sov til 6.
Jeg har den 1617
Også har brodern den 26, og eldstejenta den 27.
Kostbar måned!
Oi ny måned!!!
Jeg har fått tradisjon for et sammenbrudd lille julaften om kvelden type "vi kommer ikke i mål i år heller", en tradisjon jeg vil bort fra.Haha ja det er i utgangspunktet vår faste tradisjon også
Håper vi klarer å snu det i år, for i fjor var jeg så sliten og stressa at jeg fikk helt sammenbrudd på julaften - og det behøver ikke å bli en tradisjon![]()