Wææ så spennende! Lykke til! Vet du hva du får?40+4 i dag, venter spent på den lille. Er så lei å har ikke tålmodighet igjen. Dette er min første så det kan vell ta en stund![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wææ så spennende! Lykke til! Vet du hva du får?40+4 i dag, venter spent på den lille. Er så lei å har ikke tålmodighet igjen. Dette er min første så det kan vell ta en stund![]()

Jaa, det blir ei jenteWææ så spennende! Lykke til! Vet du hva du får?![]()
Kryssser fingrer på at fødsel starter snart. Lykke til.40+4 i dag, venter spent på den lille. Er så lei å har ikke tålmodighet igjen. Dette er min første så det kan vell ta en stund![]()
Ohh så kjekt. Det trenger du. Kos deg masseImorgen drar jeg og bestevenninnen min på husmorferie, gleder meg så syyyykt! To netter på hotell i aalborg, blir herlig. Shopping, god mat, noe godt i glasset på kvelden![]()

Gratulerer!Endelig fått svar fra banken og nå har i finansieringsbevis![]()
Det var gode nyheter på vei inn i helga!
Så da er det bare å begynne å lete etter bolig![]()
Gratulerer!

Lykke til med husjaktenEndelig fått svar fra banken og nå har i finansieringsbevis![]()
Det var gode nyheter på vei inn i helga!
Så da er det bare å begynne å lete etter bolig![]()
Takk
Har oppdaget mugg i et skap her IGJEN - så skal bli greit å få flytta kjenner jeg![]()
ShitPå vei hjem så kom en rev løpende mot meg og hoppet nesten opp i barnevogna![]()
![]()
![]()