~November2022~

Tusen takk for alle gratulasjoner :Heartred
Fin dag fram til jeg møtte 3 av guttens klassekamerat som var på vei ned til sjøen i denne vinden. Det blåser og blåser. Jeg måtte ju stoppe de opp og spør om det verkelig var så lurt og om foreldrene deres visst om det. Alle 3 sa ja og vi har lov. Jeg fikk ikke roen i meg og tenkte dette kan ikke stemme fordi de såg så lure ut og akurat idag så blåser det kraftig at tak på en bygning falt av og det er plasser der trær er falt ned.
Er ikke alltid lett at ta valget og ringe foreldre. Valgt ringe en av moren til ene gutten og jammen hun blev sjokkert.
For de første hun visste ikke noe.
For de andre så var de aleine uten en voksen. For de tredje så takket hun meg for at jeg ringte henne og gav beskjed. Følte meg 10 kg lettare når den samtalen var gjort .
Eller så var dagen fin med god mat, kake og gaver.
 
For ett flott tiltak skolen har laget. 2 foreldre fra første trinn står hver dag (morgenfuglene) vakt med gangfelt og dropp av zonen. Idag sto mannen og jammen han sa jeg stoppe minst 12 st og gav beskjed at de må gå av sykkelen for de skall gå over gangfelt.
 
Det blåser fortsatt og det er kalt. Jeg og 2 av barna har tatt på pyjamas og ligger under pledd på sofan. Tidlig ja men deilig. Er så trøtt at jeg sovner snart. Godt det er fri imorgen.
 
Imorgen drar jeg og bestevenninnen min på husmorferie, gleder meg så syyyykt! To netter på hotell i aalborg, blir herlig. Shopping, god mat, noe godt i glasset på kvelden :Heartred
 
Imorgen drar jeg og bestevenninnen min på husmorferie, gleder meg så syyyykt! To netter på hotell i aalborg, blir herlig. Shopping, god mat, noe godt i glasset på kvelden :Heartred
Ohh så kjekt. Det trenger du. Kos deg masse :Heartred
 
Jeg får ikke sove! Jeg sov sikkert tre timer på sofaen etter en travel dag med fysisk jobb og åpning av nyskolen og alt. Men så sa mannen ved midtnatt at nå går vi og legger oss. Ja. Enig.

Men får ikke sove
 
Sovna nok i 3 tiden, og våken igjen kvart på seks. På plass på jobb og har fått koblet ledninger og satt opp det nye kontoret mitt.

I går hadde vi flyttelunsj, i dag er det matpakke. (Men det er like greit. Det var først sgt i skulle ha flyttepizza, og da hadde jeg nok blitt stappemett, men de ble å bestille hver det i ville på lets eat , og det er greit altså, jeg fant jo noe jeg liker (bare bestille uten dressing og majones og sånn) men salaten var det litt vel mye rødløk i, så jeg spiste ikke den heeeelt op pda, men ikke langt ifra, men veldig METT ble jeg ikke, på en dag med mye fysisk arbeid, altså, mett, men ikke sånn kjempemett, så glad mannen hadde noe sånn micro-pizza jeg kunne varme nå jeg kom hjem før vi skulel på skoleåpningen.

Fredag er deilig.

Men eldstemann var gruffe-sur i morges, mannen sier han har kommet på at det er nattcup for alle konfirmanter i dag, og han har ikke det minste lyst å henge der fra 19 til 02, og det er ikke lov å gå hjem før. Mannen sal vøre vakt fra 19-22, og har kontor like ved så han skal sitte der og surfe/spille elle noe frem til guttungen skal hentes i natt.
 
Endelig fått svar fra banken og nå har i finansieringsbevis ❤️ :smiley-angelic001 Det var gode nyheter på vei inn i helga!
Så da er det bare å begynne å lete etter bolig :smiley-ashamed004
Lykke til med husjakten :)
 
5 barn her hos oss akurat nå. Det er sol ute men jammen det blåser kraftig ute. Ikke til at sende barne ut lenger en ut i hagen.
 
Back
Topp