~November2022~

Onsdag allerede. Uken flyr så fort. Jeg henger med på det som skjer fra dag til dag, men har ikke kapasitet til å ta tak i noe mer.
Mandag skrev jeg min plan for å få huset i ok stand til midt i desember. Det inkluderte at jeg skulle til nå ha tømt det helt fulle badekaret, og vasket dusj, vask/hylle/benk og toalett. (akkurat det er ting jeg regner med å gjøre flere ganger før jul, men badekaret håper jeg det holder å tømme en gang. Jeg vet ikke helt hva som er der engang, alt mulig bare legges der.)

Vel, så langt. Nei. Kanskje i dag?

Det er generalprøve før morgendagens åpning av skolen, for mellomste som så skal rett videre på turn. Det er kor for yngste. Men ellers burde det være noe tid til meg for å gjøre ting etter 1930 da.
 
Mye vind inatt. Var våken flere ganger. Drømte tom at vi hadde lekkasje fra tak og vidare ned.
 
Etter en kvalmende pølselapskaus så lager jeg heller noe annet! Nå har jeg kjøpt inn kakao som nytes av store og små, og sjokolade kalender til meg selv. Hehehehe.
 
På skolen på generalprøve til den store åpningen av skolen i morgen. Her er det liv og røre. Men spent på hvor mye for sent disse som skal på turn blir.
 
Da er snart den andre kaka ute av ovnen. De skal begge få glasur, og deles i 25 stykker og merkes med hva de inneholder og ikke inneholder. Den ene er uten melk, soya og nøtter, men med gluten og appelsinjus. Den andre er uten laktose, soya og nøtter, men med gluten og laktosefri melk. (og kakao, jeg har laget en lys og en mørk kake av ellers samme oppskrift, men byttet melk med jus i den lyse)

Jeg har vasket svarte bukser i tilfelle uniformsbuksene fra mai er for kort i beina til noen av ungene, de må prøve dem, men jeg har ikke hatt kapasitet.


Offisiell åpning av den nye skolen i morgen, og to av mine spiller i korpset som altså skal spille.

Hver klasse skal stille med 5 kaker, helst en allergivennlig. Så på et eller annet vis endte jeg med å bake for både 2. Og 6. Klasse...

Jaja. Alt blir nok bra.
 
Back
Topp