~November2022~

God morgen.

Tenk det, november allerede. Tiden flyr, snart jul!

Hjemme med sykt barn( fridag jeg da) og vasket vinduer og ryddet og vasket kjøkkenet. Når er først begynner å rydde og vaske, så dukker det opp så mye som må/bør gjøre:P

Hjemme med sykt barn( fridag jeg da) og vasket vinduer og ryddet og vasket kjøkkenet. Når er først begynner å rydde og vaske, så dukker det opp så mye som må/bør gjøre:p
Haha! Ja, jeg vasket vinduer for 2 dager siden også. Er det ikke rart det der når du starte så dukke opp mer å ta :hilarious:

Hjemme sånn delvis jobb, delvis syk jeg. Avklart med leder at jeg jobber det jeg orker og tar nok tid til å hvile.

Så nå har jeg jobbet ca 3 timer, nå tar jeg en dusj og legger meg på senga med alarm i tilfelle jeg sovner.

Så ser jeg om jeg får jobbe litt til får ejg henter på skolen. Eller etterpå.

Oi ny måned!!!
Jeg bestilte fotokalender til div folk i familien i går - rekordtidlig. Men i år vil jeg være ferdig med julegaver før desember kjenner jeg og heller kose oss med å bake ting og lage pynt i desember. Hadde ikke tid/overskudd til noe sånt i fjor pga mye sykdom og baby som kun sov 15-60 min i strekk på nettene samt ikke sov på dagtid :hilarious: det er heldigvis bedre nå et år etterpå. I kun var hun kun litt våken mellom 4 og 5 før hun sov til 6.
sååå det ligger til rette for en koseligere førjulstid i år!
Hva med dere andre? Har dere ordnet noe enda eller venter dere?

Oi ny måned!!!
Jeg bestilte fotokalender til div folk i familien i går - rekordtidlig. Men i år vil jeg være ferdig med julegaver før desember kjenner jeg og heller kose oss med å bake ting og lage pynt i desember. Hadde ikke tid/overskudd til noe sånt i fjor pga mye sykdom og baby som kun sov 15-60 min i strekk på nettene samt ikke sov på dagtid :hilarious: det er heldigvis bedre nå et år etterpå. I kun var hun kun litt våken mellom 4 og 5 før hun sov til 6.
Vi kjører fast tradisjon med å ordne ting i siste liten:P Og alle mine planer jeg har i hodet blir som regel aldri noe av :laughing002

Vi kjører fast tradisjon med å ordne ting i siste liten:p Og alle mine planer jeg har i hodet blir som regel aldri noe av :laughing002

Haha ja det er i utgangspunktet vår faste tradisjon også :p
Håper vi klarer å snu det i år, for i fjor var jeg så sliten og stressa at jeg fikk helt sammenbrudd på julaften - og det behøver ikke å bli en tradisjon:joyful:

Oi ny måned!!!

Uff. Jeg har begynt. Men så aldeles ikke ferdig...!!
Har bare ordnet noe gaver til nevøer og nieser, og ei venninne.

Oi ny måned!!!

Jeg kjøpte noen gaver på salg i januar. Men ellers er jeg ikke igang nei. Dvs. Det blir skolefotograf - bilde av ungene til besteforeldre.

Mest av alt trenger jeg dog å få tatt en skikkelig grundig husvask /rydding som jeg har lyst å være ferdig med før desember, så kan jeg kose meg med baking og gaver og sånt i desember.

Nå snakket jeg med mamma i går ang når det passer at ungene kommer dit og lager julekort (hun driver med kort - laging, så har mye papir og stempel og sånn så de pleier få lage julekort der)

Første helga i advent: nei, da kommer jeg hjem fra kurs lørdagen, så er det turn forestilling den lørdagen, lys våken overnatting i kirka og gudstjeneste søndagen. Og julegrantenning søndag kveld.

Andre helga i advent?
Da er der julekonsert med korpset, på søndagen og øvingslørdag.

Så de skal visst lage julekort helga før advent, tror jeg.

Men det vil jo også si at jeg er opptatt det meste av disse helgene. Den øvingslørdagen er vel jeg som korpsleder trolig matanvarlig eller noe sånn.

Så ja, bare jeg blir frisk igjen fra denne koronaen så må vi ta et realt tak i huset og få ting i orden. Snart er det jul.

Haha ja det er i utgangspunktet vår faste tradisjon også :p
Håper vi klarer å snu det i år, for i fjor var jeg så sliten og stressa at jeg fikk helt sammenbrudd på julaften - og det behøver ikke å bli en tradisjon:joyful:
Jeg har fått tradisjon for et sammenbrudd lille julaften om kvelden type "vi kommer ikke i mål i år heller", en tradisjon jeg vil bort fra.

Bli med å heie på hverandre og skryte av andre og seg selv. Så kommer vi i mål uten sammenbrudd i år :)

Back
Topp