Jeg har et spørsmål! 

Jeg venter (fortsatt!!) på eggløsning for frysforsøk i naturlig syklus.. Har en 3-dagers på frys. Hvis jeg får positiv el-test i dag, regner de da eggløsning i morgen tirsdag, og så innsett på fredag? Eller regner de dagen med positiv el-test som dag 0? Og dermed innsett på torsdag?
Må bare vite hvilke dager jeg IKKE må håpe på pga krasjing med helg!

Blir litt sprø av denne ventingen jeg!
CD17 og el har aldri vært så forsinket! Kan det ha noe å gjøre med at jeg hadde en SA i oktober? (Har hatt en syklus imellom altså)
Puh!

Jeg venter (fortsatt!!) på eggløsning for frysforsøk i naturlig syklus.. Har en 3-dagers på frys. Hvis jeg får positiv el-test i dag, regner de da eggløsning i morgen tirsdag, og så innsett på fredag? Eller regner de dagen med positiv el-test som dag 0? Og dermed innsett på torsdag?
Må bare vite hvilke dager jeg IKKE må håpe på pga krasjing med helg!

Blir litt sprø av denne ventingen jeg!
CD17 og el har aldri vært så forsinket! Kan det ha noe å gjøre med at jeg hadde en SA i oktober? (Har hatt en syklus imellom altså)Puh!
Tenker på deg
Det blir digg! Håper på gode nyheter!

er 6 dager siden jeg satte siste dose med ovitrelle, så er fortsatt hcg igjen i kroppen, men syns ikke det ser ut som det er noe «ekstra» hcg (altså egen hcg produksjon). er 15 dpo i dag, så tror løpet er kjørt