Letrozollykke til med uttak!
Å, takk skal du ha! Litt mye på en gang for mitt ulne hormonhode i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Letrozollykke til med uttak!
Da ringte de endelig!
Uttak på torsdag.... Vel det jeg minst ønsket, for det er jo eneste dagen de MÅ dyrke til 5-dagers ut fra.:/
Får håpe at det går litt bedre denne gangen, men ble litt truffet av en uggen pessimisme nå kjente jeg![]()
Får heller nyte at du får en hel helg der du kan proppe i deg alt av nei-mat og drikke før innsett 
Siste UL gjennomført i dag, på stimdag 14. Plutselig enda flere eggposer, nå var det nesten 30 og det blir totalfrys...
Måtte kjøpe inn gonapeptyl (hadde selvsagt alt kjøpt inn ovitrelle, flink pike som jeg er). Uttak onsdag 18.11.
Jaja, jeg fokuserer på det positive! Uttak om ca 38 timer og vi er friske. Da blir det uttak i hvert fall! Får en pause etter stimuleringen og kan gå på fryseforsøk i januar uthvilt og opplagt.
HVIS det går bra med befruktning, dyrkning og frys/tin da så klart
De sa at de kunne kjøre en semi-styrt syklus når det eventuelt skal settes inn fryst embryo, noen tabletter som skal tas i noen dager før innsett... fikk det søren ikke med meg i farten, noen som aner hva de snakket om og hva slags tabletter det kan være snakk om??
Jeg krysser det jeg har for at det denne gangen blir en helt annen opplevelse med blasto. Veldig mange med gode erfaringer, så kan hende du bare har hatt maks uflaks så langtFår heller nyte at du får en hel helg der du kan proppe i deg alt av nei-mat og drikke før innsett
![]()

Siste UL gjennomført i dag, på stimdag 14. Plutselig enda flere eggposer, nå var det nesten 30 og det blir totalfrys...
Måtte kjøpe inn gonapeptyl (hadde selvsagt alt kjøpt inn ovitrelle, flink pike som jeg er). Uttak onsdag 18.11.
Jaja, jeg fokuserer på det positive! Uttak om ca 38 timer og vi er friske. Da blir det uttak i hvert fall! Får en pause etter stimuleringen og kan gå på fryseforsøk i januar uthvilt og opplagt.
HVIS det går bra med befruktning, dyrkning og frys/tin da så klart
De sa at de kunne kjøre en semi-styrt syklus når det eventuelt skal settes inn fryst embryo, noen tabletter som skal tas i noen dager før innsett... fikk det søren ikke med meg i farten, noen som aner hva de snakket om og hva slags tabletter det kan være snakk om??
God morgen flotte damer. Da er kaffen kokt og bilen varm, så nå venter 5 timer med kjøring til Tromsø.
Krysser fingra for at minst 1 av 3 egg overlever opptiningen.
Lykke til alle som skal i ilden i dag![]()
Lykke tilGod morgen flotte damer. Da er kaffen kokt og bilen varm, så nå venter 5 timer med kjøring til Tromsø.
God morgen flotte damer. Da er kaffen kokt og bilen varm, så nå venter 5 timer med kjøring til Tromsø.
God morgen! Lykke til
Jeg skal ta medisiner før uttak om få minutter, og kjøre siste bit til St. Olavs.)

Jeg prøver meg her og jeg, har dere fått beskjed at dere må vente en syklus fordi dere har brukt progesteron støtte etter et forsøk? Jeg må bare høre om det er vanlig så jeg har noe å argumentere med når klinikken ringer meg ang dette...
Lykke til kjære degGod morgen flotte damer. Da er kaffen kokt og bilen varm, så nå venter 5 timer med kjøring til Tromsø.
Jeg har gått rett fra fryseforsøk til fryseforsøk med progesteronstøtte, vet ikke om det er andre regler med ferskforsøk.
Nei begynte rett på ny rundeJeg prøver meg her og jeg, har dere fått beskjed at dere må vente en syklus fordi dere har brukt progesteron støtte etter et forsøk? Jeg må bare høre om det er vanlig så jeg har noe å argumentere med når klinikken ringer meg ang dette...
Då har eg fått telefon fra klinikken
Og 7 av 7 egg er befruktet
Håper på like gode nyheter i morgen, men det et alltid noen som faller fra!
Da skal det gå i januar <3 forstår det e kjipt no å måtte vente. Men 14+ egg det e knallbra, å ett av de e gullegge14+ egg fikk de ut, hørte jeg de sa. Så er det bare å vente på tlf neste uke...
Jeg kjenner jeg er veldig skuffa over at de ikke ville sette inn nå i desember; og sykepleier nevnte at vi ikke heller burde prøve naturlig. Kroppen burde få pause den neste syklusen.
Så.. innsett i januar, da.