~November~

Du kan bli spontant gravid i naturlig syklus ja. Men om du startet på progrestronstøtte før egget slipper, altså ved positiv eltest som jeg måtte så går jo egget til grunne.

Åh. Jeg trodde egget måtte slippe, jeg, sånn at kroppen selv skulle bli klar for å lage progesteron osv og.. :P

Åh. Jeg trodde egget måtte slippe, jeg, sånn at kroppen selv skulle bli klar for å lage progesteron osv og.. :p
Ja det er sikkert noen som gjør det slik også, men jeg fikk beskjed om å starte samme dag som positiv test denne gangen. Skal sies det er første gang jeg skal sette inn i naturlig syklus, så vet ikke hva "normalen" er.

Åh. Jeg trodde egget måtte slippe, jeg, sånn at kroppen selv skulle bli klar for å lage progesteron osv og.. :p

Det er ikke alle som gir progesteronstøtte når det er fryseforsøk i naturlig syklus, da du produserer dette selv etter eggløsning. Selv har jeg fått det som «back up», da har jeg gått på progesteron i antall dager gitt ut fra hvor mange dager embryoet er. Jeg har aldri begynt på progesteron før egget slipper, så det har da i prinsippet vært mulig å bli gravid selv, i tillegg. Ene klinikken vi var hos var strenge på at at det måtte brukes beskyttelse ved samleie i akkurat det tidspunktet. Det er vel fordi de ikke skal oppfordre til noe som kan føre flerlingersvangerskap.

Ja det er sikkert noen som gjør det slik også, men jeg fikk beskjed om å starte samme dag som positiv test denne gangen. Skal sies det er første gang jeg skal sette inn i naturlig syklus, så vet ikke hva "normalen" er.

Jeg prøvde google litt. Ble ikke spesielt klokere :P

Det er ikke alle som gir progesteronstøtte når det er fryseforsøk i naturlig syklus, da du produserer dette selv etter eggløsning. Selv har jeg fått det som «back up», da har jeg gått på progesteron i antall dager gitt ut fra hvor mange dager embryoet er. Jeg har aldri begynt på progesteron før egget slipper, så det har da i prinsippet vært mulig å bli gravid selv, i tillegg. Ene klinikken vi var hos var strenge på at at det måtte brukes beskyttelse ved samleie i akkurat det tidspunktet. Det er vel fordi de ikke skal oppfordre til noe som kan føre flerlingersvangerskap.

Mye mulig. Jeg har ikke tatt noe progesteronprøve (eller jo, men fikk aldri svar, så får bare anta den var OK), så.. er jo ikke sikkert det trengs.

Gonapeptyl satt, siste sprøyte før uttak på tirsdag :))
Jeg var ikke kjempefan av akkurat den sprøyta, og hjalp ikke så veldig å skulle sette to stk, men.. ferdig med sprøyter :)

Go morgen <3
Jeg kan nok settes på ikke gravid, 14 dpo idag å heeeelt blank test:shifty: har ikke testdag før nå på torsdag, men kjenner igjen gangen i dette, såe ja.. blir nok ny runde i januar/februar <3 skal heie sååå masse på dere å fortsatt være med:shy:

Go morgen <3
Jeg kan nok settes på ikke gravid, 14 dpo idag å heeeelt blank test:shifty: har ikke testdag før nå på torsdag, men kjenner igjen gangen i dette, såe ja.. blir nok ny runde i januar/februar <3 skal heie sååå masse på dere å fortsatt være med:shy:
Det var veldig leit kjære deg, du får kose deg med ost, kjøtt og rødvin i julen så er du klar til nytt år 2021❤️❤️Klem

Go morgen <3
Leit å høre:( da må 2021 bli ditt år!<3

GU overstått. 4 follikler mellom 16-20 mm og 7 på 10-12, så nå er det bare å vente på svar fra klinikken om de tar sats på de store som er nå, eller vil prøve å få med seg de små.:oops:

Det var veldig leit kjære deg, du får kose deg med ost, kjøtt og rødvin i julen så er du klar til nytt år 2021❤️❤️Klem
Tusen takk kjære du, ja det er kjipt, men jeg visste hva oddsene mine var i dette her st.olavs har vært dyktig å vært ærlig med meg så fallhøyden er ikke så stor. Skal så spise spekemat å alt fyfy mat før januar❤️ Gleder meg til å se hvordan det går med dere alle her inne❤️

Sukk. Sendte info til dem kvart over ni. Nå er klokka halv ett .... Ringer de ikke snart..... Blir så utålmodig:wtf:

Då var uttak overstått :)
7 egg dinna gangen, så blir spennende timer fram til telefon i morgen tidlig ❤️
Blir innsett på torsdag her :D

Sukk. Sendte info til dem kvart over ni. Nå er klokka halv ett .... Ringer de ikke snart..... Blir så utålmodig:wtf:

Den ventingen er helt ulidelig! Syntes de var sene sist jeg sendte melding også, tregere enn vanlig. Tror jeg fikk svar etter fem timer og telefon to timer etter det igjen :bored:

Den ventingen er helt ulidelig! Syntes de var sene sist jeg sendte melding også, tregere enn vanlig. Tror jeg fikk svar etter fem timer og telefon to timer etter det igjen :bored:

I know! Haha, går på veggen snart! Har skikkelig møtedag på jobb i dag også, så har nå startet hvert møte med: jeg må nok ta en telefon i løpet av møtet....

Oi, såpass! Men ja, de har nok travle dager. Kanskje spesielt de dagene med uttak. Satser på det bare er travelhet og ikke "hva pokker skal vi gjøre med dette her da":joyful:

Back
Topp