~November~

Jeg fikk masse, redd for at det var egget som slapp. Men var helt naturlig.
Har hatt slim og fertil utflod i ei uke, nå.. >< så, det får vi tro o_O
Håper det, trodde det var mensen som hadde kommer i morges før jeg fikk summet meg:wtf::D

Takk for svar. Hvis jeg tenker godt etter, så husker jeg kanskje at det var noe sånt sist også.

Men det gir vel kanskje mening, man stimulerer jo med større mengder av det hormonet som gir slim i naturlig syklus, så da er det kanskje ikke så rart. Må begynne å bli klar da:joyful:

Håper så på at jeg får uttak onsdag:smiley-angelic001

Eggløsningstesten kan vel ikke bli mer positiv enn dette, hadde ikke trengt å stresse :hilarious: Men man blir litt tussete av det her :oops:

20201115_070539.jpg

Kan egentlig fortsette å være her.. blødning kom i går, så begynte på estradot igjen. Kontroll av slimhinner om en uke, så får vi se om det blir et nytt innsett slutten av november hvsi slimhinnen er god og jeg ikke utvikler folikkler :)

Åååh, DA forstår jeg litt mer. Makes sense. Jeg har ikke helt forstått hvordan det henger sammen, hjelper med bedre forklaringer - takk. :)

Jeg håper litt på de ikke får ut alt og vil sette inn likevel, da. Har såå lyst på innsett D:

Jeg og! Spesielt siden neste eggløsning og mulige innsett av fryst embryo selvfølgelig er midt i julefeiren da klinikken holder stengt! Når ellers liksom:banghead: Da snakker vi fort februar for frøken ekstra-lang-syklus:sour:

Krysser fingrene hardt for gode nyheter i uka som kommer! Først uttak onsdag :smiley-angelic001, så «ja, dette ser bra ut, vi setter inn:smiley-angelic001»

Og alt som skal klaffe innimellom der så klart, som gode egg, spreke sædceller, vellykket ICSI, egg som overlever osv osvo_O

Det er "bare" inseminering, det blir mest sannsynlig i morgen tidlig :) Jeg har ingen problemer med fertiliteten min, men siden vi er to kvinnfolk blir det liksom ikke baby uten litt assistanse:hilarious:
Nei det er sant, litt vanskelig å gjøre på den «vanlige» måten;) Første forsøk? Lykke til❤️

Håper det går fint med deg?
Joda, merker lutinusn godt, siste dag med den idag! Det blir digg:happy: så får vi se da om det har kommet noe inni livmora som har festa seg. Testdag denne uka som kommer. Har revet gang osv nå for å få tiden til å gå. Hehe. Spotta en mega liten rosa flekk igår men det var ang lutinusen tror jeg, ikke spottet etter det.

Jeg og! Spesielt siden neste eggløsning og mulige innsett av fryst embryo selvfølgelig er midt i julefeiren da klinikken holder stengt! Når ellers liksom:banghead: Da snakker vi fort februar for frøken ekstra-lang-syklus:sour:

Krysser fingrene hardt for gode nyheter i uka som kommer! Først uttak onsdag :smiley-angelic001, så «ja, dette ser bra ut, vi setter inn:smiley-angelic001»

Og alt som skal klaffe innimellom der så klart, som gode egg, spreke sædceller, vellykket ICSI, egg som overlever osv osvo_O

Føler vi ligger på det samme, bare at jeg har fått klar beskjed Om at det blir totalfrys :P neste eggløsning kommer nok før juleferien, men om den kommer tidlig nok før juleferien.... Skal høre om det er sjanse for innsett i desember, og om så; prøver jeg alle kjerringråd jeg kan finne på å fremskynde eggløsning :')

Forresten, vet du om; hvis man setter inn i naturlig syklus, er det da en viss sjanse for at man kan bli spontant gravid OG gravid med innsettet, eller ødelegger innsettet for en evt spontan graviditet? Tvillinger hadde jeg sikkert fått til, men om egg hadde delt seg, i tillegg og det ble 3+, hadde jeg begynt å grine, tror jeg. :P

Joda, merker lutinusn godt, siste dag med den idag! Det blir digg:happy: så får vi se da om det har kommet noe inni livmora som har festa seg. Testdag denne uka som kommer. Har revet gang osv nå for å få tiden til å gå. Hehe. Spotta en mega liten rosa flekk igår men det var ang lutinusen tror jeg, ikke spottet etter det.
Du er flink som holder deg med testingen❤️ hvor mange dpo er du?

Måtte bare ta en til test da jeg våknet, måtte bare se at jeg ikke drømte i går. Rart hvor «gal» noen kan bli etter så mange prøverunder med den testingen. Men denne kan man ikke ta feil av❤️❤️

Vedlegg

• A0B71795-D8D0-4556-81AA-6636B905457A.jpeg
    A0B71795-D8D0-4556-81AA-6636B905457A.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 70
:Heartred
All respekt for deg!! Gleder med å se testen, krysser alt som kan for deg:p:pJeg måtte bare ta en til i mårrest, bare sånn at ikke det var en drøm i går:wideyed: Men fikk en nydelig strek 13 dpo. ❤️
Åsså har jeg bare en test:bag: glemte jo å bestille opp billige tester, asså er e mulig liksom:hilarious: skal kaaansje teste imorgen om jeg tørr:shy: nydelig strek da på testen din:Heartred

Back
Topp