~November~

Så lenge klarte jeg , tok test nå etter jobb. Slik ser den ut. 11 dpo , kan det være ovitrelle enda etter 13 dager?
Ovitrelle kan jo sitte i lengre, men det er vel heller sjeldent. Også synes jeg testen her er sterkere enn de siste du hadde før du fikk blanke tester.

Litt rart å tenke på at jeg har egg på frys som venter på meg, så i teorien er jeg 2+1 i dag......
Får bare krysse fingra for at minst 1 av 3 egg tåler opptiningen :)

Oi oi oi!!! Ser bra ut dette her da!:happy: håper håper håper!

Siden du ble gravid før meg sist, så føler jeg litt at jeg vil ta det som et godt tegn for meg også....:shy:

Ja, blir spennende tester fremover nå :joyful: Vi får håpe historien gjentar seg - min tro på todagers har i hvert fall ikke blitt noe mindre :Heartred

Jeg tror dette er babystrek. Er det ikke et mønster nå der du får sterkere på kvelden? Vet at flere får sterkere kveldstester enn morgentester så tidlig. Synes det er rart hvis det er ovitrelle, da burde du hatt like tester morgen og kveld

Jeg tror dette er babystrek. Er det ikke et mønster nå der du får sterkere på kvelden? Vet at flere får sterkere kveldstester enn morgentester så tidlig. Synes det er rart hvis det er ovitrelle, da burde du hatt like tester morgen og kveld
Da svidde jeg av en digital med ikke gravid, så da er jeg ikke i tvil på at dette er en tulle strek..

Hvilke tester har du brukt? Jeg mener det ikke er tvil om at de strimlene har vist strek, så om den er falsk så vil jeg gjerne vite hvilket merke det er så jeg får unngå de :inpain:
Er Make sure, ikke den tidlig men den vanlige. Og nå den vanlige digitale.

@NALA85 hvordan går det med deg? Nærmer det seg uttak?
Jeg skal har uttak på mandag ❤️
Ovitrellen skal settet på lørdag 22:30!
No e eg desperat etter ig få tak i Cyclogest som eg så klart har glemt og bestille :(
Og di på apoteket sa det var samme virkestoff i Crinone :) så håper jeg kan ta den ril jeg får tak i den andre!

No e eg desperat etter ig få tak i Cyclogest som eg så klart har glemt og bestille :(
Og di på apoteket sa det var samme virkestoff i Crinone :) så håper jeg kan ta den ril jeg får tak i den andre!
Er endel sterkere enn crinonen mener jeg.. og mye bedre å ta.. hvor bor du? Kunne i såfall kanskje ha lånt noen av meg. Skal sjekke hvor mange jeg har igjen :)

Lykke til på mandag ♥️
Jeg har uttak på tirsdag. Skulle egentlig gå på lutinus, men blir totalfrys istedet, så.. etter dop-cocktailen på tirsdag, skal jeg ikke gå på mer medisiner.

Er Make sure, ikke den tidlig men den vanlige. Og nå den vanlige digitale.
Hvilket referansetall bruker de? Mener å huske at make sure måler ned til 25 UI/L? Og den digitale, er det clearblue sin?
Om du er 11 dpo så er du helt i vippesonen (tror jeg) for å ha 25 UI/L. Men blir vel slitsomt dette også. Kanskje bare best å vente til over helga i alle fall før du tester igjen.

Hvilket referansetall bruker de? Mener å huske at make sure måler ned til 25 UI/L? Og den digitale, er det clearblue sin?
Om du er 11 dpo så er du helt i vippesonen (tror jeg) for å ha 25 UI/L. Men blir vel slitsomt dette også. Kanskje bare best å vente til over helga i alle fall før du tester igjen.
Ja, trodde både den make sure og den Clearblue slo ut på 25. Så derfor rart den ene slo ut.

Ja, trodde både den make sure og den Clearblue slo ut på 25. Så derfor rart den ene slo ut.
Uff ikke enkelt dette. Skulle ønske jeg kunne tatt blodprøver av deg å funnet ut på 1 2 3.
Prøv å nyt helga og tenk på noe annet. Ja lett å si, men kanskje verre å utføre. Sender uansett masse klemmer din vei :Heartred

Er endel sterkere enn crinonen mener jeg.. og mye bedre å ta.. hvor bor du? Kunne i såfall kanskje ha lånt noen av meg. Skal sjekke hvor mange jeg har igjen :)

Bor i f langt fra deg sikkert :)
Og skal til bergen mandag på uttak :)
Håper di har på et apotek i bergen en plass! Tenke Haukeland må ha det inne!?
Har sendt di en Mail og spurt!
Toskete av meg og glemme dette!

Last edited:
Bor i f langt fra deg sikkert :)
Og skal til bergen mandag på uttak :)
Håper di har på et apotek i bergen en plass! Tenke Haukeland må ha det inne!?
Har sendt di en Mail og spurt!
Toskete av meg og glemme dette!
Haukeland har det inne :) sykehusapoteket har medisin til den behandling sykehusets poliklinikker tilbyr.

Spørsmål; hvordan "ser" de egentlig an mtp totalfrys eller fersk forsøk ved uttak? Siden de "venter og ser" enkelte steder, ser det ut til..? Hva ser de etter, altså :p
Jeg fikk bare beskjed om at det kom til å bli totalfrys, men er jo lenge til tirsdag, sånn sett.
ER det en sjanse for at det går an at de ombestemmer seg for at det ser 'fint ut', liksom?

Back
Topp