~November~

Samme her... Gir et ekstra element av nervøsitet:/ hun har vært symptomfri 24 timer nå da og skal tilbake i morgen, så håper på det betyr at vi andre ikke har blitt smittet... Og at hun ikke rekker å ta med seg noe nytt hjem. Alt annet kan vi holde oss unna en ukes tid nå, siden vi har hjemmekontor. Til og med bestilt på kolonial for første gang for å unngå butikken:joyful:

Ikke annet å gjøre enn å krysse fingre.

Håper alt av forkjølelse holder seg unna nå! Som om det er det vi trenger i denne prosessen, nok en ting å være bekymret og stresset for :shifty: Godt det ser ut til å gå veien i hvert fall :)

Her begynner jeg å bli farlig optimistisk, har en god følelse, og da er fallhøyden så stor :shy: Uggen, trøtt, frøsen og tunge pupper, i tillegg til hodepine, men den er jeg helt sikker på at skyldes lutinusen. Vet at uggenheten også kan skyldes lutinusen, men den roer seg når jeg får i meg litt mat, akkurat som da jeg var gravid, så håpet er her. Røk nesten på en test i dag, men klarte å styre meg, så nå er det bare å telle timer til test i morgen, 13dpo :nailbiting:

Noe så spennende!! 00:01 er jo i morgen sånn teknisk sett;) krysser alt jeg har:happy:

Vedlegg

• 0B71EC84-A49F-467B-8348-20ACE69C5DF9.jpeg
    0B71EC84-A49F-467B-8348-20ACE69C5DF9.jpeg
    21,7 KB · Visninger: 99
Håper alt av forkjølelse holder seg unna nå! Som om det er det vi trenger i denne prosessen, nok en ting å være bekymret og stresset for :shifty: Godt det ser ut til å gå veien i hvert fall :)

Ja, det skulle liksom være nok med alle andre bekymringer:joyful:

Negativ koronatest da (som forventet egentlig), så da får hun lov til å komme tilbake i bhg i morgen, men vurderer å ta fri og holde henne hjemme en dag til likevel. Da rekker hun ikke å ta med noe nytt hjem før helga. Er jo uttak neste uke:)

Kontroll i dag viste slimhinne på 11 mm, og tre egg i riktig størrelse hvorav den største var 14 mm. Tallene sier meg absolutt ingenting så jeg håper det er bra :wideyed: Jeg stimulerer ikke fordi det bare er inseminering, så dette er en naturlig syklus. Syklusdag 11 i dag, insemineringen skal vistnok skje på dag 15. Kjenner nervene komme :woot:

Ja, det skulle liksom være nok med alle andre bekymringer:joyful:

Negativ koronatest da (som forventet egentlig), så da får hun lov til å komme tilbake i bhg i morgen, men vurderer å ta fri og holde henne hjemme en dag til likevel. Da rekker hun ikke å ta med noe nytt hjem før helga. Er jo uttak neste uke:)

Greit å ikke ta noen sjanser, husker jeg var skikkelig nervøs for det samme på begge innsettene. Er så kjedelig å få hele forsøket avbrutt på grunn av en rennende nese :facepalm: Når neste uke er det uttak?

Kontroll i dag viste slimhinne på 11 mm, og tre egg i riktig størrelse hvorav den største var 14 mm. Tallene sier meg absolutt ingenting så jeg håper det er bra :wideyed: Jeg stimulerer ikke fordi det bare er inseminering, så dette er en naturlig syklus. Syklusdag 11 i dag, insemineringen skal vistnok skje på dag 15. Kjenner nervene komme :woot:

Oj, et sånt resultat uten stimulering vil jeg si er veldig bra! Her har jeg på det meste hatt to over 10 mm uten stimulering, og da har den ene vært klart ledende. Blir spennende med insemninering om bare fire dager, masse lykke til :joyful:

Oj, et sånt resultat uten stimulering vil jeg si er veldig bra! Her har jeg på det meste hatt to over 10 mm uten stimulering, og da har den ene vært klart ledende. Blir spennende med insemninering om bare fire dager, masse lykke til :joyful:

Tusen takk, det var oppløftende å høre :love7 Sjekket nettopp i babyboka til førstemann, og det var AKKURAT samme forhold på det forsøket også :excited001Spennende greier altså!

Måtte ta en vanlig test og en ny tidlig test nå. Syns dere dette er skygge?

Vedlegg

• 00784AF5-7761-4C38-9CBA-A810A81FEE5E.jpeg
    00784AF5-7761-4C38-9CBA-A810A81FEE5E.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 107
Greit å ikke ta noen sjanser, husker jeg var skikkelig nervøs for det samme på begge innsettene. Er så kjedelig å få hele forsøket avbrutt på grunn av en rennende nese :facepalm: Når neste uke er det uttak?

Ja, ikke sant! Og spesielt nå med medisiner for 13000 innabords, så er det greit å få fullføre:p

Vet ikke helt eksakt, men skal til UL mandag som er stimuleringsdag 10.

De to forrige gangene skulle jeg sette EL-sprøyta på stimuleringsdag 11 og 10. Har jo litt høyere dose nå, men er jo ikke så innmari mye eldre, så satser på det blir noe lignende.

En av dagene onsdag-torsdag er vel sannsynlig da. Hvis det blir onsdag får jeg lov til å få satt inn 2 dagers som jeg ønsker, så det er mitt drømmescenario:)

Back
Topp