Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei skal på ul i morgen. Blir spennede å se
Ser jo veldig bra utSendt hele epikrisen via Crypho. Får bare håpe de svarer raskt....
Er på vei ut av Bodø, men hvis jeg må ha mer medisiner, så får jeg ikke hentet dem der jeg bor.

Ser jo veldig bra ut![]()
Ja det var planen, men nå viser det seg at jeg fikk positiv eggløsningtest i dag (har testa selv om jeg ikke har fått beskjed om å starte).da skal du jo ringe inn resultatene, så da kan du spørre om det samtidig![]()
Her er det bivirkninger fra lutinusen, kvalme spess ved taco, trøtt osv, kan nok ikke si noe verken til elelr fra enda. Testdato midt i neste ukeHvordan går det med rugerne våre? Noen som har en god følelse?

9 dpo i dag, slår ikke noe ut på test . Og merker ikke noe, så mistet helt troa på dette.
Fare for over overstimulering da?Egguttak blir på tirsdag.. men det blir totalfrys :/
Fare for over overstimulering da?
Så flottDa var ul kontroll utført. Det blir innsett av blasto på tirsdag![]()
Joda, men mange tester jo på 9 dpo.Er ikke 9dpo ganske tidlig da? Da jeg var gravid sist, dog naturlig, så slo det ikke ut før 11dpo.
Skjønner det ikke var det du ønsket, men blir det inn i desember da?Egguttak blir på tirsdag.. men det blir totalfrys :/
Skjønner det ikke var det du ønsket, men blir det inn i desember da?
Ja skjønner skuffelsen, men kan bekrefte at overstimulering ikke er en behagelig opplevelse. Får håpe du får satt inn neste syklus alleredeJa, de frykter det. Æsj, hadde så håpet på innsett neste uke :/

Ja skjønner skuffelsen, men kan bekrefte at overstimulering ikke er en behagelig opplevelse. Får håpe du får satt inn neste syklus allerede
Skal jeg sette deg på avbrutt eller vil du vente?
Ja det var planen, men nå viser det seg at jeg fikk positiv eggløsningtest i dag (har testa selv om jeg ikke har fått beskjed om å starte).
Skjønner ingenting. Aldri hatt uregelmessig syklus og nå kommer el 3 dager for tidlig. Får satse på at det blir innsett på mandag da.