~November~

Sendt hele epikrisen via Crypho. Får bare håpe de svarer raskt....

Er på vei ut av Bodø, men hvis jeg må ha mer medisiner, så får jeg ikke hentet dem der jeg bor.

Vedlegg

• P_20201111_095409_1.jpg
    P_20201111_095409_1.jpg
    14 KB · Visninger: 92
da skal du jo ringe inn resultatene, så da kan du spørre om det samtidig :)
Ja det var planen, men nå viser det seg at jeg fikk positiv eggløsningtest i dag (har testa selv om jeg ikke har fått beskjed om å starte).
Skjønner ingenting. Aldri hatt uregelmessig syklus og nå kommer el 3 dager for tidlig. Får satse på at det blir innsett på mandag da.

9 dpo i dag, slår ikke noe ut på test . Og merker ikke noe, så mistet helt troa på dette.

Er ikke 9dpo ganske tidlig da? Da jeg var gravid sist, dog naturlig, så slo det ikke ut før 11dpo.

Egguttak blir på tirsdag.. men det blir totalfrys :/

Ja, de frykter det. Æsj, hadde så håpet på innsett neste uke :/
Ja skjønner skuffelsen, men kan bekrefte at overstimulering ikke er en behagelig opplevelse. Får håpe du får satt inn neste syklus allerede :Heartred
Skal jeg sette deg på avbrutt eller vil du vente?

Ja skjønner skuffelsen, men kan bekrefte at overstimulering ikke er en behagelig opplevelse. Får håpe du får satt inn neste syklus allerede :Heartred
Skal jeg sette deg på avbrutt eller vil du vente?

Bare flytt meg på avbrutt, du. Får ikke kommet over på ruging denne gang uansett, så :)
Da.. blir det sikkert ingenting som skjer før januar. :)

Ja det var planen, men nå viser det seg at jeg fikk positiv eggløsningtest i dag (har testa selv om jeg ikke har fått beskjed om å starte).
Skjønner ingenting. Aldri hatt uregelmessig syklus og nå kommer el 3 dager for tidlig. Får satse på at det blir innsett på mandag da.

Ååå så bra da :D bra du testa da!!

Back
Topp