Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er uttaket overstått, gikk greit og ikke noe vondt under prosessen !
De fant bare 3 egg og hvis alt går bra- blir jeg en ruger på mandag❤
All
Alle tre ble befruktet

All
Alle tre ble befruktet
Skulle så ønske at dagene gikk litt fortere i denne sprøyte tidenså gøy å lese om alle dere som får befruktede egg, klarer nesten ikke vente til det er min tur
Typisk at uttaket for meg ikke er før torsdag eller fredag neste uke
Ul av eggposer på tirsdag så får tiden gå litt fortere etter det![]()
Jeg synes faktisk fyremadel er en av di enklere jeg har sattEnig, haha.. Jeg er en dag etter deg, sånn sett. skal ha UL på onsdag.
Begynner på Fyremadel i morgen. Gruer litt, den skal visstnok være litt ekkel..?

Jeg synes faktisk fyremadel er en av di enklere jeg har sattfikk beskjed om at den kunne svi litt, men kjenner ikke så mye til det
jeg setter den klokken 8 hver morgen så er som oftest ganske trett og lost når jeg setter den,, kanskje det har noe med at jeg ikke kjenner den
Setter den rett i magen og trykker innholdet litt seint inn, kjenner det svir bittelitt i 3-4 sekunder rett etter![]()
Ja føler også det å grue seg gjør ting verreHm.. Ja, Nei, jeg kjenner ingenting med Bemfolaen. Svei bittelitt første dosen, men ellers ingenting. Er vel mest det å grue seg som er verst
Setter mine kl11 om dagene, for da passer det greit uansett hvilket skift jeg har på jobb, eller om jeg er hjemme.![]()
Jeg har fått beskjed og vist på klinikk hausken(når jeg var der) at den bare skal tas ut av pakken, stikkes i nedre del av magen uten å fjerne luftboble eller noenting for å være sikker på at alt innholdet kommer medForresten, noen som har sett en grei video for setting av Fyremadel? Fant kun en på Nederlandsk. Forstod mye av det, men jeg er litt redd for å sette feil
Skjønner ikke helt med å trekke tilbake stempelet, også SER jeg at det er en luftboble inni den jeg skal sette i morgen - bør vel presse ut litt av væsken først (for å fjerne luftboblen)..?
Ja føler også det å grue seg gjør ting verre![]()
Jeg setter 3 sprøyter til forskjellige tider hver dag, følger planen legen har satt oppfyremadel kl 08.00, klexane i 12 tiden og menopur 21.00
![]()
Jeg har fått beskjed og vist på klinikk hausken(når jeg var der) at den bare skal tas ut av pakken, stikkes i nedre del av magen uten å fjerne luftboble eller noenting for å være sikker på at alt innholdet kommer med![]()
Ja så enkelt var det hvertfall jeg fikk forklart detHer stod det ingenting om tidspunkt, men jeg tok kontakt med st.olavs for å forsikre meg om at det gikk greit å ta dem samtidig. Når jeg må løpe på do på jobb for å sette sprøyte, så er det greiest å ha kun ett tidspunkt å forholde seg tilhar alarm på mobilen for å ikke glemme
Okay, bare.. vask av et område på magen og stikk? Ikke noe mer kompliserte saker?
Mente nemlig jeg leste et sted at luftbobler i disse ikke var så farlige, men fant ikke noe mer om det i skrivet, så husker ikke hvor jeg leste det. :s
Ja så enkelt var det hvertfall jeg fikk forklart detvask av området du skal stikke og kjør på
luftboblene er ikke til noe skade
i klexane så SKAL luftboblen være der for å være sikker på at alt kommer med så regner med det går fint i fyremadel også
![]()
Jeg får bare prøve. Om man kunne gjøre så ALT for mye feil, så hadde man vel neppe fått lov å sette dem selv![]()
om du sybes den er vond kan du ise ned område på magendet nummer litt. Den svir litt i etterkant, men jeg masserte litt rundt å sånn
![]()
Skulle så ønske at dagene gikk litt fortere i denne sprøyte tidenså gøy å lese om alle dere som får befruktede egg, klarer nesten ikke vente til det er min tur
Typisk at uttaket for meg ikke er før torsdag eller fredag neste uke
Ul av eggposer på tirsdag så får tiden gå litt fortere etter det![]()
Om vi bare kunne spole tiden fremoverAkkurat samme som meg![]()
Husk at den skal settes på skrå inn i magen, og vri den med spissen. Har tatt den i alle mine forsøk så har blitt lært oppEnig, haha.. Jeg er en dag etter deg, sånn sett. skal ha UL på onsdag.
Begynner på Fyremadel i morgen. Gruer litt, den skal visstnok være litt ekkel..?

Inne på felleskatalogen ligger video av alle medisiner jeg har brukt, så let den oppForresten, noen som har sett en grei video for setting av Fyremadel? Fant kun en på Nederlandsk. Forstod mye av det, men jeg er litt redd for å sette feil
Skjønner ikke helt med å trekke tilbake stempelet, også SER jeg at det er en luftboble inni den jeg skal sette i morgen - bør vel presse ut litt av væsken først (for å fjerne luftboblen)..?