~November~

Blir en litt for spennende busstur opp imorgen til forhåpentligvis innsett. Fikk tlf om at det var 1!! Egg som har klart seg og delt seg fint av 2. kryss fingrene for det ene egge som har kjempa:Heartred ber på mine knær om at det må overleve:hello2
Så flott kjære deg, det må være gullegget! Kos deg og slapp av i dag, og lykke til i morgen❤️

2 dager siden innsett og 7 dpo... ingen symptomer i det hele tatt. :dontknow

Fortsatt veldig tidlig! Har hørt at fryseeggene ofte er litt trege, og 7dpo er tidlig selv hos de som ikke trenger hjelp, så absolutt ingen grunn til å ta sorgene på forskudd.

Jeg fant denne da jeg desperat googlet etter "når bør jeg merke noe" ved forrige fryseforsøk, kanskje den kan være nyttig for flere:
Screenshot_20200905-185536_Chrome.jpg

Blir en litt for spennende busstur opp imorgen til forhåpentligvis innsett. Fikk tlf om at det var 1!! Egg som har klart seg og delt seg fint av 2. kryss fingrene for det ene egge som har kjempa:Heartred ber på mine knær om at det må overleve:hello2

Åh, godt i alle fall ett klarte seg! Satse på det er selve gullegget :)

Fortsatt veldig tidlig! Har hørt at fryseeggene ofte er litt trege, og 7dpo er tidlig selv hos de som ikke trenger hjelp, så absolutt ingen grunn til å ta sorgene på forskudd.

Jeg fant denne da jeg desperat googlet etter "når bør jeg merke noe" ved forrige fryseforsøk, kanskje den kan være nyttig for flere:
Vis vedlegget 339894
Jeg vet.. skulle gjerne bare ha kjent noen feste-smerter eller et eller annet :hilarious: Husker jeg ble akutt svimmel/kvalm et par sekunder dagen etter innsett sist.. kan være tilfeldig, men jeg følte at det var da det festet seg Hehe... man blir jo helt skrullete

Jeg vet.. skulle gjerne bare ha kjent noen feste-smerter eller et eller annet :hilarious: Husker jeg ble akutt svimmel/kvalm et par sekunder dagen etter innsett sist.. kan være tilfeldig, men jeg følte at det var da det festet seg Hehe... man blir jo helt skrullete

Skjønner veldig godt hva du mener, jeg kjenner allerede ekstra godt etter, 4dpo :hilarious: Og jeg vet at jeg kommer til å bli skuffet hvis jeg ikke blir uggen 7dpo, fordi det var da jeg kjente det da jeg var gravid - selv om jeg rasjonelt vet at det er tidlig og at alle svangerskap er ulike :rolleyes:

Noen som tenker å prøve noe annerledes dette forsøket? Selv spiser jeg ananas denne runden, fra 2-6dpo, har lest at det kan hjelpe egget med å feste seg. Om det ikke har noen effekt er ananas i det minste godt :joyful:

Noen som tenker å prøve noe annerledes dette forsøket? Selv spiser jeg ananas denne runden, fra 2-6dpo, har lest at det kan hjelpe egget med å feste seg. Om det ikke har noen effekt er ananas i det minste godt :joyful:
Ja, samme har jeg gjort.. ihvertfall deilig og friskt! Også tar jeg babyklister..

Da er jeg snart i mål

Det blir uttak på fredag og mulig innsett på mandag!

Hun så bare 3-4 egg, så får krysse fingre og tær

Er vell 14 dager etter, men tester nokk før. Du da?

Testdag 16 dager etter innsett, men jeg tester også noen dager før. Siden jeg ved forrige forsøk ikke fikk mensen før jeg sluttet på lutinus er det like greit å teste ved ikm, så slipper jeg falske forhåpninger :rolleyes:

Back
Topp