~November~

Melder meg inn her:)

Blåbæra - 33 år- første søskenforsøk- fer med blasto- Rikshospitalet - Progynova og lutinus- Innsett ca uke 47. Første kontroll 11.11

Har ei lita frøken som ble til på 6 forsøk, (uttak nr 2) og har 5 blasto på frys som vi skal i gang med nå. Hun er bare 6 mnd, men mtp forrige gang så brukte vi jo nesten 2 år så da fant vi ut at det car greit å starte tidlig på nr 2:joyful:

Lykke til alle sammen:Heartpink

Melder meg inn her:)

Blåbæra - 33 år- første søskenforsøk- fer med blasto- Rikshospitalet - Progynova og lutinus- Innsett ca uke 47. Første kontroll 11.11

Har ei lita frøken som ble til på 6 forsøk, (uttak nr 2) og har 5 blasto på frys som vi skal i gang med nå. Hun er bare 6 mnd, men mtp forrige gang så brukte vi jo nesten 2 år så da fant vi ut at det car greit å starte tidlig på nr 2:joyful:

Lykke til alle sammen:Heartpink

Kjenner meg igjen i den tankegangen. Brukte 3 år på å bli gravid med sønnen vår. Startet nye forsøk når han var 8 mnd, med tanke på at det kunne ta litt tid. Ble gravid på første el spontant, men mistet i MA, neste IVF frysforsøk negativ, deretter gravid igjen spontant, men desverre en ny MA. Nå skal vi igang med blasto nr 2 fra samme egguttak som storebror.
Tvitvi til oss alle :Heartred

Veldig gla, håper telefon samtalen din kommer tidlig og positiv i morgen ❤️
Krysser fingra! Kjenner littt extra på det <3 Skal ha ett oppdrag mellom 11 og 12 imorgen så sagt til labben at de må enten ringe før eller etter. Har heldigvis noe å sysle med imorgen slik at tiden skal gå uansett. Håper bare at en av de overlever.

Krysser fingra! Kjenner littt extra på det <3 Skal ha ett oppdrag mellom 11 og 12 imorgen så sagt til labben at de må enten ringe før eller etter. Har heldigvis noe å sysle med imorgen slik at tiden skal gå uansett. Håper bare at en av de overlever.
Vi krysser alt for at begge er topp❤️ At alle mine tre var bra er jo helt sykt, så håper ikke telefonen ringer i morgen at ingen ville være med på dag 2. En frykt kjenner jeg..

Krysser fingrene for deg ♥️

Flytter fra oktober og inn hit...:greet025

Willeikke - 38 - IVF2 (ICSI #1) - 1 felles barn - Sahlgrenska Göteborg - Suprecur, GonalF, Ovitrelle, Lutinus - 6 dag med GonalF...

venter på samtale idag for Ovitrelle og uttak senere i uka...evnt uke46.

Hatt lang protokoll pga lang reisevei til klinikk, denne gangen har selve opplegget med nesesprayen og med stimulering värt en mye bedre opplevelse enn förste gang. Kanskje pga kunnskapen om hva det hele går ut på.
Håper på en julegave i år som så mange av oss gjör her inne:Heartred

Jeg kan settes på stimulerer, tar første sprøyte om halvannen time :)
Kan legge til;
Kontroll - 11/11 :)

Blir en litt for spennende busstur opp imorgen til forhåpentligvis innsett. Fikk tlf om at det var 1!! Egg som har klart seg og delt seg fint av 2. kryss fingrene for det ene egge som har kjempa:Heartred ber på mine knær om at det må overleve:hello2

Back
Topp