~November~

Inne på felleskatalogen ligger video av alle medisiner jeg har brukt, så let den opp❤️

Takk. Tok en kikk på den også. Fant ut jeg bare fikk stikke. Gikk bra. Kjente heldigvis lite til selve stikket og injeksjonen. Svei litt i etterkant, og ble lett rød, men dét går jo greit. :)

Takk. Tok en kikk på den også. Fant ut jeg bare fikk stikke. Gikk bra. Kjente heldigvis lite til selve stikket og injeksjonen. Svei litt i etterkant, og ble lett rød, men dét går jo greit. :)
Så bra , bare viktig å ikke stikke rett ned. Og studerer du den så ser du den er stå på tuppen❤️

Tror jeg kan settes på ikke gravid. Negativ test i dag 11 dpo. Gir ikke opp så prøver igjen med en gang. Har ikke testdato før torsdag, så får fortsette med medisinene frem til da. Håper det siste blasto vi har igjen overlever tining :flower håper på mange positive tester her inne nå etterhvert :Heartbigred:Heartbigred

Tror jeg kan settes på ikke gravid. Negativ test i dag 11 dpo. Gir ikke opp så prøver igjen med en gang. Har ikke testdato før torsdag, så får fortsette med medisinene frem til da. Håper det siste blasto vi har igjen overlever tining :flower håper på mange positive tester her inne nå etterhvert :Heartbigred:Heartbigred
Det er jo fortsatt tidlig, men så er det jo bare å flytte deg på gravid om du tar feil :Heartred

Enig med siste, fortsatt tidlig, men jeg hadde også mistet håpet. Håper det bare er en litt treg frysespire :Heartred Har du noen symptomer på noe som helst?

Denne prosessen er merkelig. Nå har jeg vært uggen i to dager, men jeg vet ikke om jeg tør å tro på meg selv, da jeg vet at jeg er på ekstrem jakt etter det minste tegn på uggenhet (ble uggen 7dpo da jeg var gravid). Synes nesten det er verre denne gangen, siden jeg nå har noe å sammenligne med. Har bestemt meg for å teste på fredag, 13dpo, det føles som evigheter til :rolleyes:

Denne prosessen er merkelig. Nå har jeg vært uggen i to dager, men jeg vet ikke om jeg tør å tro på meg selv, da jeg vet at jeg er på ekstrem jakt etter det minste tegn på uggenhet (ble uggen 7dpo da jeg var gravid). Synes nesten det er verre denne gangen, siden jeg nå har noe å sammenligne med. Har bestemt meg for å teste på fredag, 13dpo, det føles som evigheter til :rolleyes:

Spennende, krysser fingrene ♥️
(Men er helt enig i at fredag er en evighet til.)

Du er flink, jeg har testet fra 4 dpo for å se når ovitrellen går ut. 7 dpo i morgen.

Du er flink, jeg har testet fra 4 dpo for å se når ovitrellen går ut. 7 dpo i morgen.

Det blir jeg og å gjøre.. har kjøpt tester i masser for sånt. Vil ikke teste, også sitter plutselig ovitrellen unormalt lenge, og gir meg falskt håp ><

Tenker å teste ut ovitrelle denne gang med strimmeltester fra babyplan :)
Tester dere fra den dagen dere setter ovitrelle eller senere? :p og blir strekene svakere for så å evt bli sterkere om man er gravid? :)
Har aldri gjort det før så vil gjernw vite så mye som mulig sånn at jeg ikke leser testene på feil måte :p

Her er mine tester fra meg i Juli :)
Fikk ikke positiv test før 13 dpo :)
Det er fortsatt håp!

Vedlegg

• 32144950-B758-4975-8E93-0F2A6A8ECB56.jpeg
    32144950-B758-4975-8E93-0F2A6A8ECB56.jpeg
    30,1 KB · Visninger: 92
2 dager til første ul kontroll...... synes tiden ikke kunne gått saktere :banghead:

Jeg synes dagene frem til nå har gått sakte, men nå skal jeg basically være på jobb frem til vi kjører til Bodø. :)
Måtte de neste to dagene gå fort for deg og ♥️

Back
Topp