~November~

Testdag 16 dager etter innsett, men jeg tester også noen dager før. Siden jeg ved forrige forsøk ikke fikk mensen før jeg sluttet på lutinus er det like greit å teste ved ikm, så slipper jeg falske forhåpninger :rolleyes:
Testet jo positiv to uker etter ovitrelle sist, ble litt lurt da. Tenker jeg tester ut ovitrelle denne gangen , startet på dpo7.

Då hiver jeg meg med her hos dere :)

NALA85 - 34år - Ferskforsøk 2 - Første barn - Hausen Bergen (Pause fra fabrikken på Riksen‼️) - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest + Albyle-E fra innsett - Oppstart 3.11 -kontoll 10.11 og uttak kanskje 13.11. :)

Bytta klinikk nå pga lang vente tid hos Riksen og lei fabrikken som jeg føler di er :(
Mistet i uke 20 i August 2019,
Blei gravid igjen i år, men som endte i en xu i august og en eggleder mindre.

Så nå håper jeg på ny giv hos Hausken ❤️

Da kan jeg settes på som ruger:Heartred så nervøs jg har vært for det ene lille egget, men det klarte seg å var helt perfekt å perfekt satt inn:Heartbigred

Telefon fra klinikken i dag, egget mitt overlevde ikke til dag 3. Så håper det jeg fikk inn var bra. Mange tanker når det ikke overlevde i varmeskapet :(

Da kan jeg settes på som ruger:Heartred så nervøs jg har vært for det ene lille egget, men det klarte seg å var helt perfekt å perfekt satt inn:Heartbigred

Herlig, gratulerer som ruger ♥️ Da får vi håpe det klarer seg fint fremover og :D

Jeg haaaater denne "dødtiden" rett før forsøk! Syklusdag 4 i dag, og tiden snegler seg virkelig avgårde :arghh:

Telefon fra klinikken i dag, egget mitt overlevde ikke til dag 3. Så håper det jeg fikk inn var bra. Mange tanker når det ikke overlevde i varmeskapet :(
Skjønner skuffelsen, men heeey du har satt inn 2 flotte egg!! Minst ett av de må være bra!! Jeg krysser fingrene for 2 fine som spirer og gror nå :Heartred:Heartred prøv å ikke la dette gå utover humøret ditt! Fokuser heller på de to fine befrukta som ligger på rett plass :love7

Vet du jeg satt inn 2 egg når jeg ble gravid med sønnen min. Fram til da hadde jeg kun satt inn 1 å 1 egg på forsøkene, men siden dette var siste sjans så peisa vi på med to. Venninna mi sa at med to så blir nok det ene å dytte det andre på plass så går det så fint :woot: Er jo ikke helt sånn det funker, men positive tanker, senke skuldrene og avslapping tror jeg hjelper på. Jeg har trua på at det går fint :Heartred
Åsså tenker jeg at det er bedre at egget gikk til grunne nå, enn at det skulle overlevde en dag til, bli fryst og eventuelt brukt senere for å gå til grunne da.

Vet du jeg satt inn 2 egg når jeg ble gravid med sønnen min. Fram til da hadde jeg kun satt inn 1 å 1 egg på forsøkene, men siden dette var siste sjans så peisa vi på med to. Venninna mi sa at med to så blir nok det ene å dytte det andre på plass så går det så fint :woot: Er jo ikke helt sånn det funker, men positive tanker, senke skuldrene og avslapping tror jeg hjelper på. Jeg har trua på at det går fint :Heartred
Åsså tenker jeg at det er bedre at egget gikk til grunne nå, enn at det skulle overlevde en dag til, bli fryst og eventuelt brukt senere for å gå til grunne da.
Det er helt sant, prøve tenke andre tanker. Satt meg ned da telefonen var ferdig, tenkte om alle hadde lagt der til dag 3 så hadde ingen overlevd...men måtte bare slutte tenke og håpe dette går bra❤️ Vi tenker for mye, og slapper for lite av:wacky::):):) Tusen takk for gode ord❤️

Livmoren er jo gjerne det beste varmeskapet. Det er jo der embryoene egentlig skal være.:)

Min første runde med ferskforsøk overlevde ingen av de 7 befruktede til dag 5 (gikk til grunne dagen før), så neste forsøk ble innsett med 2-dagers som satt. Så noen ganger har de det som sagt kanskje bedre i livmoren. :)

Lykke til<3

Livmoren er jo gjerne det beste varmeskapet. Det er jo der embryoene egentlig skal være.:)

Min første runde med ferskforsøk overlevde ingen av de 7 befruktede til dag 5 (gikk til grunne dagen før), så neste forsøk ble innsett med 2-dagers som satt. Så noen ganger har de det som sagt kanskje bedre i livmoren. :)

Lykke til<3
Ble det barn av 2 dagers?

Da er uttaket overstått, gikk greit og ikke noe vondt under prosessen !
De fant bare 3 egg og hvis alt går bra- blir jeg en ruger på mandag❤

Back
Topp