~November~

Det gikk fint, så nå ruger jeg på et perfekt todagers embryo :Heartred Er så absurd å se det på skjermen og vite at i de fire cellene ligger alt det som potensielt kan bli verdens beste lillebror/søster. Fikk med meg bilde å vise til mannen, en hvit prikk i livmoren :hilarious: Var samme lege som hadde både uttak og innsett som førte til 2-åringen vår, så håper magien gjentar seg.

Testdag 18. november, men jeg tester nok på ikm 14. eller 15. Håper du får raskt telefon i morgen, hvordan er formen?
Jeg føler meg helt mørbanket, han prøvde så lenge å finne noe på den ene siden. Så magen ser ut som den er 6 mnd på vei:wtf: Ligger helt utslått, har ikke vært det på de andre uttakene. De sa de skulle tinge etter 12, gruer meg kjenner jeg. Gratulerer til deg, håper den klorer seg fast❤️

Jeg føler meg helt mørbanket, han prøvde så lenge å finne noe på den ene siden. Så magen ser ut som den er 6 mnd på vei:wtf: Ligger helt utslått, har ikke vært det på de andre uttakene. De sa de skulle tinge etter 12, gruer meg kjenner jeg. Gratulerer til deg, håper den klorer seg fast❤️

Huff, høres absolutt ikke godt ut. Håper du får hvilt mye og blir godt passet på. Nervepirrende timer frem til den telefonen, håper det går veien for alle tre :Heartred Takk, det håper jeg også :smiley-angelic001

Takk :) gratulerer du også! :) tenker nok å starte på fredag eller lørdag. Fikk positiv test 4 dager etter innsett sist.. :dummy: sikkert dumt å begynne så tidlig, men vet at jeg ikke kommer til å klare å vente :nailbiting: hva med deg??

Jeg er av de som blir mer deppa av negative tester og helst ikke vil se de kjemiske, så jeg venter til ikm om 12 dager. Gleder meg til å følge dine tester, synes det er veldig gøy å lete etter streker hos andre :joyful:

stor klem til deg! Følte meg mørbanka down there i hele går, sovna på soffan igår (det bruker jeg ALDRI å gjøre,hehe) litt bedre idag heldigvis. Masse lykke til med tlf idag, heier på deg:Heartred

stor klem til deg! Følte meg mørbanka down there i hele går, sovna på soffan igår (det bruker jeg ALDRI å gjøre,hehe) litt bedre idag heldigvis. Masse lykke til med tlf idag, heier på deg:Heartred
Tusen takk, har en dårlig magefølelse men vet jo ikke noe før de ringer. Var litt bedre i morges men nå er det samme som i går. Prøver slappe av og gjøre ingenting. Klem til deg❤️

Tusen takk, har en dårlig magefølelse men vet jo ikke noe før de ringer. Var litt bedre i morges men nå er det samme som i går. Prøver slappe av og gjøre ingenting. Klem til deg❤️

gjør absolutt ingenting idag, sett på netflix eller noe anna godt å bare ta det helt med ro <3 jeg har troa på noen av de tre <3

Da kom dommen, av tre egg så var det tre egg som var helt normalt befruktet❤️to egg blir satt tilbake i morgen❤️

Endelig kom tr, en dag forsinket - men da har jeg meldt fra, og begynner på stimulering i morgen. Skal oppdatere i morgen, når jeg har fått dato for kontroll klart.

Dag 4 på klexane og menopur, nå murrer og strekker det godt allerede i eggstokkene :D skal ha 10 dager med 300ie menopur så krysser for mange gode egg :D fikk 13 ut sist, men bare 2 overlevde til dag 4 (ble satt inn) :) hadde vert gøy med noen på frys denne gang :p

I dag fikk jeg tlf fra sykehuset med klarsignal på å starte forsøket. Skal på ultralydkontroll den 11.11. Måtte dagene gå fort :dance018

Back
Topp