Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler meg helt mørbanket, han prøvde så lenge å finne noe på den ene siden. Så magen ser ut som den er 6 mnd på veiDet gikk fint, så nå ruger jeg på et perfekt todagers embryoEr så absurd å se det på skjermen og vite at i de fire cellene ligger alt det som potensielt kan bli verdens beste lillebror/søster. Fikk med meg bilde å vise til mannen, en hvit prikk i livmoren
Var samme lege som hadde både uttak og innsett som førte til 2-åringen vår, så håper magien gjentar seg.
Testdag 18. november, men jeg tester nok på ikm 14. eller 15. Håper du får raskt telefon i morgen, hvordan er formen?
Ligger helt utslått, har ikke vært det på de andre uttakene. De sa de skulle tinge etter 12, gruer meg kjenner jeg. Gratulerer til deg, håper den klorer seg fastTakkGratulerer som rugerNår tenker du å starte?
sikkert dumt å begynne så tidlig, men vet at jeg ikke kommer til å klare å vente
hva med deg??

Huff, føler virkelig med deg! Håper den kommer snartFytterakker’n, en spennende dag i IVF land
Og jeg heier og er så sjalu!
Dag 46 uten mens nå
Lykke til alle sammen![]()
Jeg føler meg helt mørbanket, han prøvde så lenge å finne noe på den ene siden. Så magen ser ut som den er 6 mnd på veiLigger helt utslått, har ikke vært det på de andre uttakene. De sa de skulle tinge etter 12, gruer meg kjenner jeg. Gratulerer til deg, håper den klorer seg fast
![]()
Takk, det håper jeg også 
Takkgratulerer du også!
tenker nok å starte på fredag eller lørdag. Fikk positiv test 4 dager etter innsett sist..
sikkert dumt å begynne så tidlig, men vet at jeg ikke kommer til å klare å vente
hva med deg??

Jeg vil helst teste fra i dagJeg er av de som blir mer deppa av negative tester og helst ikke vil se de kjemiske, så jeg venter til ikm om 12 dager. Gleder meg til å følge dine tester, synes det er veldig gøy å lete etter streker hos andre![]()

Jeg føler meg helt mørbanket, han prøvde så lenge å finne noe på den ene siden. Så magen ser ut som den er 6 mnd på veiLigger helt utslått, har ikke vært det på de andre uttakene. De sa de skulle tinge etter 12, gruer meg kjenner jeg. Gratulerer til deg, håper den klorer seg fast
![]()

Fytterakker’n, en spennende dag i IVF land
Og jeg heier og er så sjalu!
Dag 46 uten mens nå
Lykke til alle sammen![]()

Tusen takk, har en dårlig magefølelse men vet jo ikke noe før de ringer. Var litt bedre i morges men nå er det samme som i går. Prøver slappe av og gjøre ingenting. Klem til degstor klem til deg! Følte meg mørbanka down there i hele går, sovna på soffan igår (det bruker jeg ALDRI å gjøre,hehe) litt bedre idag heldigvis. Masse lykke til med tlf idag, heier på deg![]()
Tusen takk, har en dårlig magefølelse men vet jo ikke noe før de ringer. Var litt bedre i morges men nå er det samme som i går. Prøver slappe av og gjøre ingenting. Klem til deg![]()
FantastiskDa kom dommen, av tre egg så var det tre egg som var helt normalt befruktetto egg blir satt tilbake i morgen
![]()
Da kom dommen, av tre egg så var det tre egg som var helt normalt befruktetto egg blir satt tilbake i morgen
![]()
skal sende magisk støv slik at mensen din kommer![]()
Fantastisk,ja vi kan godt spole litt fremover.I dag fikk jeg tlf fra sykehuset med klarsignal på å starte forsøket. Skal på ultralydkontroll den 11.11. Måtte dagene gå fort![]()