November

Då er eg tilbake etter venting og avbrutt innsett... no har eg endelig fått dato for innsett og ingenting kan ødelegga no!!!! :happy090 Var til undersøkelse i januar og måtte venta på fjerning av polypp, fekk infeksjon etter uttak i juni, sommerstengt, avbrutt pga lørdag, men NO endelig!! :happy093. Godt å sjå at det ikkje er mange «gamle kjente» i november gruppa:dummy:

Evis - 35-år barn1 - #ICSI3/FER 4 - Porsgrunn - ovitrelle, lutinus - Uttak juni/ innsett av blasto onsdag 6.nov - 9 egg ut, 3 egg i frysen- testdato 20.novxsmile9

For 3 år siden (i går) ble blastocysten som resulterte i mini satt inn:Heartblue

Jeg kan føres opp på gravid :Heartred

Vedlegg

• IMG_20191101_081641.jpg
    IMG_20191101_081641.jpg
    27,1 KB · Visninger: 157
Skan i dag viser folikkel på 15mm. Snakka med CFC igjen, og skal bare ta EL-tester frem til positiv, og så innsett 7 (?) dager etter positiv test. Jeg kjenner jeg blir stressa. 15mm i dag. EL-positiv kanskje på søndag hvis jeg er heldig? Da er jeg dag 14. Innsett dag 21?? Jeg har 24dagers syklus. Kan det gå bra da? Rekker kroppen å forstå at det er noe der før tanta kommer dundrende inn døra?

Har sendt melding til Klinikk Hausken ang scratching, som de ønskte jeg skulle ta før neste innsett, så venter på når dette blir, og når scratchingen blir syklusen før forsøk satser vi på FER innsett i november.

Regner med vi er flere som skal ha forsøk/innsett i november, så lager en tråd til oss:)

Håper vi blir mange som får sensommerbarn neste år :love7

Skriv opp :
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart:
• Elva- 36 - barn2 - FER 2 - Klinikk Hausken, Bergen - Progynova, Klexane, Prednisolon, Metformin og Lutinus, scratching 10 oktober
• Trultemor1 - barn#3 - ISCI#2 - Haukeland
• Mator - 32 - barn#2 - #FER1 - Porsgrunn - letrozol og lutinus
• # one million # - 33 år - 0 barn -ivf - maigaard, -bemfola, gonapeptyl, fyremadel, albyl-e, prednisolon, crinone - oppstart ca uke 47 - Scratching mellom 9-15 nov
•Sarah82 - 37 år - barn #2 - FER - Hausken - klexane, prednisolon + babyklister - innsett i naturlig syklus i slutten av november med tre- eller femdagers embryo
•TKW - 31år, barn nr 2, 2.FER ved Copenhagen fertility centre, innsett i naturlig syklus ca uke 45.
•HildeFraNordSør - barn nr 2 - IVF/ICSI nr 1 - klinikk i utlandet - medisiner: ikke fått protokollenda - Uttak i november - jeg venter fortsatt på EL for oktober, så det er noen uker til oppstart
•lillespøn - 29 år - barn #1 - #5 FER - UNN Tromsø - Naturlig syklus - innsett ca 8/11
•HH123 - 26 - barn #1- #IVF 1 - Medicus Trondheim(studie) - rekovelle, cetrotide, ovitrelle og lutinus - uttak/innsett uavklart, testdato uavklart.
•Fiol - 36 - barn#1 - #IVF 3 / FER 2 - Medicus - ovitrelle og lutinus. Innsett av blasto i naturlig syklus 4/11.
•Evis - 35-år barn1 - #ICSI3/FER 4 - Porsgrunn - ovitrelle, lutinus - Uttak juni/ innsett av blasto onsdag 6.nov - 9 egg ut, 3 egg i frysen- testdato 20.nov

Stimulerer:
•LizRachel - 36 - barn#2 - IVF#1 - Haugesund - Synarela & Gonal-f, Ovitrelle, Lutinus
•VenteJente81-38 år-2 barn-ivf-2 forsøk-porsgrunn-synarela,menopur,ovitrelle og lutinus-ul 15/11-uttak/innsett uke 47
•Vesla89 - 30 år - Barn1 - IVF3 - Rikshospitalet - Synarela fra 25.10, Gonal F, Ovitrelle, Lutinus, Fragmin - Uttak?/Innset? - Testdato?
•Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart 13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak uke 48

Ruger:

Gravid:

Ikke gravid:

Avbrutt/total frys:
Hei! Ser det står #1 barn på meg, men det riktige er #0 barn for å være pirkete:D

Skan i dag viser folikkel på 15mm. Snakka med CFC igjen, og skal bare ta EL-tester frem til positiv, og så innsett 7 (?) dager etter positiv test. Jeg kjenner jeg blir stressa. 15mm i dag. EL-positiv kanskje på søndag hvis jeg er heldig? Da er jeg dag 14. Innsett dag 21?? Jeg har 24dagers syklus. Kan det gå bra da? Rekker kroppen å forstå at det er noe der før tanta kommer dundrende inn døra?

Skal du bruke progesteron etter innsett da? Det vil utsette mensen.

I følge gyn hos CFC skal jeg ikke bruke noen ting... Jeg er skeptisk!

Kan du sende en mail og be de om å lage en resept på progesteron? Eller spørre fastlegen din? Det er jo ikke skadelig å ta. Regner med de har gode grunner for sine avgjørelser, men kanskje du kan slappe mer av hvis du bare får det. Jeg vet så godt hvordan det føles å være i tvil om hvorvidt alt er optimalisert, det er så strevsomt. Jeg begynte 4 dager før innsett, to lutinus daglig.

Hei, du kan stryke meg, vi skal utsette oppstart til januar.

Kan du sende en mail og be de om å lage en resept på progesteron? Eller spørre fastlegen din? Det er jo ikke skadelig å ta. Regner med de har gode grunner for sine avgjørelser, men kanskje du kan slappe mer av hvis du bare får det. Jeg vet så godt hvordan det føles å være i tvil om hvorvidt alt er optimalisert, det er så strevsomt. Jeg begynte 4 dager før innsett, to lutinus daglig.

Jeg har to esker fra forrige runde, og det føles tryggere med enn uten... Får snakke med dem på nytt om det når EL-testen slår om. Syklusen er visst litt hangover likevel.

Hei fine november-prøvere! :Heartred Jeg har ikke vært den flinkeste til å følge opp disse trådene de siste forsøkene våre, selv om jeg pleier å melde meg inn. Vi skal i gang med vårt 8. innsett på søsken-reisen, og det hele har liksom etterhvert blitt ganske blæh i mangel av et bedre ord. :chicken: Føler bare vi går gjennom samme greia igjen og igjen, og det gjør at jeg ikke helt får meg til å oppdatere.

Men jeg pleier å følge med på trådene og heie i det stille, og synes jo egentlig det er en veldig fin greie å kunne følge hverandre gjennom et forsøk. Så jeg melder meg inn allikevel! :) Skal også ha ferskforsøk denne gangen, og da er det jo litt mer action og ikke bare venting.

Det er ikke så mange igjen fra den tiden jeg var mer aktiv her inne, så for dere som ikke «kjenner meg» har vi hatt:
4 FER med 2-dagers fra det forsøket som ble datteren vår (hun satt på første IVF)
1 fersk, ett inn og 8 blasto på frys
2 FER

Alle har vært negative.

Vi har fortsatt igjen både frys og fersk offentlig, men har gått for en 3-pakk privat nå. Trengte bare litt mer oppfølging, informasjon og omsorg enn vi synes vi har fått offentlig.

Jeg er på syklusdag 2 i dag, og starter på sprøyter i morgen! Har altså kort protokoll.

:wav

Så:

Ønskeross2 - 33 - barn#2 - Innsett #8 - Spiren - Bemfola/Fyremadel - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Back
Topp