November-tråden :)

Noen ganger lurer jeg virkelig på hvem av de eldste som er ungdom :rolleyes:

Jeg drar til *** etter skolen. - OK
Kan jeg overnatte hos *** <3 <3 <3 - Nei ikke når det er skole dagen etter.
Unnskyld at jeg kom for sent hjem, men +++ ringte.
Nei jeg vil ikke ha de klærne på...

Og det er hun på snart 8 år, ikke han på snart 13 :rolleyes:
 
Hmm, når der går opp for en hva en egentlig sa når en sa at neida, ikke bestill koffert til meg, vi klarer oss med en. Og håndbagasjen, der er så dyrt. Wizz air.

Vi har altså lov å ha med en vanlig håndbaggasjekoffert, for det har mannen betalt for. Den må vi dele. Og ellers hver sin 40*30*20 enhet. For mannen er det veska han har pc etc i til vanlig på jobb. For meg en sånn sekk fra tine fotballskole. Selv stelleveskene mine er nemlig 41 og 43 cm brede. Og vi har virkelig ikke mye som er så smått.

3 overnattinger.
 
Jeg var hos kiro i dag - tror jeg har blåmerker etter massasjen :hungover: i morra blir det sikkert helt krise :bag: men bedre etterhvert håper jeg
Har preppa litt til black friday i dag (lager mapper med bildet for å lettere kunne bestille)
 
Hmm, når der går opp for en hva en egentlig sa når en sa at neida, ikke bestill koffert til meg, vi klarer oss med en. Og håndbagasjen, der er så dyrt. Wizz air.

Vi har altså lov å ha med en vanlig håndbaggasjekoffert, for det har mannen betalt for. Den må vi dele. Og ellers hver sin 40*30*20 enhet. For mannen er det veska han har pc etc i til vanlig på jobb. For meg en sånn sekk fra tine fotballskole. Selv stelleveskene mine er nemlig 41 og 43 cm brede. Og vi har virkelig ikke mye som er så smått.

3 overnattinger.

Og den gode følelsen når man har konkludert med at med ull jakka på og den halvlange ullkåpa, for det er meldt opphold og ikke så varmt, på, så pakker man ved å rulle klær både til meg og mannen i kofferten helt enkelt og elegant, toalettsaker ikke pakket enda men vi har ikke fylt kofferten og ikke tatt i bruk de små 40*30*20-enhetene våre enda. Og det er håndbagasje så bare smått uansett ;)
 
Noen ganger lurer jeg virkelig på hvem av de eldste som er ungdom :rolleyes:

Jeg drar til *** etter skolen. - OK
Kan jeg overnatte hos *** <3 <3 <3 - Nei ikke når det er skole dagen etter.
Unnskyld at jeg kom for sent hjem, men +++ ringte.
Nei jeg vil ikke ha de klærne på...

Og det er hun på snart 8 år, ikke han på snart 13 :rolleyes:

Jeg kaller mi mellomste for "åtte, snart fjorten" for hun oppfører seg sånn.
 
Jeg var hos kiro i dag - tror jeg har blåmerker etter massasjen :hungover: i morra blir det sikkert helt krise :bag: men bedre etterhvert håper jeg
Har preppa litt til black friday i dag (lager mapper med bildet for å lettere kunne bestille)
Så lurt
Blir nok lite black friday shopping her
 
Og den gode følelsen når man har konkludert med at med ull jakka på og den halvlange ullkåpa, for det er meldt opphold og ikke så varmt, på, så pakker man ved å rulle klær både til meg og mannen i kofferten helt enkelt og elegant, toalettsaker ikke pakket enda men vi har ikke fylt kofferten og ikke tatt i bruk de små 40*30*20-enhetene våre enda. Og det er håndbagasje så bare smått uansett ;)
Du pakker definitivt mye mindre enn meg
 
Du pakker definitivt mye mindre enn meg
Jeg pakker mindre enn jeg selv også pleier.

En genser. To tskjorter til å ha under ulljakka. Det er tre ulike overdeler. En ekstra bukse i tilfelle den jeg har på meg blir våt. Stilongs i tilfelle det er kaldt. Og undertøy. Varme sko og tjukk-sokker tar jeg på meg.

Shampo og balsam i små beholdere, liters-posen min er full så mannen må ta deodoranten min i sin, og evt tannkremen vår ;)

Jeg regner med at alt blir fullt innen vi er ferdige å pakke, men dette er en øvelse i å begrense seg. Og å få klær til å ta lite plass.
 
God morgen
Jobb, kB på trening , jeg må shopping og huset må ordnes.
God morgen

Jobb til jeg har fått unna oppgavene jeg må, deretter hente ungene og få med alt styret deres til mine foreldre, pakke ferdig og rydde huset så mye vi rekker før avreise.

Vi har sjekket inn og har bare håndbagasje, gate closing 2125 på vår bitte lille flyplass, så jeg sier vi bør komme senest 21, helst litt før. Men så er jeg gift med min mann så senest 2030 og reelt rundt 20 tenker jeg ;)

Jeg påstår at det er betegnende at om vi ble født til termin begge to hadde jeg vært eldst. Han er 1 mnd og 3 dager eldre enn meg.
 
Jeg pakker mindre enn jeg selv også pleier.

En genser. To tskjorter til å ha under ulljakka. Det er tre ulike overdeler. En ekstra bukse i tilfelle den jeg har på meg blir våt. Stilongs i tilfelle det er kaldt. Og undertøy. Varme sko og tjukk-sokker tar jeg på meg.

Shampo og balsam i små beholdere, liters-posen min er full så mannen må ta deodoranten min i sin, og evt tannkremen vår ;)

Jeg regner med at alt blir fullt innen vi er ferdige å pakke, men dette er en øvelse i å begrense seg. Og å få klær til å ta lite plass.
Flink :) mye man kan droppe på korte turer har jeg funnet ut :)
 
Flink :) mye man kan droppe på korte turer har jeg funnet ut :)
Ja.
Jeg pleier å ha med meg mye jeg ikke bruker. I tilfelle rottefelle. Og stor og innholdsrik toalettmappe med alt jeg kan komme til å trenge, innsjekket siden der er "skarpe ting" og stort sett mer veske enn jeg får i en 1 liters pose.
 
Usj, fikk melding av den ene arbeidsplassen at jeg må komme inn og ta en prøve i helga, de har nettopp oppdaget MRSA hos en bruker der.
 
Back
Topp