November-tråden :)

Det er noe med det, at man trives i jobben sin. Kan hende jeg hadde trivdes med andre ting også, men føler jeg har funnet min plass :p
Kontorjobb og slikt er ikke for meg:)
Troooor vanlig utbetaling i min jobb er rundt 25.000 i full stilling. Jeg prøver å ta mye kveldsvakter, hvertfall i helger, for da kommer jeg opp i timelønn på ca 230 eller noe sånn.
Har ikke helt vanlig kontorjobb.
Min jobb krever også at jeg er mye ute blant folk og snakker.
Elsker måten jeg blir utfordret på flere ganger i uken, hvordan jeg tidvis må være ekstremt kreativ, møte flinke folk med mange forskjellig fagfelt.
Dersom jeg ikke har noe overtid en måned får jeg utbetalt rett under kr 37.000,- etter skatt.
 
Har ikke helt vanlig kontorjobb.
Min jobb krever også at jeg er mye ute blant folk og snakker.
Elsker måten jeg blir utfordret på flere ganger i uken, hvordan jeg tidvis må være ekstremt kreativ, møte flinke folk med mange forskjellig fagfelt.
Dersom jeg ikke har noe overtid en måned får jeg utbetalt rett under kr 37.000,- etter skatt.
Jeg tenkte generelt det med kontorjobb, ikke at du har det :) det å sitte for seg selv mye av dagen, ikke få bevegd seg så mye osv, jeg er glad i min relativt aktive og sosiale jobb :p

Så joda, du har god lønn :D
 
Jeg tenkte generelt det med kontorjobb, ikke at du har det :) det å sitte for seg selv mye av dagen, ikke få bevegd seg så mye osv, jeg er glad i min relativt aktive og sosiale jobb :p

Så joda, du har god lønn :D
Det vet jeg at jeg har, når jeg sa at jeg syns kr 15.000,- i måneden var lite tenkte jeg mer ut fra det mannen har som har en normal lønn.
 
Ser den
Synes det er merkelig at omsorgsyrker er så dprlig betalt
Jeghar nå 18 års ansiennitet og har like over 400 000 liksom
Jeg jobber jo i helsevesenet (11års ansiennitet), og forstår ikke hvorfor bhg-ansatte har såpass mye mindre :shy:
 
Back
Topp